quote:Arctic Monkeys are pleased to announce that the 2nd single from their recent album 'Humbug' will be 'Cornerstone'. 'Cornerstone' shall be released on Monday 16th November 2009.
Arctic Monkeys will once again join forces with Oxfam, more information to follow.
'Cornerstone' will be available on 7", 10" and Digital Download. The single will be backed with 3 brand new b-sides - 'Catapult', 'Sketchead' and 'Fright Lined Dining Room'.
7"
A: Cornerstone
B: Catapult
10"
A: Cornerstone
A1: Catapult
B: Sketchead
B1: Fright Lined Dining Room
Digital Download
1. Cornerstone
2. Catapult
3. Sketchead
4. Fright Lined Dining Room
Heb het net opgezocht, en blijkbaar jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Aisumasen het volgende:
Was "Catapult" nu de favoriet van Josh Homme?
Tuurlijk, er zijn gewoon digitale downloadsquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb het net opgezocht, en blijkbaar ja![]()
Vaag dat er geen CD komt, maar het zal wel op het internet verschijnen zeker?
Waar nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef Leonos het volgende:
De 10'' klinkt ook wel goed.
Waar te bestellen?
En een ijzersterke derdequote:
Van mij mogen ze liever in de stijl van Sketchead zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:27 schreef Aisumasen het volgende:
En een ijzersterke derde! Vraag me af of de andere B-kanten een beetje in de stijl van "Cornerstone" zijn, net zoals dat bij "Fluorescent Adolescent" het geval was.
Ik heb geen verstand van hits, maar is hiervoor de releasedatum niet wat vroeg?quote:
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar de single komt toch na de concerten uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef Haunter het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit, wat Aisumasen ook eerder heeft gezegd volgens mij, dat Cornerstone de concerten uit laat verkopen, of in ieder geval voor een boost zorgen.
Nouja, de Crying Lightning single kwam toch ook pas veel later uit dan bijvoorbeeld de video of de nodige airplay op de radio?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar de single komt toch na de concerten uit?
Ik houd het liever zo. Dan hebben we iets minder gekkenhuis als de vorige keer HMHquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef Arn0 het volgende:
Ah oké, dat wist ik niet, luister nooit naar de radio/kijk geen MTVDes te beter voor Arctic Monkeys, dan.
Ik hoop ook dat Humbug de tienermeisjes heeft afgeschrikt eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef portie het volgende:
[..]
Ik houd het liever zo. Dan hebben we iets minder gekkenhuis als de vorige keer HMH
Waarschijnlijk een hele hoop, maar de tienermeisjes zijn ook weer 3 jaar ouder. Muzikaal verder ontwikkeld (hopelijk).quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Humbug de tienermeisjes heeft afgeschrikt eigenlijk
Ik hoorde van iemand dat er bij Lowlands nog wel een hele hoop waren. Maar toen was Humbug net uit, zeker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef portie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hele hoop, maar de tienermeisjes zijn ook weer 3 jaar ouder. Muzikaal verder ontwikkeld (hopelijk).
Nee, juist niet. Midden november, perfect getimed. Heeft ook een aanloop-tijdje nodig. Denk alleen dat het in het huidige muziekklimaat in Engeland niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van hits, maar is hiervoor de releasedatum niet wat vroeg?
Ja, al is de release-datum inderdaad te laat voor deze specifieke optredens. Maar ik voorzie wel dat "Cornerstone" Arctic Monkeys in Nederland een nieuwe boost geeft. Net zoals de tweede single van het vorige album ook commercieel succes had op een andere manier dan de single daarvoor. Er is ook nog steeds helemaal geen promo gedaan voor de optredens in november. Ik denk ook niet dat ze dat nodig hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:31 schreef Haunter het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit, wat Aisumasen ook eerder heeft gezegd volgens mij, dat Cornerstone de concerten uit laat verkopen, of in ieder geval voor een boost zorgen.
Ahzo. Mij lijkt een aanlooptijd van een maand vrij langquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, juist niet. Midden november, perfect getimed. Heeft ook een aanloop-tijdje nodig. Denk alleen dat het in het huidige muziekklimaat in Engeland niet gaat gebeuren.
Ik had het idee dat de mensen om mij heen ze nog nooit eerder hadden gezien, omdat ze waarschijnlijk nog te jong waren om alleen op stap te gaan toen ze de vorige keer in Nederland warenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er bij Lowlands nog wel een hele hoop waren. Maar toen was Humbug net uit, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |