Is dat niet een mooi klusje voor die Oranje leeuw van de ING bankquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Teveel seks gehad, waarschijnlijk. Ze schijnt om de dag seks te moeten hebben, anders is ze niet te genieten
En dan vergeet ik nog de spaanse horror als Rec, The Others, Orfanato en Darkness.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is je vergeven en ik heb je lijst ook gezien en ben het wel met je eensch
En die blauwe leeuw is ook al werkeloos.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat niet een mooi klusje voor die Oranje leeuw van de ING bank
Die heeft met de hudige crisis toch niets om handen
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vergeet ik nog de spaanse horror als Rec, The Others, Orfanato en Darkness.
Ja wat doet Howard Kamproe eigenlijk nog, want die zie je inderdaad nooit meer op TVquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die blauwe leeuw is ook al werkeloos.
The Others en Orfanato moet je toch echt wel gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aan
Spaanse regisseur zijn goed met horror hoor, of griezel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van dat lijstje heb ik dan weer helemaal niks gezien, maar volgens mij mis ik daar dan ook weer niets aan
O ja, Guillermo del Toro (die ik altijd qua naam door de war haal met Benicio).quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En Pans Labyrinth (al kan ik me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd).
Die moet zekers iedereen gezien hebben, echt mooie filmquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En Pans Labyrinth (al kan ik me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd).
quote:
Sexo por Compasion is een fijne Spaanse film.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?
die heeft me nooit bekoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
l'Auberge Espganol ook... da's wel een Franse, maar speelt zich af in Barcelona.
Mij wel. Het vervolg niet zo (Les Poupes Russes).quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo, net even met de collega een zak poppers gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |