Ik heb de verkeerde mensen in m'n msnlijst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Dagonet het volgende:
En waarom weet jij, als je zo anti tokio hotel bent, wanneer hun volgende cd uitkomt en hoeveel dat ding moet gaan kosten?
'had' mag ik hopen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde mensen in m'n msnlijst.
Ik kan het goed met haar vinden. Heb alleen nooit geweten dat ze Tokio Hotel-fan is. Groot minpunt. Heel groot minpunt.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
Ik krijg opeens een deja vu uit 1990 toen ik Stacker gebruikte om mn harde schijf te `verdubbelen'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef zovty het volgende:
STACKER!
quote:
Jua, dat is Marc.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:13 schreef Mendeljev het volgende:
Was TS niet die gast die EMO-meets organiseerde in het Vondelpark?
Nevermind...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]?
[..]
Jua, dat is Marc.
TS woont in Hoornquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef Desunoto het volgende:
http://www.wazoomie.com/
IK ZIE EEN MUCC POSTER
TS IS COOL
Nee dat ligt niet aan youtubequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef switchboy het volgende:
Wat klinkt het kut zeg. Maar misschien ligt dat aan youtube
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
80 euro? Hoe komen ze daar nou weer bij?
Nice!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.
'What has been heard can not be unheard'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.
[insert desunototo met de uitleg dat die muziek kut is en daarom je oren kapot maakt.]quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar TH is nou niet echt wat je noemt luide en brute muziek...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef MASD het volgende:
[..]
[insert desunototo met de uitleg dat die muziek kut is en daarom je oren kapot maakt.]
Damnn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef wazoomie het volgende:
Ik ga lekker niet reageren op die andere posts over mij. DIT GAAT OVER TOKIO HOTEL.
quote:
Ik zag jou bij Miyavi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef wazoomie het volgende:
Ik ga lekker niet reageren op die andere posts over mij. DIT GAAT OVER TOKIO HOTEL.
quote:
Het zou me niets verbazen. Tokio Hotel fangirls zijn sowieso gestoord dus die hebben het ervoor over,quote:
Nee, ik hou niet van meetings.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je gaat er zelf ook heen aangezien je zijn naam kent?
Het zijn toch alleen de fans die die meuk kopen, dus waarom niet er 4x zoveel aan verdienenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Tokio Hotel fangirls zijn sowieso gestoord dus die hebben het ervoor over,
dat is zonde van je bandbreedtequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ga 'em downloaden en dan wis ik 'em meteen...
Gewoon omdat ik dan 80 euro heb bespaard
Blijf je bezig?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
80 euro is toch meer als 160 gulden
quote:
Internet is niet je omgeving. Kun je nagaan hoe diep je er inmiddels inzit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb m'n dag niet...![]()
Hoewel iedereen dat hier in de omgeving zo zegt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Internet is niet je omgeving. Kun je nagaan hoe diep je er inmiddels inzit.
27,95 euro teveel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Die cd kost gewoon 17,95 euro bij amazon.de
Mede-fokkers probeer deze statement aan de positieve kant te bekijken, dit bewijst namelijk weer dat alle vrouwen eigenlijk diep van binnen lesbisch of bi zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ga 'em downloaden en dan wis ik 'em meteen...
Gewoon omdat ik dan 80 euro heb bespaard
quote:
Ik weet niet of ik er heel hard om moet lachen, hard om moet huilen of gewoon moedeloos het hoofd schudden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef Aestivate het volgende:
Die zangeres van Tokio Hotel is anders wel lekker.![]()
Wees moedeloosquote:Op woensdag 30 september 2009 05:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er heel hard om moet lachen, hard om moet huilen of gewoon moedeloos het hoofd schudden.
quote:Op woensdag 30 september 2009 05:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er heel hard om moet lachen, hard om moet huilen of gewoon moedeloos het hoofd schudden.
Je verwart Tom met Bill?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:47 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mede-fokkers probeer deze statement aan de positieve kant te bekijken, dit bewijst namelijk weer dat alle vrouwen eigenlijk diep van binnen lesbisch of bi zijn.
Het zijn allemaal homo's.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je verwart Tom met Bill?
sterfquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
Je zit op hyves. Marc toch? Van de meetingsquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde mensen in m'n msnlijst.
Dat is z'n geld niet waard hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef ehqo. het volgende:
Ik zou nog eerder tachtig euro neertellen voor hersenkanker.
En dat weet je uit ervaring???????quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het zijn toch alleen de fans die die meuk kopen, dus waarom niet er 4x zoveel aan verdienen
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
Jij hebt hem gekocht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:51 schreef --Tweety-- het volgende:
en kost de cd uiteindelijk wel 23,99.
Of het gewoon goed doen bij het snijden. ipv acros the street moeten ze down the road gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:58 schreef NielsTriple het volgende:
Willen alle mensen in dit topic die zeggen dat Tokio Hotel wél leuk, lekker of relaxed is, zichzelf keihard bitchslappen?
En voor de mensen die zelfs overwegen geld te pompen in dit circus door die cd te kopen, jullie mogen jezelf in een mes laten vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |