Mwuuaaaa Gertje.. maar dat is toch helemaal niet eerlijk?quote:
Ja valt me ook wel op. Maar ik wil dan maar gewoon geloven dat Josje zo zenuwachtig is dat ze niet meer kan lachen en dat Noa alleen maar lacht omdat ze het allemaal niet zo serieus neemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Noa lacht nog tijdens het zingen, Josje kijkt als een nerveus haasje...
Dat zien de vaders met de kids op hun schouders toch liever dan die bleue Josje hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zei ik laatst ook al, Lolita eersteklas
het was niet echt K3-vrolijk inderdaad bij haarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Noa lacht nog tijdens het zingen, Josje kijkt als een nerveus haasje...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Mijn dochters kijken nu mee en de jongste van 7 zegt Noa en de oudste van 11 zegt Josje nu ...die was voor madelon ! Kinderen kunnen zeker sms-en voor dit soort programma's maar als ouder heb ik haar even duidelijk gemaakt wat het kost en wat de gevolgen zijn voor haar beltegoed . Oftewel gewoon gezegd waag het nooit om voor dit soort programma's te stemmen.
Heeft de 7-jarige ook al beltegoed of alleen de oudste?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Mijn dochters kijken nu mee en de jongste van 7 zegt Noa en de oudste van 11 zegt Josje nu ...die was voor madelon ! Kinderen kunnen zeker sms-en voor dit soort programma's maar als ouder heb ik haar even duidelijk gemaakt wat het kost en wat de gevolgen zijn voor haar beltegoed . Oftewel gewoon gezegd waag het nooit om voor dit soort programma's te stemmen.
Het lijkt daar wel op te gaan uitdraaien haast. Dat de laatste groep van de laatste weken helemaal blond was, was natuurlijk ook wel een gigantisch 'toeval'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
Áls Noa wint stond echt al van tevoren vast dat een blondine en belg moest zijn, en dan is dit de grootste poppenkast waar ik ooit naar heb gekeken.
Als Josje wint vind ik K3 zowaar leuk
Tja, zo voelt een Royal fuck dus aan van Studio 100quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
Áls Noa wint stond echt al van tevoren vast dat een blondine en belg moest zijn, en dan is dit de grootste poppenkast waar ik ooit naar heb gekeken.
Dat is onzin. Als de belg het beter doet, verdient ze het ook om te winnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
Josje kijkt chagrijnig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
Alleen de oudste sinds kort. Wilde er eigenlijk nog niet aan maar ze komen op een leeftijd dat het toch wel makkelijk is om ze te bereiken als ze weer eens de hort op zijn met vriendinnen !quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft de 7-jarige ook al beltegoed of alleen de oudste?
Het arme meisje is zenuwachtig en kan daarom niet meer zo goed lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |