Ik heb de verkeerde mensen in m'n msnlijst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Dagonet het volgende:
En waarom weet jij, als je zo anti tokio hotel bent, wanneer hun volgende cd uitkomt en hoeveel dat ding moet gaan kosten?
'had' mag ik hopen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde mensen in m'n msnlijst.
Ik kan het goed met haar vinden. Heb alleen nooit geweten dat ze Tokio Hotel-fan is. Groot minpunt. Heel groot minpunt.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
¤80,00 ? Whut?
En Tom blijft lekker.
Ik krijg opeens een deja vu uit 1990 toen ik Stacker gebruikte om mn harde schijf te `verdubbelen'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef zovty het volgende:
STACKER!
quote:
Jua, dat is Marc.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:13 schreef Mendeljev het volgende:
Was TS niet die gast die EMO-meets organiseerde in het Vondelpark?
Nevermind...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]?
[..]
Jua, dat is Marc.
TS woont in Hoornquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef Desunoto het volgende:
http://www.wazoomie.com/
IK ZIE EEN MUCC POSTER
TS IS COOL
Nee dat ligt niet aan youtubequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:15 schreef switchboy het volgende:
Wat klinkt het kut zeg. Maar misschien ligt dat aan youtube
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
80 euro? Hoe komen ze daar nou weer bij?
Nice!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.
'What has been heard can not be unheard'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk inclusief de kosten voor het gehoorapparaat, het percentage dat niet door de verzekering gedekt wordt.
[insert desunototo met de uitleg dat die muziek kut is en daarom je oren kapot maakt.]quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar TH is nou niet echt wat je noemt luide en brute muziek...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef MASD het volgende:
[..]
[insert desunototo met de uitleg dat die muziek kut is en daarom je oren kapot maakt.]
Damnn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef wazoomie het volgende:
Ik ga lekker niet reageren op die andere posts over mij. DIT GAAT OVER TOKIO HOTEL.
quote:
Ik zag jou bij Miyavi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:38 schreef wazoomie het volgende:
Ik ga lekker niet reageren op die andere posts over mij. DIT GAAT OVER TOKIO HOTEL.
quote:
Het zou me niets verbazen. Tokio Hotel fangirls zijn sowieso gestoord dus die hebben het ervoor over,quote:
Nee, ik hou niet van meetings.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je gaat er zelf ook heen aangezien je zijn naam kent?
Het zijn toch alleen de fans die die meuk kopen, dus waarom niet er 4x zoveel aan verdienenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Tokio Hotel fangirls zijn sowieso gestoord dus die hebben het ervoor over,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |