Ik wil ookquote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef nattermann het volgende:
Haha sukkel. Ik had vandaag vrij en morgen heb ik ook nog vrij.
Tell me something newquote:Op maandag 28 september 2009 22:26 schreef Drinky het volgende:
wat een pauper kantoor hebben jullie dan wel niet, waar werknemers gewoon zomaar onder werktijd chips mogen eten
TS is daarom ook een vrouwquote:Op maandag 28 september 2009 22:36 schreef zovty het volgende:
Mietje.
Echte mannen klagen alleen over donde:rdagen.
Wat moet je anders als je geen leven hebtquote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Lub_ya het volgende:
JX, sjonge sjonge jij maakt veel mee, je klaagt altijd![]()
![]()
.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef JX het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je geen leven hebt![]()
Klagen
quote:Op maandag 28 september 2009 22:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
.
Mijn meesteres![]()
. Ik ga het allemaal van je leren.
![]()
Ik ook en woensdag nogsteeds!!!quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef nattermann het volgende:
Haha sukkel. Ik had vandaag vrij en morgen heb ik ook nog vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik ook en woensdag nogsteeds!!!Mag ik je aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Tics van je petten.
Mwhehehehehehehe, prachtige 'tirade' gooi je er weer tegenaan, Elixabete.quote:Op maandag 28 september 2009 23:08 schreef Elixabete het volgende:
JX is een autist en kan niks verdragen van anderen.
Kan zij ook niks aan doen, het is een aandoening, zal ze de rest van dr leven mee moeten omgaan.
't zit in de familiequote:Op maandag 28 september 2009 23:08 schreef Elixabete het volgende:
JX is een autist en kan niks verdragen van anderen.
Kan zij ook niks aan doen, het is een aandoening, zal ze de rest van dr leven mee moeten omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |