de bedoel ik, al ist ok wel normoal, tis un schone stadquote:
Godnondeju moe'k er hier een tegen een kaaibaand aon schuppe, Tilbo's Aon de Top!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Madelon is leuker!!!
Die gast heeft het ook allemaal goed voor elkaar hoorquote:
Ik heb ook het idee dat ze er niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef Cee het volgende:
K2 kijkt niet echt happy.
qftquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef juliana het volgende:
Ah, Geile Gertje, die kiest Noa... Weer zo een schaap die met hem het nest in duikt
Die kijkersstemmen hadden ze echt niet moeten doen eigenlijk. Het zijn toch Karen en Kristel die het ermee moeten gaan doen straks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze er niet blij mee zijn.
Ja, maar de kijkers kopen de cd'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kijkersstemmen hadden ze echt niet moeten doen eigenlijk. Het zijn toch Karen en Kristel die het ermee moeten gaan doen straks.
Die hebben samen met Gert ook al lang besloten wie het wordt hoor...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kijkersstemmen hadden ze echt niet moeten doen eigenlijk. Het zijn toch Karen en Kristel die het ermee moeten gaan doen straks.
Madelon zong het beste.. danste niet overdreven.. is gewoon een kalme maar vrolijke meid.. net zoals K2.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze er niet blij mee zijn.
Klopt, eigenlijk schandalig dat ze hier ook geld aan proberen te verdienen (ze snijden zichzelf nu dus in de vingers want Madelon is top).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:
ik niet, het wordt Josjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |