Waarna ik me afvroeg wat de bron hiervan was.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:02 schreef Samson het volgende:
Ik hoorde vandaag dat het nu al bekend is wie het gaat winnen en dat is die Belgische, gewoon doorgestoken kaart dus... We zien wel of t klopt volgende uitzending....
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar....je kunt een hoop roepen maar kom met feiten aub.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Waarna ik me afvroeg wat de bron hiervan was.
Je kan de hele week al stemmen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef McDucky het volgende:
Als ik het goed begreep kan er deze zaterdag toch gestemd worden? In dit geval zal Vlaams Belgie (neem aan dat het in Walonie niet uitgezonden wordt) vrijwel unaniem op Noa stemmen terwijl Nederlanders moeten kiezen voor een van beide dames
Wtf moet ze dan bij K3quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef Smikke het volgende:
Ze heeft een hekel aan krijsende kindertjes, wat een hel zal een vol Ahoy dan voor haar zijn.
Niks van aantrekken, op Noa's facebook (fan)pagina worden de leden opgeroepen om daar voor Noa te gaan stemmen. Hoezo onzeker?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef Smikke het volgende:
Vanmiddag keek ik op de site van SBS6, om het dilemma voor te leggen aan mijn 4-jarige kleutertje. (Ze koos overigens voor Madelon.) Op die site kun je een poll invullen en schrik niet, maar Noa stond boven aan met 34% van de stemmen.Ik wist niet hoe gauw ik Josje moest aanklikken.
Maar als die poll een voorbode is voor de uitslag is, vrees ik het ergste voor iedereen: voor de fans, de krijsende kindertjes, haar directe collega's Karen en Kristel om met zo'n draak opgescheept te zitten en last but not least Noa zelf. Ze heeft een hekel aan krijsende kindertjes, wat een hel zal een vol Ahoy dan voor haar zijn.
Nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef Maraca het volgende:
Hoe krijg ik die K3 liedjes uit mijn hoofd?
Dikke eens!! Ow wat werd ze zielig en eenzaam neergezet... Beetje jammer, maar 't is natuurlijk ook sbs hequote:Op woensdag 30 september 2009 00:32 schreef CHEVHB het volgende:
Ze nam zelf ook geen initiatief om bij Anne, Josje en Madelon te gaan zitten de laatste afleveringen!
Omdat ze al meer dan 10 jaar zo hetenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef ktnxbye het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waarom de groep K3 blijft heten als de naam van het nieuwe lid niet eens met een K begint?
Ik ben 30, heb een dochter van 5 die stapelgek is van k3. En het is echt zo, hoe meer je het hoort, hoe leuker je de liedjes vindt. ik kan een aantal dvd's van a tot z meezingen, ik denk dat ik qua teksten zeker zo goed ben als Noa. Alleen qua stem wat (stukken) minderquote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef female81 het volgende:
Ik krijg dat liedje ook maar niet uit m'n kop, zit ook al constant te 'mama se, mama sa, mama saka moemba'-en.
Ik dreig het zelfs leuk te vinden, en ik ben g*dverd*mme 28.
(En als ik niet uit kijk, rolt er binnenkort een cd-tje uit m'n brander met Kuma he, Liefdeskapitein, Feest, Verliefd en deze nieuwe erop. Bij die andere liedjes had ik namelijk hetzelfde. Misschien zitten die liedjes stiekem wel veel beter in elkaar dan dat we in eerste instantie dénken.)
De makers van het programma zijn ook zo slim om het deuntje in de tune e.d. steeds terug te laten komen. Zo kent iedereen het al voordat de single uberhaupt uit is. Het is, naast een goed gemaakt programma, ook een heel goed gemaakte en twee maanden durende reclamespot.
Een beetje hetzelfde verhaal als bij Starmaker, toen. Dat was stiekem ook een grote hoeveelheid legale reclame voor die liedjes. En omdat ze het niet op reclame lieten líjken, kwamen ze ermee weg.
K2N1 klinkt als een chemische verbindingquote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ze al meer dan 10 jaar zo hetenZou toch commercieel een stomme zet zijn om de naam te veranderen. Iedereen kent K3..
K2+M/J/N1 klinkt ook weer niet
Ik ook, denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer om te kijken zaterdag. Als Noa wint, ga ik zo chagrijnig worden
Ik ga dan maar op Josje stemmen ipv Madelon, aangezien die meer stemmen lijkt te krijgen. Zodat Noa niet wintquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin meer om te kijken zaterdag. Als Noa wint, ga ik zo chagrijnig worden
De laatste ronde is in de finale?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef mamav2 het volgende:
De 2 meiden die zaterdag de meesten stemmen hebben verzameld gaan door naar de laatste ronde, de ander mag dan naar huis.
Ik vond met name de lichaamstaal van beide dames boekdelen spreken toen Noa bij hen kwam "uithuilen". Héél anders dan bij Josje. Bij Noa was het net of het plichtmatig was.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:50 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Noa het niet wordt, Karen's lichaamstaal sprak boekdelen, zij mag haar niet.
Ik vond K2 zowel toen Josje kwam uithalen als toen Noa dat deed niet heel erg gemeend overkomen eigenlijk. Ik heb niet het idee dat er met één van de drie overgebleven kandidates echt een klik isquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vond met name de lichaamstaal van beide dames boekdelen spreken toen Noa bij hen kwam "uithuilen". Héél anders dan bij Josje. Bij Noa was het net of het plichtmatig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |