Romance is for the weakquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslicht
kan op zijn tijd ook leuk zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje...dat nou ook al weer niet
patat en frinkandellen wel goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslicht
jejejejej en toch geloof ik dat je af en toe romantisch bent met je nachten op het strandquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jejejejej en toch geloof ik dat je af en toe romantisch bent met je nachten op het strand
ja ik hou af en toe spontaan de deur voor hem openquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tuurlijk,
dat zijn dingen die gewoon vanzelf gaan, niet om het 'romantisch' doen toch
zo gaat het bij jou en R. denk ik ook![]()
vooropgezet is altijd
en soms sla je hem in zn gezicht dicht?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik hou af en toe spontaan de deur voor hem open
wat denk je wel niet van mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en soms sla je hem in zn gezicht dicht?
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je looptquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van mijik ben heeeeeeeeel lief
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je loopt
R loopt tegenwoordig voor mij in het geval er paaltjes staamquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je loopt
moet zeker haar target halenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:Ik werd serieus net nog gebeld door 1 of ander miepje van een callcenter dat me iets probeerde te verkopen
ja en ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:Ik werd serieus net nog gebeld door 1 of ander miepje van een callcenter dat me iets probeerde te verkopen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R loopt tegenwoordig voor mij in het geval er paaltjes staam
Het was freakin half 10!quote:
ja en wat ?quote:
hij heeft het geld genomen en is niet komen opdagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht...
dat is heeeeel normaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat word hier als een niet normaal tijdstip bestempeld
Kijk daar is dramaqueen ook weerquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:02 schreef Keukenkast het volgende:
HOMOFIELEN!
Ik moest ook welleens tot half tien bellen in nlquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zelf half 10 is abnormaal voor callcenters
maar jij bent dan ook iemand anders dan een belmiepquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik moest ook welleens tot half tien bellen in nl
jeje wattdan..beljósequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook iemand anders dan een belmiep
callboyquote:
nee hoor valt best wel meequote:
LOLquote:
todo lo bueno tiene su finalquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Seinfeld is gewoon grappig.
Stoere jongenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lievelingen. Wat raar dat mijn humeur in de avond beter is dan dat het in de ochtend was. Dat komt haast nooit voor.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik ook van jullie. En van jou het meest Ang3l.
Volgens mij heb jij niks te klagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wow. Houdt er dan toch 1 iemand van me?
Jawelquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te klagen
jij wel Yuri ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |