Is dat niet een mooi klusje voor die Oranje leeuw van de ING bankquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Teveel seks gehad, waarschijnlijk. Ze schijnt om de dag seks te moeten hebben, anders is ze niet te genieten
En dan vergeet ik nog de spaanse horror als Rec, The Others, Orfanato en Darkness.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is je vergeven en ik heb je lijst ook gezien en ben het wel met je eensch
En die blauwe leeuw is ook al werkeloos.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat niet een mooi klusje voor die Oranje leeuw van de ING bank
Die heeft met de hudige crisis toch niets om handen
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vergeet ik nog de spaanse horror als Rec, The Others, Orfanato en Darkness.
Ja wat doet Howard Kamproe eigenlijk nog, want die zie je inderdaad nooit meer op TVquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die blauwe leeuw is ook al werkeloos.
The Others en Orfanato moet je toch echt wel gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aan
Spaanse regisseur zijn goed met horror hoor, of griezel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aan
O ja, Guillermo del Toro (die ik altijd qua naam door de war haal met Benicio).quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En Pans Labyrinth (al kan ik me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd).
Die moet zekers iedereen gezien hebben, echt mooie filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En Pans Labyrinth (al kan ik me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd).
quote:
Sexo por Compasion is een fijne Spaanse film.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?
die heeft me nooit bekoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
l'Auberge Espganol ook... da's wel een Franse, maar speelt zich af in Barcelona.
Mij wel. Het vervolg niet zo (Les Poupes Russes).quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo, net even met de collega een zak poppers gekocht
Geloof niet dat die in mijn neus passen.quote:
Met een beetje douwwerk past het altijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof niet dat die in mijn neus passen.
En ik denk ook niet dat je met kaas gevulde gepaneerde groene jalapeno-pepers gloeiend heet in je neus wil snuiven.
En wat niet rekt dat scheurt welquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Met een beetje douwwerk past het altijd
Heelt wel weer en de volgende keren zal het niet meer scheurenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel
alles kan stukquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heelt wel weer en de volgende keren zal het niet meer scheuren
Dan komt het credo van Tineke Vebrurg weer van pas:quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles kan stuk
rekt het niet dan scheurt het wel
en alles dat gescheurd is moet genaaid worden
En wat gescheurd is moet genaaid worden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel
Oh, dat stond er al.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat gescheurd is moet genaaid worden!
Dat weet je maar al te goed hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat gescheurd is moet genaaid worden!
Ja Tentepopje van mequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat weet je maar al te goed hè
Tentekastje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben geen popje, ik ben een kastje
Mijn stufi is een maand te laat, dus ik heb geen geldquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tentekastje?
Ga je nou volgende week naar Florence?
In de Melkweg?
Hylas, het liefje van Herculesquote:
Ja meesterlijk hoe ze op die manier wraak nam op haar overspelige echtgenootquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan komt het credo van Tineke Vebrurg weer van pas:
"Je kunt toch zo goed naaien!"
Dat si wel een heel mooi beeldhouwwerkquote:
In het Martiniplaza theater in Groningen hangt o.a. deze, maar dan gefotografeerd met modellen in hele mooie heldere kleuren. Echt super mooi!quote:
http://www.bertbareldsfotografie.nl/aktueel.htmlquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het Martiniplaza theater in Groningen hangt o.a. deze, maar dan gefotografeerd met modellen in hele mooie heldere kleuren. Echt super mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |