quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Voor mijn baan heb je HBO nodig, liefst een universitair diploma.
Dus jij had 6000 eu op je rekening? En verder wou je ook nog eens ál je geld spenderen aan je studie?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou wil ik niet heel veel zeggen, maar toen ik ging studeren had ik inderdaad wel voor 3 jaar studiegeld op mijn rekening staan.
opleiding: VMBOquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:37 schreef Brickboy het volgende:
Studenten die niet eens studiegeld kunnen ophoesten. Ga een bijbaan zoeken stelletje sloebers.
Tussen de 4 en 5 duizend euro (1 jaar studie kostte toen nog onder de 1500) stond er toentertijd op en nee dat wilde ik niet aan mijn studie spenderen, wilde alleen even aangeven dat het dus wel mogelijk om een spaarpot te hebben op die leeftijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dus jij had 6000 eu op je rekening? En verder wou je ook nog eens ál je geld spenderen aan je studie?
Ja ik spendeer mijn spaarpot ook graag aan dingen anders dan mijn studie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tussen de 4 en 5 duizend euro (1 jaar studie kostte toen nog onder de 1500) stond er toentertijd op en nee dat wilde ik niet aan mijn studie spenderen, wilde alleen even aangeven dat het dus wel mogelijk om een spaarpot te hebben op die leeftijd.
waarom betaal jij belasting faalbaas?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:29 schreef wakajawaka het volgende:
Boehoehoe de studie finaciering basisbeurs gaat misschien weg. Waarom krijgen studenten sowsieso stufi? Als je de studie niet kan betalen dan werk je maar eerst een jaar of twee en dan kun je ZELF voor JE EIGEN studie betalen. Waaerom zou de overhied je studie gedeeltelijk moeten finacieren?
Klacht: Huilie studenten.
40 uur x 4 euro x 100 weken = 16,000¤quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef piekartz87 het volgende:
TS snapt niet dat nederland een kennis economie heeft
daarnaast,, 2 jaar werken om je studi te kunnen betalen?gaat je niet lukken
als je niks uitgeeft jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:21 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
40 uur x 4 euro x 100 weken = 16,000¤
Dit is dus als je helemaal niets uitgeeft![]()
Side effect: Voormalige scholier is het leren 'verleerd' of is supergemotiveerd om te studeren vanwege kut baantjes.
Het werkt ook nog eens als mentale wisser van belangrijke info, wiskunde bijvoorbeeld vergeet je erg snel als je er niet wat mee doet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als je niks uitgeeft ja
het is inderdaad algemeen bekend dat als je "even een jaartje gaat werken" dat je dan gewoon blijft werken omdat het wel fijn is om geld te hebben. zodat er dus niks van studeren komt.
kutkoters tegenwoordig op fokquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef amvrosios het volgende:
KAAS IS LEKKER!11!EINZ!11
Want alleen rijkelui mogen studeren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
je ouders nieten als je ouders het niet breed hebben het dus maar verbieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |