quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens wat anders, lekker comfy voor een avondje stappen:
[ afbeelding ]
En allebei open? Want nu lijkt ie ook te trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
roze stropdas moet, is traditie, nee knoop gaat niet dicht, hoort niet.
/care
Ik vind je stropdas mooi maar je jasje lijkt wel wat klein. En zit je broek niet heel erg hoog? Kan het niet echt zien zo met het jasje ervoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
bestuurspak
pakken zijn bij mij een probleem vanwege brede schoudersdus het staat niet briljant, maargoed, geld voor een maatpak heb (er niet voor over)
Oja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, niet dat ik wil bashen, maar doordat je de knoop dichtdoet, krijg je wel wat rare tieten.
Waarom geen mooie rok ofzo? Staat imo veel beter bij een vrouw, dan een pak, vind ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
bestuurspak
pakken zijn bij mij een probleem vanwege brede schoudersdus het staat niet briljant, maargoed, geld voor een maatpak heb (er niet voor over)
Volgens mij heeft ze geen tieten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:27 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, niet dat ik wil bashen, maar doordat je de knoop dichtdoet, krijg je wel wat rare tieten. Mooie das though
Pics or it isn't so.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen tieten.![]()
Oók niet om te bashen overigens: ik zou maar wat graag willen ruilen, ik kan nooit eens een normaal bloesje of truitje aan, want dat gaat altijd trekken.
Trui en broek, goed bevonden. Maar die schoenen zouden mij je 5 euro doen geven als ik je zo op de Grote Markt tegen zou komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Normaal heb ik die flapjes van die Allstars gewoon onder m'n broek maar deze broek is een beetje kort en ze gaan er tijdens het lopen steeds onderuit!
[ afbeelding ]
Niets tegen all stars.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Trui en broek, goed bevonden. Maar die schoenen zouden mij je 5 euro doen geven als ik je zo op de Grote Markt tegen zou komen.
Jammer van die veters, originele witte waren mooier geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Trui en broek, goed bevonden. Maar die schoenen zouden mij je 5 euro doen geven als ik je zo op de Grote Markt tegen zou komen.
Hoeveel paar schoenen heb jij wel nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Normaal heb ik die flapjes van die Allstars gewoon onder m'n broek maar deze broek is een beetje kort en ze gaan er tijdens het lopen steeds onderuit!
[ afbeelding ]
Gewoon je eigen ding. Prima Buufquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
adidas zx700 ja. & as said before.. inderdaad oude collectiequote:Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef morgane het volgende:
Wat een gave sneakersAdidas ZX of is het een ander model?
Ik had er ooit een stuk of 35 maar ik heb afscheid moeten nemen van sommige parenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |