Tja, als je het je allemaal kan veroorloven, why not. En connecties hoeft zelfs niet, gewoon een fansite opstarten is genoeg, blijkbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:55 schreef Aisumasen het volgende:
Mja, er zullen best mensen zijn die het per se NU willen hebben, om 2 weken eerder voor 30 euro meer te kunnen pronken met een stukje plastic. Als je zo ver wilt gaan, zorg dan gewoon dat je connecties hebt ofzo.
Tja, voor sommige mensen is 30 euro niets. Helaas hoor ik daar niet bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:01 schreef Aisumasen het volgende:
Ook als je geld over de balk wilt smijten, 30 euro voor een stukje plastic wat over 2 weken 5 euro kost...
En een fansite oprichten, dat is nogal niet wat...En alleen de gasten uit Frankrijk krijgen die voorkeursbehandeling, omdat Frankrijk een grote markt is. En zij gaan ook wel echt héél ver
.
Frans, bahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef Aisumasen het volgende:
Mja, ik beheers de taal Frans helaas niet, dus ik begrijp sowieso geen snars van die site.
Ik bedoelde meer dat één van die beheerders ze bijna over de hele wereld achterna reist, en ze bij elke zaal ontmoet, spandoeken maakt, en alles laat signeren etc.
Wauw...denk dat ik toch meer bewondering heb voor de persoon die de artiest met rust laat. Aan de andere kant ook wel leuk dat ze zo ver gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:21 schreef Aisumasen het volgende:
Hm, geen idee, ik haal ze altijd door elkaar. Ik heb in ieder geval twee van die gasten in Amsterdam ontmoet vorig jaar. Hele sympathieke mensen, hadden een groot boek bij zich met setlists van elk optreden, plectra, handtekening op elke setlist, foto's bij elke zaal met de bandleden, en ga zo maar door... Ze verklaarden mij dan ook echt voor gek dat ik geen trek had om Alex lastig te vallen, 's middags bij de Paradiso.
En ik koop die stukjes plastic zeker. Voor 3 euro.
Amateur!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:38 schreef Aisumasen het volgende:
Ze waren in Amsterdam met z'n tweeën + vriendin, en ze hebben geloof ik 10 TLSP-optredens gezien die tour. Zonder ook maar iets van de steden mee te maken overigens. En ze hebben vast niet élke setlist en élk plectra, maar wel een heleboel
. En ze hielden goed bij welk nummer ze wanneer gefilmd hebben..
Voor "Humbug" ben ik nog niet echt op jacht gegaan, en behalve stickers, wat buttons en de posters, heb ik nog niet heel veel. Heb zelfs het vinyl van "Crying Lightning" nog niet.
Dat is een hoog percentagequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:06 schreef Aisumasen het volgende:
Hehe!
Las trouwens dat bij Concerto, Amsterdam één op de 5 exemplaren van "Humbug" een LP is.
quote:Arctic Monkeys are pleased to reveal the artwork for upcoming single, 'Cornerstone'. The single will be released on Monday 16th November 2009.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, vind ik ook. Denk wel dat-ie eigenlijk in kleur is.
Get your facts straight!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, aangezien het logo wel zwart is. Mij lijkt dat het dat hij gewoon zwart/wit/grijs is.
Ohjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef AMDB het volgende:
Get your facts straight!
Al had ie wel gelijk over de promo![]()
Ik zei dat ik 'eigenlijk wel dacht' dat-ie in kleur wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Get your facts straight!
Al had ie wel gelijk over de promo![]()
Wel iets voor jou, AM behangquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 'eigenlijk wel dacht' dat-ie in kleur was. Want dit ziet er natuurlijk niet uit. Jammer! Al is het wel tof dat de patroontjes doorlopend zijn, en je ze dus naadloos aan elkaar kunt plakken.
Mocht ik ooit zin hebben om al mijn posters op te hangen, zou het er aardig op beginnen te lijkenquote:
Hm ja, maar ik zag de groene en bruine herfstkleuren al helemaal voor me. Het in ieder geval 10 keer mooier dan het "My First Photoshop"-ideetje waar "Crying Lightning" op leek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind hem zo mooier dan als hij in kleur zou zijn. Anders krijg je zo'n kerst-idee denk ik.
Grappig dat je het zegt, zag toevallig vandaag ook de eerste advertentie (in OOR).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:17 schreef Jacobuspower het volgende:
zag trouwens vandaag een poster voor de concerten hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |