Jaloers? Ik krijg de 260 euro zelf toch ook..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je klinkt nogal jaloers![]()
ik vind 260 euro per maand toch best wel fijn als je een huis moet betalen.
Woeps, ik was 17.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je 16e al studeren? Hoe snel ben je wel niet door het VWO gegaan?
Sinds wanneer krijg je op de timmerschool stufi?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dus? Denk je dat ik op mijn 16e 17e het huis uitging ofzo? Terwijl mijn school vlakbij mijn huis zit.
Geen idee? Jaloers dat je het niet gekregen hebt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je op de timmerschool stufi?
Zo'n 2000 euro per jaar voor school?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je op de timmerschool stufi?
Ah, 17 dus. Maar goed, stufi voor thuiswonenden mogen ze wat mij betreft wel afschaffen, die mensen hebben toch geen kosten.
Zijn spoorknorren dan werkelijk allemaal achterlijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geen idee? Jaloers dat je het niet gekregen hebt?
Binnenkort niet meer. Vergeleken met veel andere Europese landen was studeren hier altijd al duur trouwens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:00 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik in een van de weinig landen woon waar je kansen krijgt gebaseerd op je intelligentie.
Mijn studie duurt 6 jaar knuppelquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:35 schreef postmortum het volgende:
collegeld naar ¤ 4000,- per jaar , zodat we eens in kwaliteit kunnen ivesteren ipv de linkse knuffelcultuur. Daarnaast binnen 4 jaarr je studie niet halen ook je ov-jaarkaart volledig terugbetalen
Echt nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Intelligentie is voor 90% ervenlijk
En geen recht op stufiquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef Agiath het volgende:
Mensen die het woord 'ervenlijk' uit hun computer krijgen hebben sowieso geen recht op een mening
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef Agiath het volgende:
Mensen die het woord 'ervenlijk' uit hun computer krijgen hebben sowieso geen recht op een mening
ben het met je eens, behalve jouw mening over de PVV. Ik kan namelijk nergens iets vinden hoe de PVV hier voor staat, maar wel dat Wouter Bos (als PvdA lid) positief tegenover het idee van de VVD om dit plan op de schop te gooien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:11 schreef Zero17 het volgende:
Tering zeg, wat faalt TS.
Tieft eens op met je PVV achtige 'WERKEN VOOR JE CENTEUHH' mentaliteit.
Weet je wel hoelang je bezig bent als je als 16/17 jarige moet werken voor je studie?
En denk je serieus dat de overheid er baat bij heeft dat het zo lang duurt voor er nieuwe hoog opgeleide mensen kunnen instromen?
Denk volgende keer eens na voor je weer zo'n kuttopic opent wil je.
De generatie van mijn opa (en ook nog een beetje van mijn vader) moest gaan werken omdat er met 10+ kinderen brood op de plank moest komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:43 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Intelligentie is voor 90% ervenlijk, de meeste arme ouders zijn dom, anders hadden ze wel meer geld (enkele uitzonderingen daar gelaten, dus de kans dat ze zwak begaafde vloks kindertjes krijgen is groot).
Ja nja, de mensen die dat roepen zijn vaak de pvv stemmers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:19 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ben het met je eens, behalve jouw mening over de PVV. Ik kan namelijk nergens iets vinden hoe de PVV hier voor staat, maar wel dat Wouter Bos (als PvdA lid) positief tegenover het idee van de VVD om dit plan op de schop te gooien.
Bron: nu.nl
Dat dus, het is in principe gewoon een investering van de overheid. Zonder stufi zouden veel slimme mensen nu bouwvakker zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Dennis101 het volgende:
Omdat de overheid er nogal baat bij heeft als mensen goed opgeleid zijn.
Lenenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Good for you.
Maar net of de stufi zo'n enorme bijdrage is. 260 euro, nounou. Ben benieuwd hoe ik dat gat volgend jaar op moet gaan vullen..![]()
![]()
![]()
maximaal lenen is maximaal leven
Ja daar dacht ik inderdaad ook aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:38 schreef Joppy het volgende:
Ik vraag me af hoe het afschaffen van de stufi strookt met het beleid van het kabinet om Nederland een voorloper in innovatie te maken en een solide kenniseconomie op te bouwen.
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:38 schreef Joppy het volgende:
Ik vraag me af hoe het afschaffen van de stufi strookt met het beleid van het kabinet om Nederland een voorloper in innovatie te maken en een solide kenniseconomie op te bouwen.
Inderdaad, als ze die JSF's nou eens cancellen is er nauwelijks meer sprake van een tekortquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!![]()
![]()
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, JSF's moeten we hebben, en kansloze missies in Afghanistan, dat is belangrijk!![]()
![]()
Tja maar je moet toegeven dat dat hele gezeik om die vliegtuigjes toch wel epic fail wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.
klopt die paar schroefjes die nederland mag produceren voor de JSF is gooed voor de kenniseconomiequote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Defensie is wel goed voor de NL hightech sector, dus ook goed voor de kenniseconomie.
Als ik had willen zeggen dat de JSF goed is voor de kenniseconomie dan had ik dat wel gezegd. Echter, er staat dat defensie goed is voor de kenniseconomie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt die paar schroefjes die nederland mag produceren voor de JSF is gooed voor de kenniseconomie
Daarnaast betalen ex-studenten gedurende hun loopbaan die basisbeurs heus wel terug in de vorm van ontzettend veel loonbelasting.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:49 schreef deepart het volgende:
Die paar lullige euro's die je daaraan overhoud wordt toch wel aan een ander onzinnig doel geschonken. Haal het bij de uitkeringstrekkers die onterecht elke maand geld krijgen.
Du Sukkels laten zich nog trollen naar een troll bekentenis UBER FAAL.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef wakajawaka het volgende:
Mijn Troll uurtje zit er weer, tot morgen. fijne avond nog.
TS is een jaloerse stratenmakerquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef Florian_ het volgende:
Achosie, een stratenmaker met een mening.
Ja heel handig, zodat je in de tussentijd ook nog eens de stof kan vergeten die je hebt opgepikt op het VWO. Heb jij ook 3x 1620,- excl. boekengeld bijelkaar gespaard voor je bachelor of heb je nooit gestudeerd sukkel? En hield je daarna ook nog eens geld over voor andere dingen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dan moet je eerst maar werken tot je geld voor studie hebt.
Ik hoop, net zoals die kankerkneuzen met hun AOW, in 2025.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef CherryBom het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer dit gaat gebeuren?
Nou wil ik niet heel veel zeggen, maar toen ik ging studeren had ik inderdaad wel voor 3 jaar studiegeld op mijn rekening staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:07 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja heel handig, zodat je in de tussentijd ook nog eens de stof kan vergeten die je hebt opgepikt op het VWO. Heb jij ook 3x 1620,- excl. boekengeld bijelkaar gespaard voor je bachelor of heb je nooit gestudeerd sukkel? En hield je daarna ook nog eens geld over voor andere dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |