En ik zoek iets..quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:57 schreef dutchie het volgende:
Ik ga straks met C. naar de dokter. Meneer wilde gister van het springkussen afschuiven en heeft waarschijnlijk toen zijn grote teen gestoten/dubbel gehad tegen zo'n speeltegel.
Kon niet direct duidelijk wat zien, maar hij heeft er pijn aan.
Kruipt of hinkelt nu en o wee als je er al zachtjes aan komt.
Lijkt nu alsof er een rode 'ring' omheen zit.
Zullen het straks wel zien.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:17 schreef Rottdog het volgende:
Rockie hebbie ook picas van je lekkere mannekes?
kijk naar een van WesternDigital. zijn fijne dingen, bij een laptop? dan zou ik richting een kijken met een eigen koeling, bij pc nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
en daar gaan we weer
Dutch gaat met C. naar de dokter:
[..]
En ik zoek iets..
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..
En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
das een fijne, hij is zonder eigen koelingquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
zal eens bij Xenos of Blokker kijken voor zo'n organiserding.
Heb deze harde schijf gezien.
Heuh?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, ben aardig aan het genezen: lopen gaat vrijwel helemaal niet, naweeën zijn heavy en ach ja, klein krasje tussen de benen () trekt wel weg
![]()
ik maak me er nog niet zo druk over. Die roze wolk gaat ook steeds hoger. Hij heeft kuiltjes in zijn wangetjes en net zo veel lachstuipjes als we op de 3D zagen
Ze deed het ook wel heel stiekem hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef dutchie het volgende:
Ja maar, daar staat helemaal geen linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |