Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ongelofelijk bal, sommige kunnen niet eens zingen. Wat ben ik blij dat ik die film nooit heb gezien![]()
Durft te noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zingen beter dan de gemiddelde pipo die zichzelf tegenwoordig zanger of zangeres durven noemen.
Ik speel tenminste in een filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/care, er zijn nog steeds geen nummers over Jasper de Kaasrasper. Wel over Sanna.
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
En ik heb het vooral over die vent rondom 0:38
Twilight.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
quote:
/care.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik ook niet naar talentenjachten en dergelijke.
quote:
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik speel tenminste in een film
Twilight ofzo, toch?
Ik heb er meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/find?s=all&q=Sanna&x=0&y=0
Het feit dat hij een schurk is betekent niet dat hij meteen moet gaan praten als een oude opa die zijn hele leven van de sigaren heeft lopen snoepenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij het type wat hij speelt. Omg.
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.quote:
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je een onoriginele naam hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |