Ik sluit me hier grotendeels bij aan. De laatste twee wisselen van plek, net als DLL en PV.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:42 schreef Aisumasen het volgende:
Vind het helemaal niet moeilijk, heb heel duidelijke favorieten op dit album:
Secret Door
Cornerstone
Potion Approaching
Dangerous Animals
Dance Little Liar
Pretty Visitors
My Propeller
Crying Lightning
The Jeweller's Hands
Fire And The Thud
Ah, ik dacht al wel dat jij dat wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:18 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zag ze laatst ook, maar was een beetje teleurgesteld dat de drums niet écht gescheiden zijn. Maar zo te zien bezoek jij hetzelfde forum als ik, want wie denk je dat degene was die ze aanvroeg...
Al gepostquote:
En het concert van die setlist is alweer gebootleggedquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
Meest recente setlist:
[..]
Verdomme, waar is "Only Ones Who Know" gebleven? En best een zwakke toegift... Gooi die cover toch eens weg, en doe "What If You Were Right"
...
Toch goed, aanpassingen in de setlist/nummers?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:06 schreef Aisumasen het volgende:
Jep, jammer dat de kwaliteit niet wat beter is. En ze hebben alwéér hier en daar subtiele aanpassingen gedaan.
Haha, ik merkte ook al overeenkomstenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:16 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, van elke avond "Get Back" en "Let It Be" wordt ik gek! Oh...verkeerde topic.
Jep, tuurlijk is dat goed. Was alleen een losse opmerking. Zoals dat ze nu de breaks in "The View From The Afternoon" ineens wel weer 'strak' spelen, en Alex vaak een variatie op de laatste zin van "Secret Door" heeft.
die gaan wel heel vloeiend in elkaar overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Xrenity het volgende:
Kwam deze net tegenTransitie tussen balaclava en Fake Tales... Echt gewoon seamless
Heel dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |