En ik zoek iets..quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:57 schreef dutchie het volgende:
Ik ga straks met C. naar de dokter. Meneer wilde gister van het springkussen afschuiven en heeft waarschijnlijk toen zijn grote teen gestoten/dubbel gehad tegen zo'n speeltegel.
Kon niet direct duidelijk wat zien, maar hij heeft er pijn aan.
Kruipt of hinkelt nu en o wee als je er al zachtjes aan komt.
Lijkt nu alsof er een rode 'ring' omheen zit.
Zullen het straks wel zien.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:17 schreef Rottdog het volgende:
Rockie hebbie ook picas van je lekkere mannekes?
kijk naar een van WesternDigital. zijn fijne dingen, bij een laptop? dan zou ik richting een kijken met een eigen koeling, bij pc nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
en daar gaan we weer
Dutch gaat met C. naar de dokter:
[..]
En ik zoek iets..
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..
En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
das een fijne, hij is zonder eigen koelingquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef Vicky het volgende:
zal eens bij Xenos of Blokker kijken voor zo'n organiserding.
Heb deze harde schijf gezien.
Heuh?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, ben aardig aan het genezen: lopen gaat vrijwel helemaal niet, naweeën zijn heavy en ach ja, klein krasje tussen de benen () trekt wel weg
![]()
ik maak me er nog niet zo druk over. Die roze wolk gaat ook steeds hoger. Hij heeft kuiltjes in zijn wangetjes en net zo veel lachstuipjes als we op de 3D zagen
Ze deed het ook wel heel stiekem hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef dutchie het volgende:
Ja maar, daar staat helemaal geen linkje.
Ik heb nog een NAS te koop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
en daar gaan we weer
[..]
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een NAS te koop.
Die hang je aan je router/modem en kan je dan op alle computers in het netwerk benaderen als een 'normale' schijf. Makkelijker als een external.
Het is deze: http://www.koopkompas.nl/product_info.php?products_id=105744quote:
harde schijf weet ik niet, sangdrax heeft de onze uitgezocht, ik zal het eens ff vragen. de hangzak(ken) die wij hebben komen van bij de ikea vandaan. spuuglelijk, maar oerpraktischquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
en daar gaan we weer
[..]
En ik zoek iets..
En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
160GB is wat weinig voor mn projectje...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is deze: http://www.koopkompas.nl/product_info.php?products_id=105744
Die van mij is met 160GB harddisk voor 100 euro.
Ja kan er ook ene grotere HD in ztten. Deze doe ik er gratis bijquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
160GB is wat weinig voor mn projectje...
thanx simmu!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:07 schreef simmu het volgende:
ikea wandopberger: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40139302
ikea deuropberger: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90114672
externe harde schijf: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=563
Ja I know, maar die grotere HD heb ik toch wel nodig en dan koop ik denk toch maar gewoon een externe HD.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja kan er ook ene grotere HD in ztten. Deze doe ik er gratis bij
in die deuropberger kan dat (doe ik wel iigquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
thanx simmu!
harde schijf had ik al gevonden
Die opbergers zijn leuk maar niet waar ik ze voor nodig heb
Wil ziekenhuisstickers, diverse pasjes, legitimatiebewijzen e.d. in die opberger doen
okequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:14 schreef simmu het volgende:
[..]
in die deuropberger kan dat (doe ik wel iig), die heeft allerlei vakjes & schapjes enzo. en bovenin van dat doorichtig spul (alwaar ik mijn voorraad saunabonnen bewaar). het ding is ook sterk genoeg om ook mijn portomonnee & sleutels te houden
quote:
het heeft een vastmaak systeem met klitteband wat (tot nu toe) prima houdt. de deur kan zelfs nog prima dichtquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke
hoe zit ie bij jou vast aan de deur??
oke.. nou ik zal eens gaan kijken van de weekquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:20 schreef simmu het volgende:
[..]
het heeft een vastmaak systeem met klitteband wat (tot nu toe) prima houdt. de deur kan zelfs nog prima dicht
quote:
Wat is dan wel de toegevoegde waarde van een externe HD?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja I know, maar die grotere HD heb ik toch wel nodig en dan koop ik denk toch maar gewoon een externe HD.
En deze mediaspeler wil ik sowieso. Dus dan zie ik eigenlijk de toegevoegde waarde van een NAS niet meer.
Die kan ik meenemen naar mn werk en daar filmpjes van mn collega's erop zetten en deze moet dan weer worden aangesloten op die racket.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dan wel de toegevoegde waarde van een externe HD?
Ga je me ook nog een fijne maandag wensenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:29 schreef Fannie het volgende:
Yeps, heel fijn voor dochterlief![]()
Och arme KD...
Hier heb je een doekje voor het bloeden![]()
[ afbeelding ]
Nee, want het is dinsdagquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ga je me ook nog een fijne maandag wensen?
dankjewel hoor
trekken zelf en verdoving doet helemaal geen pijn! ik voelde alleen wat gesjor en gebreek.quote:
vakjes:quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. nou ik zal eens gaan kijken van de week
Dacht dat ze er nooit zoveel tegelijk dedenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
6 kiezen! 6!
en de verdoving is bijna uitgewerkt nu
en ik lek en proest bloed op mn baby
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dacht dat ze er nooit zoveel tegelijk deden
Ah ok.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kan ik meenemen naar mn werk en daar filmpjes van mn collega's erop zetten en deze moet dan weer worden aangesloten op die racket.
quote:Hi, Vivienne.
Charles Manson (heltershelter) is now following your tweets on Twitter.
Dat klinkt een heel stuk beter, fijn voor haarquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:12 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen![]()
Rewimo, hoest met je pols?
Ik hoef niet te werken vandaag, dus m'n mams komt zo ff koffie leuten.![]()
Ow en gisteren had dochterlief de eerste dag op de nieuwe stage, kwam doodmoe maar happy thuis, hoefde geen enge dingen te doen met de bejaarden, maar ramen lappen, lakens vouwen, stofzuigen, 1 meneer een kopje koffie gebracht, en bekend raken met het verzorgingshuis. En ze werd goed begeleid.![]()
Een stuk beter dan de vorige stage dus.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Vicky, ik heb zo'n ding van Kitsch Kitchen. Bij mij hangt ie in de badkamer, doe er monstertjes in van creme en shampoo en parfum en zulks.
Oh en wat ik nu weer aan mijn fiets heb hangen:
[..]
Nu even Loek gaan bewonderen in het babytopic.
was het maar waar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:41 schreef phluphy het volgende:
Beterschap KD. Ben je dan nu in 1 keer klaar?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
was het maar waar.
volgende week moet linksboven nog
Hey dat heeft mijn middelste ook!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je valt, zwel je op. Dan zie je er dus zo uit!
En het viel nog best mee deze keer
Bij krabben valt het hier nog wel mee gelukkig. Dit was een klein tikje tegen de deurpost, hij huilde er niet eens om. Maar het is echt een bult om meteen met een (mijn spatie deed moeilijk, er stond dus even meteenmeteenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hey dat heeft mijn middelste ook!
Die krijgt ook altijd zulke sporen als hij zich gekrabt heeft...ziet er vaag uit!
trekken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:03 schreef amaranta het volgende:
Maar KD heb je 6 kiezen laten vullen of laten trekken?
Ik dacht dat je je kiezen ging laten trekken.
En volgende week weer?? Hoe lang was je al niet geweest?
fannie, succes op je nieuwe stageplek.
Dutchie, succes bij de dokter! Auwieteen!
Kreeg vanochtend mail helemaal uit Spanje (zo he) waren fotos van de Spaanse minister president op bezoek bij president Obama.
Die dochters van die Spaanse president zijn echt 2 gedrochten
http://comunidad.terra.es/forums/thread/12569792.aspx
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
was het maar waar.
volgende week moet linksboven nog
dat gevoel heb ik nou ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef dutchie het volgende:
[..]
Heuh?
Wanneer ben jij bevallen?![]()
Iets zegt mij dat er iets aan mij voorbij gegaan is.
Onzinquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:03 schreef amaranta het volgende:
Harde schijf zal ik straks aan mijn man vragen. Tot een bepaalde grootte kun je ze nameljk nog aan een usb hangen en daarna niet meer.
Dat de grote van de schijf niet beperkt is door het het feit dat hij external is of niet. De beperking zit hooguit in het OS waarop hij gebruikt wordt of in de controller in de external case. Maar er zit geen limitatie op USB en de grote van de schijf die aangestuurd kan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is dan zin? ik heb ook maar een klok horen luiden...
oh....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat de grote van de schijf niet beperkt is door het het feit dat hij external is of niet. De beperking zit hooguit in het OS waarop hij gebruikt wordt of in de controller in de external case. Maar er zit geen limitatie op USB en de grote van de schijf die aangestuurd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |