Lenenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Good for you.
Maar net of de stufi zo'n enorme bijdrage is. 260 euro, nounou. Ben benieuwd hoe ik dat gat volgend jaar op moet gaan vullen..![]()
![]()
![]()
maximaal lenen is maximaal leven
Ja daar dacht ik inderdaad ook aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:38 schreef Joppy het volgende:
Ik vraag me af hoe het afschaffen van de stufi strookt met het beleid van het kabinet om Nederland een voorloper in innovatie te maken en een solide kenniseconomie op te bouwen.
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:38 schreef Joppy het volgende:
Ik vraag me af hoe het afschaffen van de stufi strookt met het beleid van het kabinet om Nederland een voorloper in innovatie te maken en een solide kenniseconomie op te bouwen.
Inderdaad, als ze die JSF's nou eens cancellen is er nauwelijks meer sprake van een tekortquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!![]()
![]()
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!![]()
![]()
Tja maar je moet toegeven dat dat hele gezeik om die vliegtuigjes toch wel epic fail wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.
klopt die paar schroefjes die nederland mag produceren voor de JSF is gooed voor de kenniseconomiequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.
Als ik had willen zeggen dat de JSF goed is voor de kenniseconomie dan had ik dat wel gezegd. Echter, er staat dat defensie goed is voor de kenniseconomie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt die paar schroefjes die nederland mag produceren voor de JSF is gooed voor de kenniseconomie
Daarnaast betalen ex-studenten gedurende hun loopbaan die basisbeurs heus wel terug in de vorm van ontzettend veel loonbelasting.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef deepart het volgende:
Die paar lullige euro's die je daaraan overhoud wordt toch wel aan een ander onzinnig doel geschonken. Haal het bij de uitkeringstrekkers die onterecht elke maand geld krijgen.
Du Sukkels laten zich nog trollen naar een troll bekentenis UBER FAAL.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef wakajawaka het volgende:
Mijn Troll uurtje zit er weer, tot morgen. fijne avond nog.
TS is een jaloerse stratenmakerquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef Florian_ het volgende:
Achosie, een stratenmaker met een mening.
Ja heel handig, zodat je in de tussentijd ook nog eens de stof kan vergeten die je hebt opgepikt op het VWO. Heb jij ook 3x 1620,- excl. boekengeld bijelkaar gespaard voor je bachelor of heb je nooit gestudeerd sukkel? En hield je daarna ook nog eens geld over voor andere dingen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dan moet je eerst maar werken tot je geld voor studie hebt.
Ik hoop, net zoals die kankerkneuzen met hun AOW, in 2025.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef CherryBom het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer dit gaat gebeuren?
Nou wil ik niet heel veel zeggen, maar toen ik ging studeren had ik inderdaad wel voor 3 jaar studiegeld op mijn rekening staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja heel handig, zodat je in de tussentijd ook nog eens de stof kan vergeten die je hebt opgepikt op het VWO. Heb jij ook 3x 1620,- excl. boekengeld bijelkaar gespaard voor je bachelor of heb je nooit gestudeerd sukkel? En hield je daarna ook nog eens geld over voor andere dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |