wat een taal weerquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je kunt toch wel een linkje plaatsen? Luie flikker
Word je er een beetje geil van?quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je er een beetje geil van?
Lunchen om elf uur?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik krijg er wel een klein stijfje van
Tis 11 uur.Nee niet geil, ik wil eerst lunchen.
Maar waarom zou je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, je kunt toch wel een linkje plaatsen? Luie flikker
Ladybuuuugsquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:
Oooh, de invasie van de lieveheersbeestjes is weer begonnen
Hm, da's ook wel een goed punt, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je?
Iedereen die hier post heeft hem in zijn/haar Myat staan, en degene die hier nieuw zou zijn in diot topic zal het waarschijnlijk worst wezen wat er in de vorige is gebeurd
Ik weet niet hoe ze het lukt, maar vorige winter/herfst hadden we dus dagelijk lieveheersbeestjes in de badkamers en de kelder, en nu dus weer.quote:
Heb een keer in een docu een dorpje gezien dat echt bedolven werd onder de lieveheersbeestjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet hoe ze het lukt, maar vorige winter/herfst hadden we dus dagelijk lieveheersbeestjes in de badkamers en de kelder, en nu dus weer.
Zo erg is het gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb een keer in een docu een dorpje gezien dat echt bedolven werd onder de lieveheersbeestjesHuizen zagen rood!
ja heb ze allemaal gezien, behalve die horror films, dat is niet zo mijn genrequote:
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landenquote:
En dat was dan echt ieder jaar hequote:
I know, de horrors zijn ook niet súper geweldigquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja heb ze allemaal gezien, behalve die horror films, dat is niet zo mijn genre
nee, ik heb een lunchdate om 14.00 uur. Maar wil nu niet eten.quote:
ga je mond eens spoelen, biatchquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landen
ie?quote:
El Loboquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er komt nog wel iets goeds uit spaanstalige landen
Manuel, Jose, Pepe, Pedro en natuurlijk R.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
El Lobo
Mar Adentro
El metodo
Princesas
Los abrazos rotos
A mi madre le gustan las mujeres
Espinazo del diablo
Jauna la loca
Sin noticias de Dios
Amorres perros
La niiña de tus ojos
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
El Lobo
Mar Adentro
El metodo
Princesas
Los abrazos rotos
Espinazo del diablo
Jauna la loca
Sin noticias de Dios
Amorres perros
La niiña de tus ojos
Eduardo Noriegaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Manuel, Jose, Pepe, Pedro en natuurlijk R.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je vergeet Sint Nicolaasquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die is te oud voor mijquote:
Kom kom je kunt beter dan datquote:
Mij een beetje uitsluitenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die is te oud voor mijen bovendien doen we daar niet aan mee
jejequote:
ga koken :-)quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik en mijn huisgenoot vervelen ons
nee hoor Guidoquote:
iets beter maar ik vind dat sikjes gedoe niksquote:
Dit is niet het "Heren geef jezelf bloot" topic hoor/quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is niet het "Heren geef jezelf bloot" topic hoor/
We hebben te vroeg gegeten. Vandaar dat we zo flegmatisch zijn.quote:
je zeurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
iets beter maar ik vind dat sikjes gedoe niks
ja leuk hequote:
weet zeker dat een sikje jou heel bonit staatquote:
Ja, maar dat is dan wel door de mens bewust zo bedachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Griekse goden hebben een heel kleine penis
Abrazos moet ik nog steeds zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
El Lobo
Mar Adentro
El metodo
Princesas
Los abrazos rotos
Espinazo del diablo
Jauna la loca
Sin noticias de Dios
Amorres perros
La niiña de tus ojos
Denk maar weer even aan de nacht op Lowlandsquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Keukenkast het volgende:
Sweep me eens even van mijn feet, iemand
Dat is niet feet-sweeping. Ik wil romantiek. Kijken naar de straatlantaarns in Parijs terwijl de witte sneeuwvlokken als bijen eromheen zweven. En dan een vriend met een lange sjaal om zijn nek die kussen op mijn mond drukt als ik het niet verwacht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk maar weer even aan de nacht op Lowlands
Ja dat gaat niet want het sneeuwt nog niet en je msn staat niet aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is niet feet-sweeping. Ik wil romantiek. Kijken naar de straatlantaarns in Parijs terwijl de witte sneeuwvlokken als bijen eromheen zweven. En dan een vriend met een lange sjaal om zijn nek die kussen op mijn mond drukt als ik het niet verwacht.
Dan iets romantisch in de herfstquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet want het sneeuwt nog niet en je msn staat niet aan
als R weer weg is, dan zal ik het eens proberenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
weet zeker dat een sikje jou heel bonit staat
Jaaaaaaaaaa, door de blaadjes rennen in de Tuileries!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dan iets romantisch in de herfst
En dan vallen en lachend en in elkaars ogen kijken over de grond rollenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, door de blaadjes rennen in de Tuileries!!!
En dan daarna naar de Minotaurus en zo in de tuinen daar kijken en dat jij me dan alle verhalen uitlegtquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dan vallen en lachend en in elkaars ogen kijken over de grond rollen
en daarna ergens warme chocolademelk drinken in een oud café waar ik op mijn handen ga zitten, omdat ze altijd koud zijn in de herfstquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan daarna naar de Minotaurus en zo in de tuinen daar kijken en dat jij me dan alle verhalen uitlegt
om dan tot de ontdekking te komen dat je door de hondenpoep heb liggen rollenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dan vallen en lachend en in elkaars ogen kijken over de grond rollen
Kan ik dan niet gewoon op je handen zitten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en daarna ergens warme chocolademelk drinken in een oud café waar ik op mijn handen ga zitten, omdat ze altijd koud zijn in de herfst
Je mag erop blazen en ze in je handen houdenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik dan niet gewoon op je handen zitten?
Jah, en als je warme choco op is dan bestel ik nieuwe om je handen aan te warmenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag erop blazen en ze in je handen houden
Speel je dan ook met je vingers en probeer je dan in mijn ogen te kijken en dat ik dan de hele tijd je blik ontwijk en blozend naar de tafel kijkt en het rietje dat ik kapot heb gescheurd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, en als je warme choco op is dan bestel ik nieuwe om je handen aan te warmen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
om dan tot de ontdekking te komen dat je door de hondenpoep heb liggen rollen
ik ben zooooo romantisch hequote:
Wtfquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit lijkt me allemaal veel meer iets voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Speel je dan ook met je vingers en probeer je dan in mijn ogen te kijken en dat ik dan de hele tijd je blik ontwijk en blozend naar de tafel kijkt en het rietje dat ik kapot heb gescheurd?
En hoe heet deze disneyfilm? not another gay story?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Speel je dan ook met je vingers en probeer je dan in mijn ogen te kijken en dat ik dan de hele tijd je blik ontwijk en blozend naar de tafel kijkt en het rietje dat ik kapot heb gescheurd?
Want?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit lijkt me allemaal veel meer iets voor mij
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:16 schreef Peter het volgende:
Nuno rolt graag op hondenuitlaatplekken of in de bosjes?
Behalve toen je tegen dat paaltje botstequote:
Moohhhquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Alsof ik niet heel lief met Tibo's vingers heb gespeeld en gekeken heb hoe mooi mijn vingers door die van hem staken en hem zo de hele nacht heb vastgehouden!
Hoe is het met Tibo dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Alsof ik niet heel lief met Tibo's vingers heb gespeeld en gekeken heb hoe mooi mijn vingers door die van hem staken en hem zo de hele nacht heb vastgehouden!
dat was ook heeeeel romantischquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Behalve toen je tegen dat paaltje botste
Wrom nie?quote:
Ja als ie ergens lief is dan is dat wel in bed knuffelendquote:
Nohhhhquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als ie ergens lief is dan is dat wel in bed knuffelend
Normaal val je zo wel eens in slaap, maar dan rol je vanzelf wel los en slaap je verder. Maar zodra ik ook maar een cm loskom wordt hij wakker en pakt hij me opnieuw stevig vast en daar word ik dan weer wakker van en dan zeggen we even hoi, zoenen we lief en dan vallen we weer verstrengeld in slaap.
Erg warm en benauwd, maar o zo lief!
Maar da's dan ook de enige keer dat ie lief is hoorquote:
volgens mij heb jij me ooit idioot romantisch genoemdquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Ik?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij heb jij me ooit idioot romantisch genoemd
the cheesy stuffquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn trouwens veel verschillende vormen van romantiek. Je moet bij mij echt niet aankomen met rozeblaadjes en diners en een ring en zoetige muziek bij maanlicht of zo.
jeje...dat nou ook al weer nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt liever wham bam thank you mam
mijn leven een horror filmquote:
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslichtquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje...dat nou ook al weer niet
lijkt meer op een soapquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn leven een horror filmdank je
Romance is for the weakquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslicht
kan op zijn tijd ook leuk zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje...dat nou ook al weer niet
patat en frinkandellen wel goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet aan te komen met een diner bij kaarslicht
jejejejej en toch geloof ik dat je af en toe romantisch bent met je nachten op het strandquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jejejejej en toch geloof ik dat je af en toe romantisch bent met je nachten op het strand
ja ik hou af en toe spontaan de deur voor hem openquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tuurlijk,
dat zijn dingen die gewoon vanzelf gaan, niet om het 'romantisch' doen toch
zo gaat het bij jou en R. denk ik ook![]()
vooropgezet is altijd
en soms sla je hem in zn gezicht dicht?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik hou af en toe spontaan de deur voor hem open
wat denk je wel niet van mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en soms sla je hem in zn gezicht dicht?
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je looptquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van mijik ben heeeeeeeeel lief
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je loopt
R loopt tegenwoordig voor mij in het geval er paaltjes staamquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij gewoon doorloopt en soms niet door hebt dat er nog iemand achter je loopt
moet zeker haar target halenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:Ik werd serieus net nog gebeld door 1 of ander miepje van een callcenter dat me iets probeerde te verkopen
ja en ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:Ik werd serieus net nog gebeld door 1 of ander miepje van een callcenter dat me iets probeerde te verkopen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R loopt tegenwoordig voor mij in het geval er paaltjes staam
Het was freakin half 10!quote:
ja en wat ?quote:
hij heeft het geld genomen en is niet komen opdagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht...
dat is heeeeel normaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat word hier als een niet normaal tijdstip bestempeld
Kijk daar is dramaqueen ook weerquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:02 schreef Keukenkast het volgende:
HOMOFIELEN!
Ik moest ook welleens tot half tien bellen in nlquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zelf half 10 is abnormaal voor callcenters
maar jij bent dan ook iemand anders dan een belmiepquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik moest ook welleens tot half tien bellen in nl
jeje wattdan..beljósequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook iemand anders dan een belmiep
callboyquote:
nee hoor valt best wel meequote:
LOLquote:
todo lo bueno tiene su finalquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Seinfeld is gewoon grappig.
Stoere jongenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Lievelingen. Wat raar dat mijn humeur in de avond beter is dan dat het in de ochtend was. Dat komt haast nooit voor.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik ook van jullie. En van jou het meest Ang3l.
Volgens mij heb jij niks te klagenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wow. Houdt er dan toch 1 iemand van me?
Jawelquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te klagen
jij wel Yuri ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te klagen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JawelMaar ik klaag nooit. Ook al heb ik 't moeilijk.
Ik voel me door Britney echt nóóit aangesprokenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
Britney heeft een nieuwe nummer!!! genaamd '3', en jaja homo's, het gaat over Trio's![]()
![]()
Dus alle homo's voelen zich ook nog aangesproken. Slimme marketing
wederom een bagger nummerquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef MisterO het volgende:
Britney heeft een nieuwe nummer!!! genaamd '3', en jaja homo's, het gaat over Trio's![]()
![]()
Dus alle homo's voelen zich ook nog aangesproken. Slimme marketing
Ook niet bij 'I'm not a girl, not yet a woman'??quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel me door Britney echt nóóit aangesproken.
Het is fucking geniaal. Ik ben meteen hooked. Zo catchyquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ook niet bij 'I'm not a girl, I'm a skank, who's not yet a woman'??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij het typen van mijn post wel aan dat nummer dachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ook niet bij 'I'm not a girl, not yet a woman'??
I knew it! Stiekem vind je Britney heel tof en herken jij je ook in de oh zo uberdiepe tekstenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij het typen van mijn post wel aan dat nummer dacht![]()
.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
If there's nothing missing in her life, then why do these tears come at night...![]()
.
Kiezen? Ik weet wel wie ik kiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Wuwuwu wie moet ik nou kiezen wuwuwuuuu.
en met wiens heart heb je nu weer geplayedquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
![]()
zie je nou wel, het is niet zo lastig
![]()
Ik kan me meer identificeren met 'hit me baby one more timmeeee', 'im a slaaaaveee for you' en 'oops I did it again, i've played with your heart'
Ach weet ik veel hoe het precies zitquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kiezen? Ik weet wel wie ik kies
Maar kiest hij mij?
*enter carry tefsen*
Op goed gelukkkkkk!
Onthoud, bijna 99% van mijn opmerkingen hier zijn sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en met wiens heart heb je nu weer geplayed
en is hij slaafje voor SAJ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en met wiens heart heb je nu weer geplayed
Dat zeker, ik heb alles voor hem over raawrrrquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en is hij slaafje voor SAJ?
Heeequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik ook van jullie. En van jou het meest Ang3l.
Oh. So much voor de aardige dingen die je ooit eens tegen me zei waardoor ik je adoreerdequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Onthoud, bijna 99% van mijn opmerkingen hier zijn sarcastisch bedoeld
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en is hij slaafje voor SAJ?
99% van de opmerkingen waarbij ik het over mijzelf heb. En dank voor de adoratiequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. So much voor de aardige dingen die je ooit eens tegen me zei waardoor ik je adoreerde.
Dit is die 1% serieus, wedden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb alles voor hem over raawrrr
Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!quote:
O herdertje, laat me je maan zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!
Dames dames, niet vechten over wie de slaaf mag spelen!quote:
Who you calling lady, lady?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dames dames, niet vechten over wie de slaaf mag spelen!
Dat dacht jequote:
MisterO en SAJ, Endymionnetje van mequote:
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee hallo, als iemand de slaaf is, is het SAJ wel!
Ik slaap niet, Erisquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MisterO en SAJ, Endymionnetje van me
2 meesters kan niet dus dat word worstelenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat dacht jedat gaat ooit nog botsen hoor! ben je daar niet bang voor?
Het is alsof je in de toekomst kan kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggen
Slaapsequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is alsof je in de toekomst kan kijken![]()
![]()
Ik ga slapen, trusten mienomo's
quote:
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij kookt iedere avond voor je, foet de afwas, maakt koffie, schenkt je een drankje in en gaat dan met zijn hoofdje in het kussen liggen
*blaast levensadem in topic'quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede gastheer of niet, je maakt het topic dood.
Ik heb het bezoek even uitgelaten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
puaaaaaaaaaj ga es ff je tanden poetsenquote:
daar heeft hij de huishoudster voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?
Homoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
puaaaaaaaaaj ga es ff je tanden poetsen
Oh was dat niet mijn taak als Heilige Geestquote:
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, dat heet goede gastheer zijn. Ken je het begrip?
Ik zaai ook geen ANGST!!!!!!!!!quote:
Dat is mijn straat!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh was dat niet mijn taak als Heilige Geest![]()
?
Behalve dat hoofdje in het kussen duwen deel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar heeft hij de huishoudster voor
Jij slaap nooit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komt
ja?quote:
dat doet ie zelf neem ik aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Behalve dat hoofdje in het kussen duwen deel?
ass up face downquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom zou je iemand willen stikken in een kussen
Nuno heeft ooit gezegd niet zo van ass up face down te houden. Dat was meer R.'s rol.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doet ie zelf neem ik aan
Alsof het de bastille is! Vive la Fraaaaaaaaaaaaaance!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger naar de hel te gaan. En sleur met me een paar gelukkige zielen mee om de hemelpoort te bestormen.
Nikolaas is toch nog niet in het land ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het laatste doe ik echt niet voor iedereen die op bezoek komt
niet met al mijn bezoekquote:
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nuno heeft ooit gezegd niet zo van ass up face down te houden. Dat was meer R.'s rol.
niets eens lunchquote:Op woensdag 30 september 2009 00:02 schreef wonderer het volgende:
Hele dag met mijn ouders shoppen en ze hebben niet eens wat voor me gekocht
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgen
Vandaar die hechtingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik R zijn hoofd in het kussen duw kan ik een klap krijgen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het winkelen op zich is toch al de beloning?
Phoibos is een Griekse jongensnaam. Het betekent `verlicht, puur`. Extra info: Phoebe, Phoebus, Phoibe, Phoibos http://www.koxkollum.nl/mythologie/mytha22.htmquote:
Ik was in de war met Phobos, zonder de i. Dat broertje van Deimos.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Phoibos is een Griekse jongensnaam. Het betekent `verlicht, puur`. Extra info: Phoebe, Phoebus, Phoibe, Phoibos http://www.koxkollum.nl/mythologie/mytha22.htm
3 kussens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee altijd.
1 op de linkerhelft, 1 op de rechterhelft, en dan nog het knuffelkussen om vast te klemmen!aan de vestdijk krijg ik er altijd 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 't goed is wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:14 schreef Stroekie het volgende:
ik mag gratis naar het Danssalon feest zaterdag![]()
kom je ook Ang3l ?
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Keukenkast het volgende:
Goedemorgen homovriendjes
Alweer al mijn colleges gemist!
Whose ass do you have to fuck to get a cup of tea around here
Ja, Prinsquote:Op woensdag 30 september 2009 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een afschuwelijke foto trouwens.
Nog een dekentjequote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
* Keukenkast gooit dekentje over koude Erik
Doe maar nietquote:
Ik knuffel een kussen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een dekentje. Zit er hier al met een omgeslagen
.
[..]
Doe maar niet, daar ben ik een beetje allergisch voor.
Maar het is katoenen "wol", tegenm de kriebelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een dekentje. Zit er hier al met een omgeslagen
.
[..]
Doe maar niet, daar ben ik een beetje allergisch voor.
Plaatsen dan, zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik knuffel een kussen.
En ik sta op youtube
Heul niet, jaloezie is zo eind septemberquote:
Schattig heurquote:
Je likt je vingers idd errug gay afquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zelfs eten doe ik gay
Het meisje is die snol van de kaakslag
You should see me lick other thingsquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je likt je vingers idd errug gay af
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You should see me lick other things
Of coursequote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?
een hamburger in je mond proppen met je handen is gayquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zelfs eten doe ik gay
Het meisje is die snol van de kaakslag
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een hamburger in je mond proppen met je handen is gay
Wist je dat niet Nuuntje?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1. Ik prop nietquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tientje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit te twijfelen over het begin bod wat ik moet gaan doen voor m'n appartement
Zorg in ieder geval dat het geen beledigend bod is, dan maak je geen kans meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit te twijfelen over het begin bod wat ik moet gaan doen voor m'n appartement
nee, ik eet altijd met mes en vorkquote:
quote:
Volgens mij is zo'n 10% onder de vraagprijs wel redelijk meestal toch? Vraagprijs is 129500quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zorg in ieder geval dat het geen beledigend bod is, dan maak je geen kans meer.
Ga een redelijk bedrag onder de vraagprijs zitten. (wat is de vraagprijs eigenlijk?)
Redelijk ja. wat natuurlijk van belang is: moeten ze er snel vanaf of niet (staat het al leeg?)quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is zo'n 10% onder de vraagprijs wel redelijk meestal toch? Vraagprijs is 129500
Staat al 6 maanden op de marktquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Redelijk ja. wat natuurlijk van belang is: moeten ze er snel vanaf of niet (staat het al leeg?)
Als het net op de markt is, kunnen ze het beledigend vinden.
Kijk, dat is erg gunstig voor jou, dan zou ik zo'n 8 tot 10% onder de prijs zitten.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Staat al 6 maanden op de markt
En de bewoner woont er al niet meer.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Should I? Wellicht kunnen we Ang3l even vragen om dit te bevestigen?
Uhm.. er staat veel te koop.. maar ik heb verder geen verstand van de marktquote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kijk, dat is erg gunstig voor jou, dan zou ik zo'n 8 tot 10% onder de prijs zitten.
Hoe is de appartementenmarkt in Rotterdaaaaaaaam?
Het is de Offam Novib stand op Lowlandsssssssss...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
1. Ik prop niet
2. Het is geen hamburger
Dat is ook gunstig voor je, dan kan de verkoper inmiddels blij zijn met een potentiële koperquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. er staat veel te koop.. maar ik heb verder geen verstand van de markt
Ik dacht ook niet na hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Ik had toch een aankoopmakelaar moeten inschakelen, had ik niet hoeven nadenken over dit soort dingen
Uhm.. jij hebt gewoon de vraagprijs betaald?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet na hoorde prijs was gewoon de prijs, klaar.
Dat krijg je als je via slimmerkopen koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |