Was er al opquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:01 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik zou gelijk met Hart van Nederland bellen. Die weten hier wel raad mee.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag het gisteren op natuurlijk Hart van Nederland ().
Een duur winkelcentrum? Mischien dat er ruimte is voor een tapas bar of sushi tent, is ook gezonder voor die bejaarden dus wat zeuren ze nou?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat voor gaar winkelcentrum moet dat dan gaan worden als ze er geen frituur willen
Het ergste is nog, telkens als ik mijn eigen nieuwsbericht teruglees, ik hoor er in mijn hoofd automatisch die stem van SBS bij. Het is bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:01 schreef Sjaakmat het volgende:
Ik zou gelijk met Hart van Nederland bellen. Die weten hier wel raad mee.
wat moet je met die rommel, er gaat niks boven de frituurquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een duur winkelcentrum? Mischien dat er ruimte is voor een tapas bar of sushi tent, is ook gezonder voor die bejaarden dus wat zeuren ze nou?
Zitten ze in een camper?quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Hathor het volgende:
Geen probleem, dan komen er toch gewoon 4 shoarmazaken, 3 donerkebabhokken, en 36 mobiele belcentra voor in de plaats.
Die winkels hebben vaak wel die groottequote:
En dit weer ten behoeve van die yuppies.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:13 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijke wereldvreemde actie van de woningbouw.
We zijn er allemaal ingestonken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:30 schreef isogram het volgende:
Mag ik een bron zien van het bericht in de OP?
Ik geloof er namelijk helemaal NIKS van, want op internet is niks te vinden hierover.
quote:1000 handtekeningen voor behoud Walk Inn
Datum: 27-10-2009
In de commissievergadering Ruimte en Wonen van 8 oktober jl. ontving wethouder Westerbroek 1000 handtekeningen die het verzoek onderstrepen de Walk Inn te sparen in het plan revitalisering Binnenhof .
Deze door een Chinese familie gerunde snackbar neemt een belangrijke plaats in in deze buurt.
Bij de renovatie van het winkelcentrum zou er geen plaats meer voor hen zijn.
De wethouder heeft de handtekeningen overgedragen aan Omnia, de eigenaar van het complex.
Politiek is er duidelijk de wil om Walk Inn te sparen. Het bestemmingsplan wat door de commissie werd behandeld, maakt horeca mogelijk, ook deze vorm dus.
De behandeling door de raad is uitgesteld totdat Omnia met buurt draagvlak voor het bestemmingsplan heeft gecreëerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |