Ah okai, dan is het best makkelijk om elkaar te ontwijken. Anyway, als hij weigert te bekennen en doorgaat verlaten. Zo simpel is het. Scheelt geld enzulks en daar kun je toffe dingen van halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
Familie een bericht sturen en er dan bij vandaan blijven. Anders maak je jezelf kapot.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Ik kan 'm toch niet zomaar zichzelf kapot laten maken?
Zwaai ff lekker naar die kerel en laat 'm gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
.....(ken hem nog niet heel lang)......
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zien waarom je zoveel van hem houdt inderdaad.
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Yep dat kan je wel. Ik raad het zelfs ten sterkste aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Als hij niet geholpen wil worden of denkt dat hij geen probleem heeft dan houdt het op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?
Het is jouw verantwoordelijkheid niet. Zo snel mogelijk mee kappen, anders ga je er zelf ook aan onderdoor. Zie je voor jezelf een toekomst met een alcoholist?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Wat denk jij dat alcohol is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Ah, het klassieke: hij zou zo perfect zijn als...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Oh ja, alcohol is geen drugsquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Nee hoor. Dit soort drankgebruik is juist bij oudere mensen. Jongeren drinken vooral in het weekend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef susannetilburg het volgende:
[..]niet direct nee, maar het is wel het ik-ben-de-man-kijk-mij-nou-gedrag van iemand die jonger is dan 30.
Ik denk dat je dat nog het beste kan doen. Als hij met een confrontatie gewoon zit te ontkennen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Familie een bericht sturen en er dan bij vandaan blijven. Anders maak je jezelf kapot.
^^ Dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Je spullen NU inpakken en wegbrengen. Als hij terugkomt bedanken voor de leuke tijd en hem nooit meer zien?,
Je kan hem ook niet redden. Je kan wel voorkomen dat-ie jou meesleurt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit soort drankgebruik is juist bij oudere mensen. Jongeren drinken vooral in het weekend.
Dat is toch niet normaal? Je haalt jezelf een hoop ellende op de hals als je ermee doorgaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.
In de eerste plaats:hij moet denken dat hij een probleem heeft. Anders kan jij wel een hoop vinden, maar doet hij er toch niets mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
Ik denk dat hij echt een probleem heeft. Wat kan ik in godsnaam als buitenstaander (ken hem nog niet heel lang) doen?
Met als enige verschil dat ie het de hele week doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.
je hebt echt een topper aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
Werk: Nope. Twee universiteitsdiploma's en aan het wachten tot iemand de perfecte baan komt aanbieden.
Lijkt me een perfecte vader voor jullie toekomstige kinderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
Werk: Nope. Twee universiteitsdiploma's en aan het wachten tot iemand de perfecte baan komt aanbieden.
Ah, gewoon een alcoholsabbatical. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
kun jij niet voor hem doen, en zelf zal hij het niet doen. ergo, wegwezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef LXIV het volgende:
Waarom zoek je niet gewoon een Brabantse kerel? Die drinken ook wel, maar dan samen met jou voor de gezelligheid!
Eigenlijk wil je er helemaal niet inhoudelijk over praten he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:47 schreef susannetilburg het volgende:
De vriend die in Antwerpen de biertjes voor mijn lief betaalt is een Bosschenaar.
Waarover? Over Brabanders?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je er helemaal niet inhoudelijk over praten he?
Of gewoon aan het trollen?
goed zo! Snap out of it en kies voor een leuker leven zonder die overjarige puber.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Als ik teruglees wat de 'symptomen' zijn van lief, klinkt het zo verdomd cliché dat het bijna onwerkelijk is. G*dver.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:
Als ie in Leiden woont dan kan hij dit weekend weer zijn hart ophalen.
Maandjequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Xennia het volgende:
Hem voor de keus stellen: hulp zoeken, of jij bent weg. Zeker aangezien je hem nog niet zo lang kent. Hoe lang eigenlijk?
Doe je snel dan, ontzettend veel van die man houden.quote:
dat kan best hoor...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Beter plan: TS is nu weg, vriendjelief gaat hopelijk hulp zoeken en "we spreken elkaar over anderhalf jaar wel weer".quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Xennia het volgende:
Hem voor de keus stellen: hulp zoeken, of jij bent weg. Zeker aangezien je hem nog niet zo lang kent. Hoe lang eigenlijk?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:53 schreef Vandaag... het volgende:
..heerlijke toekomst in lala-land tegemoet te gaan. Voor mij zijn jullie allebei gek.
Nee het is "kijk-mij-ik-ben-een alcoholist"-gedrag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef susannetilburg het volgende:
niet direct nee, maar het is wel het ik-ben-de-man-kijk-mij-nou-gedrag van iemand die jonger is dan 30.
En misschien helpt het om het zelf ook onbetamelijk op een zuipen te zetten, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Copycat het volgende:
Ik zou gewoon heel veel van je lief houden en dan komt alles goed.
Misschien is het wel goed voor ons inlevingsvermogen dat we het nu hoe dan ook op een zuipen zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
En misschien helpt het om het zelf ook onbetamelijk op een zuipen te zetten, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.
Het is ten slotte al 10 uur geweest. Ik heb de hals al van de fles afgeslagen, op de rand van het bureau. Maar ik drink wel uit een koffiekop, want er wordt zo geluld onder de klega's.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Misschien is het wel goed voor ons inlevingsvermogen dat we het nu hoe dan ook op een zuipen zetten.
als hij zou willen veranderen, is 'n relatie aangaan een goed moment, maar dat hij nu verder zuipt ondanks hij zou kunnen genieten van prille liefde zegt genoeg. Deze stakker zal JIJ nooit kunnen veranderen. Hoe graag sommige vrouwen ook mogen denken hun vriendje te kunnen sturen, it won't happenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Waarom niet? Waar is zijn leven jouw verantwoording geworden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
In ieder geval een stap terug nemen. Met zo'n type wil je geen relatie. Laat 'em eerst z'n shit op orde brengen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
Ik denk dat hij echt een probleem heeft. Wat kan ik in godsnaam als buitenstaander (ken hem nog niet heel lang) doen? Ik ben heel bang dat hij serieus suicidaal is soms.
eensgezindheid en afbranden is niet synoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd de leukste topics. Waarbij we eensgezind TS afbranden
En jij denkt dat zijn liefde voor de fles minder sterk is als de liefde (...) voor zijn vriendinnetje van de laatste maand?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Het is allemaal wel aardig eensgezind ja. Eng bijna
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden. Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Zoiets?
Damn
Oeh, gaan we ervoor om 2 relaties binnen 1 dag op te breken ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat zijn liefde voor de fles minder sterk is als de liefde (...) voor zijn vriendinnetje van de laatste maand?
is het soms een sport ofzo... doe gewoon ff normaal, thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oeh, gaan we ervoor om 2 relaties binnen 1 dag op te breken ?
En wat is de grens? Elke dag? Of mag elke dag drinken ook als het maar niet voor 14.00 is? 2 keer dronken in de maand en 5 keer aangeschoten? Hoe ga je dat meten of bepalen?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden. Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Zoiets?
Damn
Dit weet je niet zeker?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc)
ik gebruik het toch ook niet als synoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
eensgezindheid en afbranden is niet synoniem
Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Dat kom je nog wel ff vertellen in dit topic hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Ben je zo lelijk dat je geen andere vent kan krijgen en koste wat kost aan deze vent vast moet blijven hangen?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Zoiets?
Damn
Ow nee, wat menselijk !quote:
Dezelfde mensen die dag in dag uit met hem mee drinken?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden.
Je DENKT dat hij een probleem heeft?quote:Ik denk dat hij echt een probleem heeft.
Nee, het is niet mooi om bij te staan en naar te kijken. Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Iemand die zich iedereen dag totaal lazurus zuipt is geen 18 jarige, dat is een alcoholist. Wegwezen daar of hij trekt jou mee de afgrond in. Als jij er niet meer bent gaan zijn ogen misschien wel open.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Nee hoor, ook dan gaan zijn ogen niet open. Het is dan enkel een excuus om vooral door te gaan met drinken.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Iemand die zich iedereen dag totaal lazurus zuipt is geen 18 jarige, dat is een alcoholist. Wegwezen daar of hij trekt jou mee de afgrond in. Als jij er niet meer bent gaan zijn ogen misschien wel open.
Dit heeft een véél te hoog tranentrekkend over-emotioneel klauwen-in-de-nek-gehalte. Dat stoot af, vooral als het pas een maand wat is tussen jullie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef susannetilburg het volgende:
Ik moet 'm toch iets laten horen.. Hij zit al een paar dagen op een bericht te wachten.
Wens hem dan veel plezier en zeg dat je niet kan wachten tot hij terug is! Als je dat niet kan vertel hem dan alleen dat je niet kan wachten tot hij terug is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef susannetilburg het volgende:
Ik moet 'm toch iets laten horen.. Hij zit al een paar dagen op een bericht te wachten.
Ja! Maar! Ze kent hem al een maand! Hij is de liefde van haar leven! En zonder hem leven gaat niet! Dan gaat ze doohood.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Of je maakt je even totaal afhankelijk van zo'n knul! Jemig, zeg.
Omdraaien en weglopen. En niet meer achterom kijken. Wat een bevrijding!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Maar! Ze kent hem al een maand! Hij is de liefde van haar leven! En zonder hem leven gaat niet! Dan gaat ze doohood.
Get a grip, TS. On yourself and on reality.
Dus hij heet niet écht Lief?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:34 schreef susannetilburg het volgende:
Natuurlijk staat zijn naam ipv Lief. *zucht*
Wat je zegt, hangt af van je beslissing. Wil je bij hem blijven of niet? Ik hoop van niet!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
Ok, het is een beetje 'too much'. Helemaal gelijk. Maar wat zeg ik WEL? "Hey hoi, zoek even lekker een ander.. dit is niet mijn ding.."?
Of je laat 'm lekker in zijn bierschuim gaarkoken en stuur niks. Die gozer houdt geen rekening met jou, waarom zou jij dat andersom wel moeten doen? Echt, dit is zo trekken aan een dood paard. Zo zonde van je tijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
Ok, het is een beetje 'too much'. Helemaal gelijk. Maar wat zeg ik WEL? "Hey hoi, zoek even lekker een ander.. dit is niet mijn ding.."?
perfect!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
Zonder drank had je me kunnen hebben, sterkte verder. Doei.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
Wens hem veel plezier, zeg dat je hem mist en dat je niet kan wachten tot hij terug is. Je kunt zelfs nog een 'luchtige opmerking ' (lees: steek onder water) maken over zijn vermeende zuip gedrag, alles beter dan dit!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Of je laat 'm lekker in zijn bierschuim gaarkoken en stuur niks. Die gozer houdt geen rekening met jou, waarom zou jij dat andersom wel moeten doen? Echt, dit is zo trekken aan een dood paard. Zo zonde van je tijd.
Omdat het echt een serieus issue voor je is, denk ik dat je het best met een zakelijke toon kan brengen. Dat zorgt er namelijk voor dat het ook serieus overkomt. In zo'n roze-hartjes-doordrongen liefdesverklaring komt de strekking niet over, denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef susannetilburg het volgende:
Zonder de 'alsjeblieft'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef susannetilburg het volgende:
"Hey Lief, alles goed? Mis jou ook. Zorg goed voor jezelf, alsjeblieft.."
Holy fuck, als ie na het lezen hiervan geen fles wodka opentrekt weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef susannetilburg het volgende:
Mailtje naar Lief, nog niet verstuurd.. Wil graag feedback, anders verstuur ik 'm binnen een half uur.
--
Lieve Lief,
ik slaap niet, ik eet niet, ik huil veel en kom niet aan studeren toe.. Omdat ik me waanzinnig veel zorgen maak. Ik hoef je niet te vertellen dat je jezelf kapot loopt te maken met de hoeveelheden drank die jullie naar binnen gieten, de stapels shag die er doorheen gejaagd worden.. Enzo..
Probleem is dat je mij op dit moment ook kapot maakt. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Waarschijnlijk zul je, bij het lezen van dit mailtje, uitroepen dat je geen probleem hebt.
Ik vind je echt een enorm lekker ding, een lieve schat.. Maar je moet echt, heel echt, je dagen anders gaan invullen. Ga desnoods post sorteren, whatever.. maar doe IETS. Stop alsjeblieft met jezelf pijn doen. Je bent veel te slim en lief om je leven zomaar weg te gooien. Maak mijn lieve Lief alsjeblieft niet kapot.. Laat hem heel!
Lief, ik ken je pas net, maar ik wil je graag beter en langer kennen. Maar dat kan niet als je niet voor jezelf zorgt.
Wil je me alsjeblieft laten weten of, hoe en wat je verder wilt?
Hou van je!
En zonder de 'ook', want ze kan er niet zomaar vanuit gaan dat hij haar ook mist. Hell, Korsakov zegt dat ze er niet eens van uit kan gaan dat hij haar nog kan herinneren.quote:
Misschien heeft hij eerst wel een berichtje gestuurd waarin hij zegt dat hij haar mist en wordt dit haar antwoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En zonder de 'ook', want ze kan er niet zomaar vanuit gaan dat hij haar ook mist. Hell, Korsakov zegt dat ze er niet eens van uit kan gaan dat hij haar nog kan herinneren.
En dan is alles weer goed ...hips ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:04 schreef susannetilburg het volgende:
Hij smste me gisteren (namiddag) met de mededeling dat 'alles goed is' en hij me mist.
Nog best een prestatie trouwens, smssen met een delirium tremens. Mij lukt het iig nooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
En dan is alles weer goed ...hips ...
Daarom in de namiddag. De kater een beetje weg en ook nog niet echt dronken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog best een prestatie trouwens, smssen met een delirium tremens. Mij lukt het iig nooit.
En een beetje katerig geil.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef Godtje het volgende:
Daarom in de namiddag. De kater een beetje weg en ook nog niet echt dronken.
Dit is wat alcoholisten een moment van helderheid noemen. Scherp van je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef susannetilburg het volgende:
De tering. Ik besef me ineens dat ik tot een paar minuten geleden hardnekkig zat te ontkennen dat ikzelf stom, blond en naief heb zitten zijn. Omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit trek ik me dit hele gebeuren nog eens extra aan. Iedereen in Antwerpen kan even lekker de boom in, wat mij betreft. Ik ga NU mijn tijd besteden aan mezelf.
Waarom geloof ik je niet ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef susannetilburg het volgende:
De tering. Ik besef me ineens dat ik tot een paar minuten geleden hardnekkig zat te ontkennen dat ikzelf stom, blond en naief heb zitten zijn. Omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit trek ik me dit hele gebeuren nog eens extra aan. Iedereen in Antwerpen kan even lekker de boom in, wat mij betreft. Ik ga NU mijn tijd besteden aan mezelf.
Ik vind de plotselinge ommezwaai van dramatische liefdesverklaring naar "iedereen kan de boom in, ik kies ineens voor mezelf" ook tamelijk moeilijk te behapstukken. Goeie kans dat TS ook dáár weer van terugkomt binnen afzienbare tijd, met allesomvattende radeloosheid als eindresultaat.quote:
Of het is een kloon die een boek schrijft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind de plotselinge ommezwaai van dramatische liefdesverklaring naar "iedereen kan de boom in, ik kies ineens voor mezelf" ook tamelijk moeilijk te behapstukken. Goeie kans dat TS ook dáár weer van terugkomt binnen afzienbare tijd, met allesomvattende radeloosheid als eindresultaat.
Alwéér!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:53 schreef Xennia het volgende:
Of het is een kloon die een boek schrijft.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:07 schreef Northside het volgende:
Aaah, jonge naieve meisjes. Heerlijk, zo makkelijk te gebruiken...![]()
Even lezen hoe slecht dit gaat aflopen.
Ja maar! Hij is heel speciaal .quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog best een prestatie trouwens, smssen met een delirium tremens. Mij lukt het iig nooit.
Nou...de eerste dan maar. En dan weglopen en nooit meer omkijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef susannetilburg het volgende:
Vandaag met professional gepraat over wat dingetjes en ook over alcoholisten.. Hij zegt ook dat het een behoorlijk verloren zaak is. Als iemand al zijn eigen geld en daarna ook andermans geld opzuipt en er duidelijk niets aan verandert, is diegene niet de aangewezen persoon om een relatie mee te beginnen. Geen redden aan, 'liefde' verandert daar niets aan.
Nu serieus de vraag.. Hoe verbreek ik het contact?
- "Je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houden. Zorg goed voor jezelf!"
- "Ik kan niet met je leven als je niet van jezelf houdt, niet goed voor jezelf zorgt.."
- "Ik vind je heel lief, maar vind dat je hulp moet zoeken. Zo lang je dat niet doet kan ik niets voor je doen."
- Gewoon nooit meer antwoord geven
Wat ik ook zeg, hij zal het niet goed opvatten. :|
Je doet moeilijk. Echt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef susannetilburg het volgende:
Vandaag met professional gepraat over wat dingetjes en ook over alcoholisten.. Hij zegt ook dat het een behoorlijk verloren zaak is. Als iemand al zijn eigen geld en daarna ook andermans geld opzuipt en er duidelijk niets aan verandert, is diegene niet de aangewezen persoon om een relatie mee te beginnen. Geen redden aan, 'liefde' verandert daar niets aan.
- "Je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houden. Zorg goed voor jezelf!"
- "Ik kan niet met je leven als je niet van jezelf houdt, niet goed voor jezelf zorgt.."
- "Ik vind je heel lief, maar vind dat je hulp moet zoeken. Zo lang je dat niet doet kan ik niets voor je doen."
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heel simpel: 'Ik wil geen relatie met een alcoholist. Veel succes verder.'
En dan nummer wissen, blokkeren op MSN enzo.
Dit idd en niet in discussie gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heel simpel: 'Ik wil geen relatie met een alcoholist. Veel succes verder.'
En dan nummer wissen, blokkeren op MSN enzo.
Die professional heb ik voor andere zaken opgezocht, maar hij kon me ook advies geven over dit geval.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is een maand je maakt er een drama omheen door ook weer met proffessionals te praten.
Je maakt de situatie veel erger dan die voor jezelf.
Zeg gewoon dat je achteraf vind dat jullie niet bij elkaar passen zoek contact met andere mensen en schrap hem uit je leven.
Dat zou je ook tegen hem moeten zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:56 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Die professional heb ik voor andere zaken opgezocht, maar hij kon me ook advies geven over dit geval.
Nah.. whatever. Gegroet allemaal, ik ben pleite.
Ojee, Lief is terug uit den Anvers!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:56 schreef susannetilburg het volgende:
Nah.. whatever. Gegroet allemaal, ik ben pleite.
Hoe ga je 'm nu aan de kant zetten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef susannetilburg het volgende:
Nah, gewoon geen internet thuis en zit al te lang op school niks te doen
''Het is uit. Ik heb een kater van je.''quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef susannetilburg het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
''Het is uit. Ik heb een kater van je.''
Hoe duidelijker hoe beter, simpelweg iets van... je bent voor mij een alcoholist, ik trek dat niet, succes met een ander.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef susannetilburg het volgende:
Ook maar even gelezen, eerst kromme tenen, toen hardop lachen. Dit kan niet echt zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik moet weten hoe dit afloopt.
En bij het lezen van die dramamail aan Lieve Lief kreeg ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte *ril*.
We zijn massaal benieuwd of TS zich aan haar verstandige change of mind houdt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |