abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73290031
En toen was het stil. ....

sms'jes zijn opgehouden. Heb niet meer gereageerd. Dochter op bed, nog niks gezegd tegen haar.
Weet nog niet hoe ik haar moet vertellen dat hij niet meer hier woont en we elkaar nooit meer gaan zien.
Wil haar niet belasten met een ingewikkeld verhaal. Dit weekend is ze bij haar vader, kan ik even normaal gaan zitten janken om wat me is overkomen en even uitblazen bij vriendinnen.

Vanavond in ieder geval de kaarsje aan gestoken, gezellig gemaakt, kachel aangezet, lekker gekookt, morgenvroeg het wekkertje en dan maar zien.

bedankt iedereen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:24:26 #102
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73290157
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef geengrapje het volgende:
En toen was het stil. ....

sms'jes zijn opgehouden. Heb niet meer gereageerd. Dochter op bed, nog niks gezegd tegen haar.
Weet nog niet hoe ik haar moet vertellen dat hij niet meer hier woont en we elkaar nooit meer gaan zien.
Wil haar niet belasten met een ingewikkeld verhaal. Dit weekend is ze bij haar vader, kan ik even normaal gaan zitten janken om wat me is overkomen en even uitblazen bij vriendinnen.

Vanavond in ieder geval de kaarsje aan gestoken, gezellig gemaakt, kachel aangezet, lekker gekookt, morgenvroeg het wekkertje en dan maar zien.

bedankt iedereen
Nogmaals sterkte gewenst.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_73294369
Misschien borderline, misschien wat Amerikanen een 'loser' noemen. Geen 100% match, maar kun je iets met die link?

In elk geval beschrijf je geen normale persoonlijkheid. Te opdringerig en slaat volledig door bij wat hij ervaart als afwijzing. Het erge is dat hij waarschijnlijkst het bangst is voor afwijzing en door zijn manier van doen zijn eigen angst werkelijkheid maakt.
Erg triest, maar medelijden is geen basis voor een relatie.
Wegblijven.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:53:20 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73299440
Juiste keuze. Sterkte
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73299740
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:40 schreef mgerben het volgende:
Misschien borderline, misschien wat Amerikanen een 'loser' noemen. Geen 100% match, maar kun je iets met die link?

In elk geval beschrijf je geen normale persoonlijkheid. Te opdringerig en slaat volledig door bij wat hij ervaart als afwijzing. Het erge is dat hij waarschijnlijkst het bangst is voor afwijzing en door zijn manier van doen zijn eigen angst werkelijkheid maakt.
Erg triest, maar medelijden is geen basis voor een relatie.
Wegblijven.
Volgens mij zijn die nummer 2 en 3 van de symptomen van een "loser" die in die link vermeld staan, helemaal van toepassing op de situatie van TS!

2. Quick Attachment and Expression "The Loser" has very shallow emotions and connections with others. One of the things that might attract you to "The Loser" is how quickly he or she says "I Love You" or wants to marry or commit to you. Typically, in less than a few weeks of dating you'll hear that you're the love of their life, they want to be with you forever, and they want to marry you. You'll receive gifts, a variety of promises, and be showered with their attention and nice gestures. This is the "honeymoon phase" - where they catch you and convince you that they are the best thing that ever happened to you. Remember the business saying "If it's too good to be true it probably is (too good to be true)!" You may be so overwhelmed by this display of instant attraction, instant commitment, and instant planning for the future that you'll miss the major point - it doesn't make sense!! Normal, healthy individuals require a long process to develop a relationship because there is so much at stake. Healthy individuals will wait for a lot of information before offering a commitment - not three weeks. It's true that we can become infatuated with others quickly - but not make such unrealistic promises and have the future planned after three dates. The rapid warm-up is always a sign of shallow emotions which later cause "The Loser" to detach from you as quickly as they committed. "The Loser" typically wants to move in with you or marry you in less than four weeks or very early in the relationship.

3. Frightening Temper "The Loser" has a scary temper. If your boyfriend or girlfriend blows up and does dangerous things, like driving too fast because they're mad, breaking/throwing things, getting into fights, or threatening others - that temper will soon be turned in your direction. In the beginning of the relationship, you will be exposed to "witnessed violence" - fights with others, threats toward others, angry outbursts at others, etc. You will also hear of violence in their life. You will see and witness this temper - throwing things, yelling, cursing, driving fast, hitting the walls, and kicking things. That quickly serves to intimidate you and fear their potential for violence, although "The Loser" quickly assures you that they are angry at others or situations, not at you. At first, you will be assured that they will never direct the hostility and violence at you - but they are clearly letting you know that they have that ability and capability - and that it might come your way. Later, you fear challenging or confronting them - fearing that same temper and violence will be turned in your direction.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:42:04 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73305988
Heel goed, TS!
Ik heb het topic vanaf het begin doorgelezen en dacht steeds: "noes, laat haar niet blijven!" Mijn vader was namelijk zo'n figuur en ik kan je zeggen, ik heb geen beregezellige jeugd gehad (</drama lama>) Het duurde voor mijn moeder veel langer om 'het licht' te zien, helaas. Maar echt, goed van je! Ik ben hier serieus opgelucht voor je dochtertje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 4 oktober 2009 @ 04:55:58 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73350718
Goed gedaan hoor! Maar pin jezelf niet vast op dat borderline verhaal. Borderline is zo'n aandoening die iedereen heeft als je maar lang genoeg in de beschrijvingen ervan rondneust.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 4 oktober 2009 @ 06:11:30 #108
271850 kaatjhuh
@)--`--,--
pi_73350861
ik had ergens in t begin gereageerd en daarna af en toe weer gelezen alles hier. Vanmorgen even weer van een paar dagen terug gelezen en ik met de rest eens dat je er goed aan doet
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
pi_73351696
Dus je vraagt je af of je een kerel terug moet nemen die je studio kapot heeft geslagen en aan je hele buurt laat weten dat je een hoer bent? En je dochter weet dit ook?

Waar is je zelfvertrouwen, zelfrespect? Heeft hij die ook kapot geslagen?

DENK OOK AAN JE KIND! LAAT DIE GOZER GAAN!
pi_73352080
vind het moeilijk om hier te reageren.

ten eerste heeft dit gedrag niet perse iets met borderline te maken makkelijk om alles daar op af te schuiven.
de opmerking borderliners kunnen goed liegen slaat nergens op.Niet alle borderliners zijn het zelfde.
Er zijn er zat die wel goed kunnen functioneren en egocentrisch? juist niet iemand met borderline wil juist voor andere zorgen en cijfert zichzelf weg.andere zijn belangrijker dan hen zelf omdat hun eigenwaarde bijna nul is.
ik heb borderline en ben dus zo eerlijk als maar kan.

aan de topic startster denk aan je dochter deze man heeft duidelijk veel problemen dat kan door vanalles komen en als je geen kind had kon je doen wat je wil. maar nu moet je de keuze niet alleen voor jou maar ook voor je dochter maken. een kind van 10 verdient beter en hoeft dit niet te zien het zal haar schaden.
Ze zal zich miss onveiloig voelen en dat is het laatste wat je wil.
Als je besluit met hem verder te gaan ga dan niet meteen weer samen wonen maak duidelijke afspraken zodat jullie beide weten waar jullie aan toe zijn.
Hou je ook aan deze afspraken.
vraag of hij aan zijn probleem wil werken zodat jullie ook een toekomst hebben samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')