Ik wil over 20 jaar ook wel kunnen zeggen "Ah Tjolk, dat ken ik nog uit mijn studententijd"quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef RadioSlut het volgende:
Vet, ik heb het altijd al willen proeven
Ook met die ouderwetse verpakkingen?
Und?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een pak choco/banaan meegenomen, ben benieuwd
wtf rozijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag t vandaag bij de jumbo
[ afbeelding ]
Gisteren ook bij de Jumbo gezien. Hebben een heleboel Tjolk daarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag t vandaag bij de jumbo
[ afbeelding ]
ja ik ag de vorige keer alleen de chocolademelkvarianten vandaag bij de yoghurtdranken idd de fruitsmaken gespot en ik vind t idd wel duurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gisteren ook bij de Jumbo gezien. Hebben een heleboel Tjolk daar
[ afbeelding ]
Idd... Nu hebben ze dus puur de naam gekocht: Het drankje is niet hetzelfde, de verpakking is niet hetzelfde, de marketing is niet hetzelfde... Dit had net zo goed onder een heel andere naam in de markt gezet kunnen worden. Dit is geen Tjolk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:33 schreef TUFKAL het volgende:
Wat raar, waarom kan je dan als retromerk terug in de markt?
quote:Wij hebben vaak reacties ontvangen dat ” Tjolken “ eigenlijk een werkwoord zou moeten zijn!
Vanzelfsprekend zijn wij het daar helemaal mee eens, en Tjolken zou dus eigenlijk al lang in de Van Dale moeten staan.
Alleen wat is dan de definitie van Tjolken?
Wij zelf gebruiken het vaak in de trant van, Tjolk je wereld, dus creativiteit is een belangrijk onderdeel…
Ik zou het als impuls kopen als ik de verpakking herkende, van die kleine pakjes met verschillende dieren-figuren. Ik kwam er gisteren achter dat onze supermarkt ze ook had, maar ik er dus al 20x langs ben gelopen zonder dat het me opviel dat 'Tjolk' weer 'terug' was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef maverick80 het volgende:
Hebben dat wel handig gedaan.
Uit pure sentiment gekocht.
Anders had ik een pak van 2 euro wel laten staan.
Marketingtechnisch wel een fail inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:48 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik zou het als impuls kopen als ik de verpakking herkende, van die kleine pakjes met verschillende dieren-figuren. Ik kwam er gisteren achter dat onze supermarkt ze ook had, maar ik er dus al 20x langs ben gelopen zonder dat het me opviel dat 'Tjolk' weer 'terug' was.
Faal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |