dit lijkt me allemaal veel meer iets voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Speel je dan ook met je vingers en probeer je dan in mijn ogen te kijken en dat ik dan de hele tijd je blik ontwijk en blozend naar de tafel kijkt en het rietje dat ik kapot heb gescheurd?
En hoe heet deze disneyfilm? not another gay story?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Speel je dan ook met je vingers en probeer je dan in mijn ogen te kijken en dat ik dan de hele tijd je blik ontwijk en blozend naar de tafel kijkt en het rietje dat ik kapot heb gescheurd?
Want?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit lijkt me allemaal veel meer iets voor mij
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef Peter het volgende:
Nuno rolt graag op hondenuitlaatplekken of in de bosjes?
Behalve toen je tegen dat paaltje botstequote:
Moohhhquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Alsof ik niet heel lief met Tibo's vingers heb gespeeld en gekeken heb hoe mooi mijn vingers door die van hem staken en hem zo de hele nacht heb vastgehouden!
Hoe is het met Tibo dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Alsof ik niet heel lief met Tibo's vingers heb gespeeld en gekeken heb hoe mooi mijn vingers door die van hem staken en hem zo de hele nacht heb vastgehouden!
dat was ook heeeeel romantischquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Behalve toen je tegen dat paaltje botste
Wrom nie?quote:
Ja als ie ergens lief is dan is dat wel in bed knuffelendquote:
Nohhhhquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ie ergens lief is dan is dat wel in bed knuffelend
Normaal val je zo wel eens in slaap, maar dan rol je vanzelf wel los en slaap je verder. Maar zodra ik ook maar een cm loskom wordt hij wakker en pakt hij me opnieuw stevig vast en daar word ik dan weer wakker van en dan zeggen we even hoi, zoenen we lief en dan vallen we weer verstrengeld in slaap.
Erg warm en benauwd, maar o zo lief!
Maar da's dan ook de enige keer dat ie lief is hoorquote:
volgens mij heb jij me ooit idioot romantisch genoemdquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Ik?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij heb jij me ooit idioot romantisch genoemd
the cheesy stuffquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn trouwens veel verschillende vormen van romantiek. Je moet bij mij echt niet aankomen met rozeblaadjes en diners en een ring en zoetige muziek bij maanlicht of zo.
jeje...dat nou ook al weer nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt liever wham bam thank you mam
mijn leven een horror filmquote:
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslichtquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje...dat nou ook al weer niet
lijkt meer op een soapquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn leven een horror filmdank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |