Bij jou wordt het allemaal door je ouders gefinancieerd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:29 schreef wakajawaka het volgende:
Boehoehoe de studie finaciering basisbeurs gaat misschien weg. Waarom krijgen studenten sowsieso stufi? Als je de studie niet kan betalen dan werk je maar eerst een jaar of twee en dan kun je ZELF voor JE EIGEN studie betalen. Waaerom zou de overhied je studie gedeeltelijk moeten finacieren?
Klacht: Huilie studenten.
Hoe moet ik nu eten dan?quote:
Nee, maar met finaciering door ouders vind ik prima.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij jou wordt het allemaal door je ouders gefinancieerd?
Basisbeurs niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:31 schreef Jahr00n het volgende:
Die studenten betalen dat later gewoon dik terug hoor.
eens met ts , heb het in eerder topic ook al aangegeven miet willen investeren in jezelf is gewoon niet welkom zijn op de uni of het hbo. mbo-ers sowieso geen stufi gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:29 schreef wakajawaka het volgende:
Boehoehoe de studie finaciering basisbeurs gaat misschien weg. Waarom krijgen studenten sowsieso stufi? Als je de studie niet kan betalen dan werk je maar eerst een jaar of twee en dan kun je ZELF voor JE EIGEN studie betalen. Waaerom zou de overhied je studie gedeeltelijk moeten finacieren?
Klacht: Huilie studenten.
Helaas kan dat dus niet altijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Nee, maar met finaciering door ouders vind ik prima.
Je denkt serieus dat je dat zo spelt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
je ouders nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
In de vorm van een goede baan wat meer belasting op gaat leveren voor de staat, moeilijk hé, lange termijn denken?quote:
Dan moet je eerst maar werken tot je geld voor studie hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
je ouders nieten als je ouders het niet breed hebben het dus maar verbieden.
dat bedoelt hij niet, hij bedoelt dat opgeleide studenten (die dus hun studie hebben afgemaakt en de basisbeurs als gift hebben gekregen) een baan krijgen en zich voor dit land inzetten en belasting betalen.quote:
16/17 jarige aan een fulltime baan zetten voor 2 jaar? Slim plan. Dan hebben ze daarna helemaal geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dan moet je eerst maar werken tot je geld voor studie hebt.
en waar denk je dat al die banen vandaan moeten komen als er nu al een banentekort is terwijl er nog wél een basisbeurs is?...quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:34 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dan moet je eerst maar werken tot je geld voor studie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |