Dat verschilt van dier tot dier, nu onder andere wilde eend, ree, patrijs, konijn en wild zwijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
Is het al jaagseizoen dan pagan, of mag dat het hele jaar door? Ik vind ze stom!![]()
Ja dat bedoel ik ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:20 schreef nokwanda het volgende:
Ligt er wel aan hoe ze dat doen. Sommige plezierjagers houden er nogal verrotte methodes op na en dat hoeft voor mij dan niet. Of bijvoorbeeld de plezierjacht op vossen die je toch niet eet, voor de sport van het doden. Daar heb ik helemaal niks mee.
Of 's avonds en alles een beetje aandikken of zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In het weekend de HAP bellen is de enige oplossing die ik zo kan bedenken...
En wat zei je baas?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het trouwens mooi weer!
Zonnetje brak net door en de vesten en jassen konden meteen weer uit.
Ik heb een foto van het weer gemaakt maar die kan ik pas uppen als die stomme draak van de boekhouding weer naar beneden is.
K#twijf staat al de hele tijd hier bij ons te kopiėren en dat staat ze echt iedereen op de vingers te kijken![]()
We zaten es een keer te zingen met zn allen, kwam ze scheldend binnen, of t niet normaal kon, en ze was ook bij de baas gaan melden dat we zaten te zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |