abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:51:59 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_73200932
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de beller weg en is het "SSSSSSSSSST". Alsof dat gesprekje het belangrijkste op de hele wereld is en hij of zij de enige is die nog iets aan de beller te melden heeft. Alsof de hele wereld stopt met draaien zodra je op 'beantwoorden' drukt. De TV moet op fluisterstand, je mag niet meer met elkaar praten en de radio moet op 0, want "IK BEN AAN HET BELLEN".

Klacht: mensen bij wie het brein zichzelf uitschakelt zodra ze gebeld worden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:55:04 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_73200948
Dat heet concentreren. Kutklacht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:57:15 #3
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_73200957
Ik noem het eerder een onvermogen tot concentratie op meerdere zaken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_73200958
ja indd erg vervelend

Nothing to see here, carry on
pi_73200969
Mensen doen het met name om te acteren alsof ze zeer belangrijke gesprekken voeren.. Alsof het zeer noodzakelijk is dat ze alle aandacht hebben voor de gesprekspartner. Ook wanneer het slechts een belletje van hun vrouw betreft waar de man in kwestie het schilmesje heeft gelaten.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 29 september 2009 @ 02:09:11 #6
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73201005
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 03:14:17 #7
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_73201203
TV en radio stil is misschien overdreven, maar het is wel heel asociaal als je iemand stoort tijdens een telefoon gesprek. Tenzij het natuurlijk ter assistentie is.
The Light Is Leaving Us All
pi_73201238
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 03:14 schreef Zeitgeist het volgende:
TV en radio stil is misschien overdreven, maar het is wel heel asociaal als je iemand stoort tijdens een telefoon gesprek. Tenzij het natuurlijk ter assistentie is.
TV en radio helemaal uit is sowieso overdreven, je kan ook even in de gang gaan bellen of zo als het muisstil moet zijn. En iemand storen tijdens een telefoon gesprek is afhankelijk van de situatie.
pi_73201250
Het is natuurlijk veel asocialer als een beller verwacht dat iedereen in zijn omgeving de muziek, tv, radio etc. uitzet omdat hij een (in 98% van de gevallen onnozel) gesprekje wenst te voeren.

Bellers storen anderen en niet andersom, dus mogen ze lekker zelf opzouten als ze rustig willen bellen. Simple.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73201272
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:51 schreef star_gazer het volgende:
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de beller weg en is het "SSSSSSSSSST". Alsof dat gesprekje het belangrijkste op de hele wereld is en hij of zij de enige is die nog iets aan de beller te melden heeft. Alsof de hele wereld stopt met draaien zodra je op 'beantwoorden' drukt. De TV moet op fluisterstand, je mag niet meer met elkaar praten en de radio moet op 0, want "IK BEN AAN HET BELLEN".

Iemand niet storen tijdens een gesprek heet ook wel "fatsoen". Ongeacht waar het gesprek over gaat.

Draai het eens om: Wie ben jij om te bepalen dat jij belangrijker bent dan de persoon aan de andere kant van die telefoonlijn?
pi_73201492
Boehoe
Ik ga altijd gewoon door met waarmee ik mee bezig was. Als er andere mensen bij zitten dan doe ik zowel telefoon als het gesprek..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:07:01 #12
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73201534
Mensen die tegen me gaan praten als ik aan de telefoon ben. Wacht dan even.

Kut TS.
pi_73201582
Visite die stil wordt als de telefoon rinkelt.
pi_73201829
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:07 schreef Darkestrah het volgende:

Kut TS.
EEEENSCH!
I'm so adjective
I verb nouns!
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:07:16 #15
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73201835
quote:

naar mijn menig zijn dat gewoon alleen mannen!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_73201883
Mensen die met een flink volume tegen me aan gaan lopen ratelen als ik aan het bellen ben zijn kk irritant
Ben een kerel, vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, ik probeer dan van beide wat op te vangen met als gevolg dat ik geen van beide versta. wacht gewoon even totdat ik die kut telefoon neer heb gelegd ofzo, lompe boeren
pi_73202152
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef NBT het volgende:

[..]

naar mijn menig zijn dat gewoon alleen mannen!
Eh, dan ben ik benieuwd met wat voor homofieltjes jij omgaat.

TS beschrijft typisch vrouwengedrag namelijk.
pi_73202192
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef MrDrako het volgende:
Mensen die met een flink volume tegen me aan gaan lopen ratelen als ik aan het bellen ben zijn kk irritant
Ben een kerel, vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, ik probeer dan van beide wat op te vangen met als gevolg dat ik geen van beide versta. wacht gewoon even totdat ik die kut telefoon neer heb gelegd ofzo, lompe boeren
Of je loopt even naar een andere plek
pi_73202262
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 04:01 schreef Henno het volgende:

[..]

Iemand niet storen tijdens een gesprek heet ook wel "fatsoen". Ongeacht waar het gesprek over gaat.

Draai het eens om: Wie ben jij om te bepalen dat jij belangrijker bent dan de persoon aan de andere kant van die telefoonlijn?
Fatsoen??

Als je in gesprek bent en de telefoon gaat dat degene meteen opneemt en jouw gesprek afkapt. Dat is GEEN fatsoen. En dat iedereen en alles moet wijken voor dat telefoon gesprek is ASOCIAAL. Ga maar op de gang staan!
pi_73203520
quote:
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de bell-
Hier stopte ik met lezen want de telefoon ging.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_73205010
Ik vind het eerder onbeleefd van jou! Je ziet dat die persoon aan het bellen is, wat voor een visgeheugen moet je dan niet hebben om er toch maar tussen te willen komen.

Kutklacht.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_73205046
Terechte herkenbare klacht. Dergelijke taferelen doen zich soms ook voor als mensen het journaal op de radio willen horen (elk uur dezelfde berichten + ze hebben het die dag al 4x gehoord) of als mensen een slecht Nederlands gesproken programma op tv willen volgen.
pi_73205100
memo schrijven....

geen klacht van TS, maar meer een onvermogen om een oplossing te bedenken
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_73205133
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:14 schreef Aestivate het volgende:
Terechte herkenbare klacht. Dergelijke taferelen doen zich soms ook voor als mensen het journaal op de radio willen horen (elk uur dezelfde berichten + ze hebben het die dag al 4x gehoord) of als mensen een slecht Nederlands gesproken programma op tv willen volgen.
Ja, zoiets haat ik ook, of als je plots begint te praten als het weer wordt uitgezonden en de kijker het nog maar 2x gezien heeft en 4x gehoord heeft op de radio .

Nuja, dit is ook iets totaal anders dan een telefoongesprek willen onderbreken...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_73205171
Zijn jullie allemaal zwakbegaafd? TS heeft het er duidelijk over dat hij in gesprek is me een persoon en dat die persoon dan de telefoon opneemt.

Idd zeer irritant en terechte klacht TS
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_73205232
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:18 schreef Roi het volgende:
Zijn jullie allemaal zwakbegaafd? TS heeft het er duidelijk over dat hij in gesprek is me een persoon en dat die persoon dan de telefoon opneemt.

Idd zeer irritant en terechte klacht TS
pi_73205255
Nee hij wil iets doorgeven aan diegene met wie gebeld wordt. Bij een gewoon telefoongesprek met een vriend zeg je gewoon 'wacht ff', je hoort het bericht van je vriend naast je aan en je gaat weer verder. Zķ belangrijk is dat telefoongesprek nu ook (vaak) weer niet.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:54:46 #28
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_73206139
kutklacht.
als je mensen met rust laat tijdens het bellen zijn ze ook eerder klaar en kunnen ze ook weer eerder met andere mensen ouwehoeren.
is ook nog goedkoper. het is toch ook vervelend als jij met iemand aan het praten bent en iemand loopt er doorheen te lullen???
precies het zelfde met bellen dus ;:')
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:57:05 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73206220
als ik een zeikerd aanhoor, dan doe ik altijd net of ik gebeld word.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73207586
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:45 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Of je loopt even naar een andere plek
die telefoon zit aan een draadje?
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:02:21 #31
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73209396
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
Dat heet concentreren. Kutklacht
Vooral vrouwen schijnen daar last van te hebben.
pi_73209425
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef MrDrako het volgende:

[..]

die telefoon zit aan een draadje?
bestaan die nog? Sorry, maar terug in de tijd bellen kan al helemaal niet.
pi_73209504
Als iemand aan de telefoon is moet je je kop dicht houden. Zwaar onbeleefd om mensen te storen tijdens een gesprek (met of zonder telefoon).

Tenzij ze van te voren met jou aan het praten waren, dan zouden ze zich op z'n minst moeten excuseren om ff de telefoon op te nemen. Dan nog is het asociaal om te storen.
pi_73209579
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:16:54 #35
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_73209816
Eensch met klacht, heb vaak genoeg mensen over de vloer en ze worden dan weleens gebeld en hoewel ik het geluid van de pc lager stel, is het wel zo dat als er nog ander bezoek is, dat ik dan wel met het andere bezoek gewoon doorouwehoer en dat de gebelde met gerust hart de gang op kan.
Niet met geweld, wel vanwegen mijn gebrek aan zin om me aan te passen als ik ander bezoek heb.
Gesprekken met anderen heb je maar ergens anders te houden als het te luidruchtig bij mij is.
Het is MIJN woning, niet die van de gebelde.

Anders is het als ik maar een iemand op bezoek heb, dan ben ik wel veel schappelijker.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_73209988
quote:

[..]

Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_73210040
Ik doe dat ook wel eens, maar dat is vooral omdat onze huistelefoon kut is en je het geluid (dus het gepraat van degene die je belt) heel zacht is. Daarom vind ik het vervelend als mensen tegen me aan gaan lopen lullen terwijl ik aan het bellen ben omdat ik dan de beller niet meer kan verstaan
Misschien toch maar eens toe aan een nieuwe huistelefoon
pi_73210091
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Barachem het volgende:
Eensch met klacht, heb vaak genoeg mensen over de vloer en ze worden dan weleens gebeld en hoewel ik het geluid van de pc lager stel, is het wel zo dat als er nog ander bezoek is, dat ik dan wel met het andere bezoek gewoon doorouwehoer en dat de gebelde met gerust hart de gang op kan.
Niet met geweld, wel vanwegen mijn gebrek aan zin om me aan te passen als ik ander bezoek heb.
Gesprekken met anderen heb je maar ergens anders te houden als het te luidruchtig bij mij is.
Het is MIJN woning, niet die van de gebelde.

Anders is het als ik maar een iemand op bezoek heb, dan ben ik wel veel schappelijker.
Daar ben ik het ook mee eens. Als iemand heel luidruchtig zit te bellen terwijl je nog ander bezoek hebt mag diegene gerust even de gang op stappen. Maar vaak doen ze dat uit zichzelf al
pi_73210145
Met vrouwen is dat minder, want die kunnen natuurlijk multitasken
pi_73210175
TS is zelf de autist die mensen aanspreekt tijdens het telefoneren.
pi_73210204
quote:

[..]

pi_73210233
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:51 schreef JMurc het volgende:

[..]

Fatsoen??

Als je in gesprek bent en de telefoon gaat dat degene meteen opneemt en jouw gesprek afkapt. Dat is GEEN fatsoen. En dat iedereen en alles moet wijken voor dat telefoon gesprek is ASOCIAAL. Ga maar op de gang staan!
Je hoeft er toch niet voor te wijken? Het ging er hier om dat je niet tegen een persoon aan gaat lullen en dan ook nog een antwoord terug verwacht als hij/zij aan het telefoneren is.
pi_73210352
wat een kutklacht
bellen gaat niet zo goed met adhd, als je constant afgeleid word door je omgeving
oplossing; even weglopen en heel hard tegen de beller schreeuwen WACHT FF HOOR IK VOLG JE NU NIET
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:45:05 #44
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_73212559
Als iemand fatsoenlijk aan jou vraagt of je even stil wilt zijn want hij/zij heeft een telefoongesprek, dan lijkt het me logisch dat je dat ook doet. Dat jij met diegene al in gesprek was, dat zegt weinig, als dat echt belangrijk was, dan nam de beller de telefoon natuurlijk niet op, waardoor je er vanuit kunt gaan dat het gesprek over de telefoon belangrijker is dan het gesprek met jou.

logisch
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_73212589
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:57 schreef star_gazer het volgende:
Ik noem het eerder een onvermogen tot concentratie op meerdere zaken.
eensch.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:51:16 #46
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_73212714
Radio zachter doe ik hooguit in de auto, als je ergens anders rust wilt ga je maar naar buiten oid.
pi_73269698
wat veel vervelender is: mensen die zodra ze achter de computer zitten niet meer aanspreekbaar zijn
pi_73270199
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 07:07 schreef Darkestrah het volgende:

Kut TS.
precies.

Ik kan gewoon niet naar twee dingen tegelijk luisteren..
En dan ook nog beledigd zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')