Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef FibeR06 het volgende:
Kan deze twee deze week verwachten![]()
Sweater:
http://item.taobao.com/au(...)540fe5114f22034f.htm
Jacket:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010158
Een dag van te voren vanuit Nederland sturenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Hmm.. kun je ook een pakketje op een bepaalde datum laten bezorgen als je TNT belt?Mijn broer is 11 oktober jarig en wil hem dan een pakje laten bezorgen. Hoewel het al wat aan de late kant is met die 5 chinese feestdagen tussendoor!
Mja dat kost weer 6 euro ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een dag van te voren vanuit Nederland sturen
Mail-server van DX is kaduuk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef joepie91 het volgende:
Jaja, zojuist is, ondanks dat ik dus geen mailtje heb gehad (?) mijn pakketje van DealExtreme met mijn Dingoo A320 erin verzonden. Zal dus binnenkort binnen zijn, ik houd jullie op de hoogte
Dat dénk je, of dat weet je?quote:
En komt het ook overeen met het origineel? Heb je dat kunnen vergelijken? Merkjes beetje normaal gestikt en dergelijke..quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:
Jasje is prima kwaliteit en perfect maat (L) ben 1,75 lang.
Weet niet zeker of er een origineel is maar logo zien er perfect uit. Staat zelfs GS op de kloopjes en rits. Vooral het logo bij het lusje om op te hangen is zeer mooi.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef Skiet het volgende:
[..]
En komt het ook overeen met het origineel? Heb je dat kunnen vergelijken? Merkjes beetje normaal gestikt en dergelijke..
Ah, danku, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.428158
het t 1x gehad met FP. jij formuleert in beste engels je klacht. zij vragen de andere partij om reactie, zij geven reactie, jij moet daarop weer reageren, enz enz. vooraf weet je wat de einddatum is dat t geschil sluit, is dacht ik 30 dagen. succes! zoals eerder gezegd in deze reeks: bij chinezen kort en zakelijk houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Semmm het volgende:
Over 2 dagen maar een Paypal claim starten voor m'n Xbox controller via ebay als ik m'n geld niet krijg![]()
Iemand ervaring hiermee? krijg je snel je geld terug of wordt het een heel lang proces?
Mijn oude dell p2 accepteert alleen door dell uitgegeven geheugen. Heb er meer dan 10 verschillende geheugenbankjes in geprobeerd uit verschillende PC's maar wilde allemaal niet werken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg krom ja. Misschien als je zegt dat een goede vriend bij paypal werkt dat ze het wel accepteert.
Weet iemand zo'n site waar je goedkoop geheugen enzo kunt bestellen en waar ze veel verschillende soorten hebben? Heb nog een Dell-pc staan waar apart geheugen in moet. Als ik dat gewoon bestel is dat megaduur en dat is het niet waard, pc kostte 50 euro (oude bedrijfs-pc). Voor een pc die ik voor zinvolle dingen gebruik ga ik uiteraard geen geheugen uit China importeren.
Helemaal mee eens, vewijderd dat nep spul dan... maar nee we gaan weer een andere betaal methode gebruiken die niemand in europa gebruikt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
DX heeft een tijdje terug ook een hele hoop dingen van de site verwijderd, waarschijnlijk ook vanwege PayPal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:23 schreef Heracles25 het volgende:
Waarom houd DX het dan wel vol, aangezien ze daar ook nep spul op verkopen. Oke geen illegale wapen etc
Ahmm, kun je niet beter een ander P2 systeempje regelen voor een paar euroquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef veda het volgende:
[..]
Mijn oude dell p2 accepteert alleen door dell uitgegeven geheugen. Heb er meer dan 10 verschillende geheugenbankjes in geprobeerd uit verschillende PC's maar wilde allemaal niet werken.
Geen idee of ze dat nu nog zo hebben.
Dat word op DX bestellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Joene94 het volgende:
Verdomme. Dan houd het dus ook op voor mij, want ik heb geen creditcard en kan er verder ook niet aan komen. Jammer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Ja, of een nieuwe Jack zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Dat word op DX bestellen
Misschien willen hun op Taobao bestellen voor ons
Onmogelijk voor 10 euro, dat soort geintjes gaan richting de 100 euro voor echte ghetto budget spul.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Een chronograaf is een stopwatch.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:39 schreef vinylhits het volgende:
Ow ok.
Maar wat is het eigelijk een stopwatch of gewoon tijdsaanduiding?![]()
Het lijkt me opzich wel mogelijk maar ik weet het ook niet.
Opzich wel leuk model
Google doet alleen creditcards, geen bankrekeningen die je kunt koppelen aan google accounts.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef tokko1 het volgende:
Google heeft toch een best redelijk alternatief??
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie eastpak tassen wilde hebben bij Jack op het forum...
Bij de V&D prijzencircus hebben ze 30% korting op die dingen, bijna dezelfde prijs als uit China
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
Prijzencircus prijzen staan ook online www.vd.nlquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurt?
x2, zoveel verschilt het niet met DXquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
Ik kreeg vanmiddag een folder in de bus, ik zie nu dat het al vorige week is begonnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gram hebben ze jou jas gerekend?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje is prima kwaliteit en perfect maat (L) ben 1,75 lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |