quote:Op woensdag 30 september 2009 08:42 schreef Maes het volgende:
Oh-oh fijn met dikke truien naar Texel. Heerlijk
Ik verheug me nu al op de foto'squote:Op woensdag 30 september 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa, heerlijk!
Ik moet nog ff voor die tijd twee dikke warme fleecepakken voor Bil en Chic in elkaar zien te raggen ,arme kinders hebben niks om aan te trekken
Heujquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb levensgroot het Feyenoord logo getatoeerd op m'n rug en draag altijd van die bomberjacks met Rotterdam erop.
Oh en als je uit 020 of 070 komt zou ik maar gauw ff een andere SC zoeken![]()
Mijn lief en ik kwamen door en door nat aan op het werk. Zie je het voor je? Dunne katoenen rok, panty en half open schoenenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:42 schreef senesta het volgende:
Is het ook zulk druilerig weer bij jullie? Dan snap ik het humeur van Chico ook wel![]()
Ik heb het koud en ik zou eigenlijk de verwarming aan zetten maar ik verzet me nog even
Hahaha, daar kan ik nog wel wat bij voorstellen jaquote:Op woensdag 30 september 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
De verwarming gaat bij mij echt pas aan als het vriest of zo, tis altijd wel minstens 17 graden in mijn flat.
Tis hier idd ook heel druilerig.
Chico is vaak wat humeurig als ie nog niet helemaal wakker is en al in zn blote gat langs de straat gesleurd wordt
Het is hier ook echt vies buiten, bah!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn lief en ik kwamen door en door nat aan op het werk. Zie je het voor je? Dunne katoenen rok, panty en half open schoenenMijn lief is iets anders gekleed uiteraard
![]()
Nu heb ik de deur dicht zodat mijn kantoortje snel warm is hoop ik.
Nog geen harde wind?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is hier ook echt vies buiten, bah!
Nee weinig wind, was er ook nog wind voorspeld dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog geen harde wind?![]()
Hier ist grauw. Geen regen voor wat ik zo snel kan zien.
Ik heb alleen een bovenbuurman die zijn kachel er uit gesloopt heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb dubbel glas en ik laat mijn boven- en onderburen en de mensen links en rechts flink stoken. En ik hou van lekker fris , ik lig in de winter het liefste gewoon met een deken op de bank en dan nog met een raam op kiepstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |