http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858793181/quote:Haha. Saw them live last night was a great show. Anyways, before they played the song, Alex Turner said something along the lines of: "This next song is about a man. A man that if you see him coming at a party, your hands start to feel oily and you can hear him walking toward you like it's the sound of galloping hooves."
Wat heb ik die tekst altijd totaal verkeerd verstaan zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Xrenity het volgende:
Haha, over Sketchead
[..]
http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858793181/
Ik zie dat altijd voor me als ik het nummer luister, Alex in een taxi ruikend aan de gordel, dan een obscure bar inlopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ben wel benieuwd naar de clip. Eigenlijk verwacht ik niet dat ze de verhaallijn volgen, maar dat weet je maar nooit met ze... Straks zul je zien dat Alex vol expressie de hoofdrol in z'n eigen soap-clip speelt.
Hm, zul je net zien dat na alle scepsis door die vage geruchten over de jaren de meest onwaarschijnlijke waarheid blijkt te wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had van die willekeurige dude wel Humbug gehad voordat hij helemaal gelekt was.
Volgens mij heb ik die clip nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef Aisumasen het volgende:
Precies. Maar ik verwacht eerder een "Leave Before"-achtige clip. Erg benieuwd!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe 'secret door' met een snippet van "Sketchead"!
Inloggen op AM site, dan cursor bewegen tussen News en The View from... op de frontpage, en klikkenquote:
Ah, oké, dat wist ik helemaal niet. Bedankt! Even alle filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inloggen op AM site, dan cursor bewegen tussen News en The View from... op de frontpage, en klikken
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:28 schreef hallo-daar het volgende:
Matt laat tegenwoordig graag zien dat hij trucjes met z'n stokjes kan tijdens het spelen
Grappig feitje, dat soort dingetjes deed ie al in de HMH, kwam ik deze week achter (dankzij een comment)quote:
Precies wat ik wilde zeggen. Zou het echt doodzonde vinden als ze elementen verwerken in een nieuwe song... Wacht er al 2 jaar opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef TC03 het volgende:
Wat een bazennummertje is dat toch zeg. Beter verschijnt die als B-side bij de derde single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |