Ah okai, dan is het best makkelijk om elkaar te ontwijken. Anyway, als hij weigert te bekennen en doorgaat verlaten. Zo simpel is het. Scheelt geld enzulks en daar kun je toffe dingen van halen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
Familie een bericht sturen en er dan bij vandaan blijven. Anders maak je jezelf kapot.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Ik kan 'm toch niet zomaar zichzelf kapot laten maken?
Zwaai ff lekker naar die kerel en laat 'm gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
.....(ken hem nog niet heel lang)......
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zien waarom je zoveel van hem houdt inderdaad.
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Yep dat kan je wel. Ik raad het zelfs ten sterkste aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Als hij niet geholpen wil worden of denkt dat hij geen probleem heeft dan houdt het op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef susannetilburg het volgende:
Hij ontkent. En ik woon niet bij 'm, hij woont in Leiden.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen is het jezelf kapot zuipen het gedrag van een 18-jarige?
Het is jouw verantwoordelijkheid niet. Zo snel mogelijk mee kappen, anders ga je er zelf ook aan onderdoor. Zie je voor jezelf een toekomst met een alcoholist?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Wat denk jij dat alcohol is?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Ah, het klassieke: hij zou zo perfect zijn als...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Omdat hij echt enorm lief, leuk, knap en slim isHij moet alleen eens stoppen met de 18-jarige uithangen en zijn leven gaan invullen.
Oh ja, alcohol is geen drugsquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef ghb-tampon het volgende:
assie maar geen drugs gebruikt toch?
Nee hoor. Dit soort drankgebruik is juist bij oudere mensen. Jongeren drinken vooral in het weekend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef susannetilburg het volgende:
[..]niet direct nee, maar het is wel het ik-ben-de-man-kijk-mij-nou-gedrag van iemand die jonger is dan 30.
Ik denk dat je dat nog het beste kan doen. Als hij met een confrontatie gewoon zit te ontkennen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Familie een bericht sturen en er dan bij vandaan blijven. Anders maak je jezelf kapot.
^^ Dat dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Je spullen NU inpakken en wegbrengen. Als hij terugkomt bedanken voor de leuke tijd en hem nooit meer zien?,
Je kan hem ook niet redden. Je kan wel voorkomen dat-ie jou meesleurt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit soort drankgebruik is juist bij oudere mensen. Jongeren drinken vooral in het weekend.
Dat is toch niet normaal? Je haalt jezelf een hoop ellende op de hals als je ermee doorgaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.
In de eerste plaats:hij moet denken dat hij een probleem heeft. Anders kan jij wel een hoop vinden, maar doet hij er toch niets mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
Ik denk dat hij echt een probleem heeft. Wat kan ik in godsnaam als buitenstaander (ken hem nog niet heel lang) doen?
Met als enige verschil dat ie het de hele week doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Hij drinkt zoals een 18-jarige in het weekend doet tijdens een coma zuip sessie.
je hebt echt een topper aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
Werk: Nope. Twee universiteitsdiploma's en aan het wachten tot iemand de perfecte baan komt aanbieden.
Lijkt me een perfecte vader voor jullie toekomstige kinderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
Werk: Nope. Twee universiteitsdiploma's en aan het wachten tot iemand de perfecte baan komt aanbieden.
Ah, gewoon een alcoholsabbatical. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef susannetilburg het volgende:
kun jij niet voor hem doen, en zelf zal hij het niet doen. ergo, wegwezen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef LXIV het volgende:
Waarom zoek je niet gewoon een Brabantse kerel? Die drinken ook wel, maar dan samen met jou voor de gezelligheid!
Eigenlijk wil je er helemaal niet inhoudelijk over praten he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:47 schreef susannetilburg het volgende:
De vriend die in Antwerpen de biertjes voor mijn lief betaalt is een Bosschenaar.
Waarover? Over Brabanders?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je er helemaal niet inhoudelijk over praten he?
Of gewoon aan het trollen?
goed zo! Snap out of it en kies voor een leuker leven zonder die overjarige puber.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Als ik teruglees wat de 'symptomen' zijn van lief, klinkt het zo verdomd cliché dat het bijna onwerkelijk is. G*dver.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Hukkie het volgende:
Als ie in Leiden woont dan kan hij dit weekend weer zijn hart ophalen.
Maandjequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Xennia het volgende:
Hem voor de keus stellen: hulp zoeken, of jij bent weg. Zeker aangezien je hem nog niet zo lang kent. Hoe lang eigenlijk?
Doe je snel dan, ontzettend veel van die man houden.quote:
dat kan best hoor...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Beter plan: TS is nu weg, vriendjelief gaat hopelijk hulp zoeken en "we spreken elkaar over anderhalf jaar wel weer".quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Xennia het volgende:
Hem voor de keus stellen: hulp zoeken, of jij bent weg. Zeker aangezien je hem nog niet zo lang kent. Hoe lang eigenlijk?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:53 schreef Vandaag... het volgende:
..heerlijke toekomst in lala-land tegemoet te gaan. Voor mij zijn jullie allebei gek.
Nee het is "kijk-mij-ik-ben-een alcoholist"-gedrag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef susannetilburg het volgende:
niet direct nee, maar het is wel het ik-ben-de-man-kijk-mij-nou-gedrag van iemand die jonger is dan 30.
En misschien helpt het om het zelf ook onbetamelijk op een zuipen te zetten, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:38 schreef Copycat het volgende:
Ik zou gewoon heel veel van je lief houden en dan komt alles goed.
Misschien is het wel goed voor ons inlevingsvermogen dat we het nu hoe dan ook op een zuipen zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
En misschien helpt het om het zelf ook onbetamelijk op een zuipen te zetten, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.
Het is ten slotte al 10 uur geweest. Ik heb de hals al van de fles afgeslagen, op de rand van het bureau. Maar ik drink wel uit een koffiekop, want er wordt zo geluld onder de klega's.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Misschien is het wel goed voor ons inlevingsvermogen dat we het nu hoe dan ook op een zuipen zetten.
als hij zou willen veranderen, is 'n relatie aangaan een goed moment, maar dat hij nu verder zuipt ondanks hij zou kunnen genieten van prille liefde zegt genoeg. Deze stakker zal JIJ nooit kunnen veranderen. Hoe graag sommige vrouwen ook mogen denken hun vriendje te kunnen sturen, it won't happenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Waarom niet? Waar is zijn leven jouw verantwoording geworden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
In ieder geval een stap terug nemen. Met zo'n type wil je geen relatie. Laat 'em eerst z'n shit op orde brengen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef susannetilburg het volgende:
Ik denk dat hij echt een probleem heeft. Wat kan ik in godsnaam als buitenstaander (ken hem nog niet heel lang) doen? Ik ben heel bang dat hij serieus suicidaal is soms.
eensgezindheid en afbranden is niet synoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd de leukste topics. Waarbij we eensgezind TS afbranden
En jij denkt dat zijn liefde voor de fles minder sterk is als de liefde (...) voor zijn vriendinnetje van de laatste maand?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Het is allemaal wel aardig eensgezind ja. Eng bijna
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden. Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Zoiets?
Damn
Oeh, gaan we ervoor om 2 relaties binnen 1 dag op te breken ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat zijn liefde voor de fles minder sterk is als de liefde (...) voor zijn vriendinnetje van de laatste maand?
is het soms een sport ofzo... doe gewoon ff normaal, thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oeh, gaan we ervoor om 2 relaties binnen 1 dag op te breken ?
En wat is de grens? Elke dag? Of mag elke dag drinken ook als het maar niet voor 14.00 is? 2 keer dronken in de maand en 5 keer aangeschoten? Hoe ga je dat meten of bepalen?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden. Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Zoiets?
Damn
Dit weet je niet zeker?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc)
ik gebruik het toch ook niet als synoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
eensgezindheid en afbranden is niet synoniem
Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Dat kom je nog wel ff vertellen in dit topic hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Als het echt is zoals het lijkt (elke dag etc) moet ik met lief praten en hem vertellen dat als hij wil dat het iets fatsoenlijks wordt tussen hem en mij, ik van hem vraag zsm hulp te zoeken.
Ben je zo lelijk dat je geen andere vent kan krijgen en koste wat kost aan deze vent vast moet blijven hangen?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Zoiets?
Damn
Ow nee, wat menselijk !quote:
Dezelfde mensen die dag in dag uit met hem mee drinken?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef susannetilburg het volgende:
Ik ga eens aan verschillende mensen in Antwerpen vragen of ze een ooogje in 't zeil kunnen houden.
Je DENKT dat hij een probleem heeft?quote:Ik denk dat hij echt een probleem heeft.
Nee, het is niet mooi om bij te staan en naar te kijken. Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef susannetilburg het volgende:
Iemand die zich iedereen dag totaal lazurus zuipt is geen 18 jarige, dat is een alcoholist. Wegwezen daar of hij trekt jou mee de afgrond in. Als jij er niet meer bent gaan zijn ogen misschien wel open.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |