Geloof niet dat die in mijn neus passen.quote:
Met een beetje douwwerk past het altijdquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof niet dat die in mijn neus passen.
En ik denk ook niet dat je met kaas gevulde gepaneerde groene jalapeno-pepers gloeiend heet in je neus wil snuiven.
En wat niet rekt dat scheurt welquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Met een beetje douwwerk past het altijd
Heelt wel weer en de volgende keren zal het niet meer scheurenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel
alles kan stukquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heelt wel weer en de volgende keren zal het niet meer scheuren
Dan komt het credo van Tineke Vebrurg weer van pas:quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles kan stuk
rekt het niet dan scheurt het wel
en alles dat gescheurd is moet genaaid worden
En wat gescheurd is moet genaaid worden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel
Oh, dat stond er al.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat gescheurd is moet genaaid worden!
Dat weet je maar al te goed hèquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat gescheurd is moet genaaid worden!
Ja Tentepopje van mequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat weet je maar al te goed hè
Tentekastje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben geen popje, ik ben een kastje
Mijn stufi is een maand te laat, dus ik heb geen geldquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tentekastje?
Ga je nou volgende week naar Florence?
In de Melkweg?
Hylas, het liefje van Herculesquote:
Ja meesterlijk hoe ze op die manier wraak nam op haar overspelige echtgenootquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan komt het credo van Tineke Vebrurg weer van pas:
"Je kunt toch zo goed naaien!"
Dat si wel een heel mooi beeldhouwwerkquote:
In het Martiniplaza theater in Groningen hangt o.a. deze, maar dan gefotografeerd met modellen in hele mooie heldere kleuren. Echt super mooi!quote:
http://www.bertbareldsfotografie.nl/aktueel.htmlquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het Martiniplaza theater in Groningen hangt o.a. deze, maar dan gefotografeerd met modellen in hele mooie heldere kleuren. Echt super mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |