En dat lijkt me een goede wet. Stel dat de dame in kwestie zo wordt bedreigd dat ze geen aangifte durft te doen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
In Amerika is het recht zo leuk dat wanneer je vriendje 18 is en jij 17 en je seks hebt met elkaar hij opgepakt zou kunnen worden voor statutory rape. Altijd leuk als jouw ouders je vriend niet zo leuk vinden en hem uit leven willen hebben.
Maar goed, ook al ben je dus geen slachtoffer, dan nog kan het OM overgaan tot vervolging puur omdat seks met een minderjarige strafbaar is.
Stel dat de hemel naar beneden valt, dan heb je een blauw hoedje.quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef J_CDA het volgende:
En dat lijkt me een goede wet. Stel dat de dame in kwestie zo wordt bedreigd dat ze geen aangifte durft te doen.
die wet is zo krom als een gemiddelde banaan.quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef J_CDA het volgende:
[..]
En dat lijkt me een goede wet. Stel dat de dame in kwestie zo wordt bedreigd dat ze geen aangifte durft te doen.
Het feit alleen al dat Roman in afwachting van zijn straf uitweek naar Europa...quote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef J_CDA het volgende:
Kan iedereen even ophouden tot het ophemelen van Roman Polanski. Nu alweer op NOVA, wat een schande het is dat deze man is gearresteerd. Als je een 13 jarig meisje paalt dan verdien je gewoon straf, ook al mag je dan zulke goede films geregisseerd hebben. Ondertussen zie ik nog een mede filmmaker beargumenteren dat ze er echt niet als 13 uit zeg![]()
Check onderstaande pica, ze ziet er eerder uit als een jaartje of 11:
http://www.zimbio.com/Sam(...)imer+Pictures+Photos
wtf pics?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
Ze was wel lekker toen![]()
Nu niet meer
Ik jaag em er ook wel in hoorquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef J_CDA het volgende:
Kan iedereen even ophouden tot het ophemelen van Roman Polanski. Nu alweer op NOVA, wat een schande het is dat deze man is gearresteerd. Als je een 13 jarig meisje paalt dan verdien je gewoon straf, ook al mag je dan zulke goede films geregisseerd hebben. Ondertussen zie ik nog een mede filmmaker beargumenteren dat ze er echt niet als 13 uit zeg![]()
http://www.zimbio.com/Sam(...)imer+Pictures+Photos
quote:
Dan had die mede filmmaker toch gelijkquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef J_CDA het volgende:
Ondertussen zie ik nog een mede filmmaker beargumenteren dat ze er echt niet als 13 uit zeg![]()
Het was niet slechts statutory rape, hij heeft haar gedrogeerd en verkracht. Als je zo'n man laat gaan geef je dus de boodschap dat als je je maar lang genoeg verstopt, je overal mee kan wegkomen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als zij wilt dat de zaak vergeten wordt, waarom zou het OM aldaar het recht hebben om deze man te vervolgen?
Ik snap dat er van statutory rape sprake zal zijn, maar wie schiet er wat mee op dat hij nu nog wordt vervolgd?
Ja, maar als het slachtoffer niet meer meewerkt omdat ze klaar is met de zaak. Waarom wil je dan koste wat het kost toch nog iemand oppakken en opsluiten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:18 schreef teirnon het volgende:
[..]
Het was niet slechts statutory rape, hij heeft haar gedrogeerd en verkracht. Als je zo'n man laat gaan geef je dus de boodschap dat als je je maar lang genoeg verstopt, je overal mee kan wegkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |