Nak ze in de KUT!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ik word zo fucking misselijk van mn klasgenoten, het is echt NIET uit te houden
zal er hier vast wel één bereid zijn van de 400....quote:
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
zal er hier vast wel één bereid zijn van de 400....
Koning Poit, hoe maakt u het? Schandelijk dat u mij niet kunt vergezellen op mijn reis naar Bruggequote:Op dinsdag 29 september 2009 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!
Zeker schande!! Ik had graag met u een alfa pilske gedronkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Koning Poit, hoe maakt u het? Schandelijk dat u mij niet kunt vergezellen op mijn reis naar Brugge
ALL HAIL!
Op zeker, op zeker heer. Denkt u het Land der Slowchat ook zonder uw compagnon voor enkele dagen te kunnen regeren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker schande!! Ik had graag met u een alfa pilske gedronken
Het zal lastig worden jonkheer. Niets is onmogelijk echter. Al is uwer positie niet veilig, naar verluid zij er kapers op de kust!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op zeker, op zeker heer. Denkt u het Land der Slowchat ook zonder uw compagnon voor enkele dagen te kunnen regeren?
Ik zal u tonen dat ik waardig ben, my Lord! (waarom is er geen kniel-smiley?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zal lastig worden jonkheer. Niets is onmogelijk echter. Al is uwer positie niet veilig, naar verluid zij er kapers op de kust!
Elke week flauwvallen zal dan weer een negatief effect hebben vrees ik zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, doe net of je flauw gaat vallen en kijk welke tsjikkies op je af komen!!
That can be your thing! Everybody knows narcolepsy guy!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Elke week flauwvallen zal dan weer een negatief effect hebben vrees ik zo
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef Nebo het volgende:
Ik moet de meid van de dierenwinkel ook nog bellen. Wat denken jullie, kan dat nog na zo'n 1,5 maand?
juist nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat heb je nu wel verneukt gok ik
"Wil je het bonnetje?"quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:52 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe ging dat in zijn werk eigenlijk?
" Mag ik dit caviavoer ... en je nummer?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |