Wat is het nou? Heb je het volume altijd op 95dB of meestal op 60?quote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb mijn geluid altijd op maximaal 95dB( ligt eraan welk album) en dat is nog niet schadelijk. Maar meestal een stuk lager op bijvoorbeeld 60dB waarbij ik nog net niet mijn omgevingsgeluiden hoor.
Gewoon zo'n elektroshock-halsbandquote:Op maandag 28 september 2009 20:58 schreef electronique het volgende:
ja ze zouden een schreeuwtaks moeten instellen
10¤ voor iedere keer dat iemand te hard praat
VInd ik ook mooi. Maar aan de andere kant wil ik de mensen in mijn omgeving niet storen met mijn muziek. en die in-ear dingen hoor je niks zo hard je hem ook zet,quote:Op maandag 28 september 2009 21:00 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van plan zoiets te nemen trouwens. Ze zitten 10 keer lekkerder, het is beter voor je oren, en het geluid is ook beter.
En mensen die het niet mooi vinden, ach.
Dat is niet knap maar wel hetgeen waar ik mij (kan toeval zijn natuurlijk) het meeste aan stoor in het OV of gewoon op straat.quote:Op maandag 28 september 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
Toch knap dat Goofisch bij elk probleem dat hij heeft in het leven wel een Arabier of moslim erbij weet te betrekken.
ja dat zou ook vet zijnquote:Op maandag 28 september 2009 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gewoon zo'n elektroshock-halsband
Bij de oordopjes in de handleiding of specificatie lijst kan je lezen tot hoeveel dB die kan.quote:Op maandag 28 september 2009 21:03 schreef FastFox91 het volgende:
Ik het niet veel verstand van geluid en techniek, maar hoe kan een mp3-speler het aantal dB meten? Stel ik sluit speakers aan op m'n boxen, dan ziet er nog steeds een limiet op terwijl het geluid helemaal niet schadelijk is? Laat mij lekker zelf bepalen hoe hard ik 'm doe. (Ik doe meestal niet zo hard overigs.)
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 21:10 schreef fs180 het volgende:
Zet je er een versterker tussen. Who cares, aint gonna happen.
Wat begrijp je niet aan altijd op maximaal 95 dB? Daar hoort 60 dB ook bij.quote:Op maandag 28 september 2009 20:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wat is het nou? Heb je het volume altijd op 95dB of meestal op 60?
Nee, omdat ze (net als ik) geen zin hebben om uitkeringen te dokken voor mensen die zelf hun eigen gehoor verneuken en de meeste mp3-dragers te dom zijn om door te hebben dat ze hun oren aan het verneuken zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Goofisch het volgende:
Omdat ze bang zijn dat we allemaal doof worden![]()
De kwaliteit van muziek wordt echt niet beter van een hoger volume.quote:De reden dat ik een mp3 speler heb met sennheiser in-ear dopjes is om de reden dat ik
1: Van goede muziek hou en dit beter tot zijn recht komt op een bepaald volume.
Dat ligt er dus maar net aan hoelang.quote:Ik heb mijn geluid altijd op maximaal 95dB( ligt eraan welk album) en dat is nog niet schadelijk.
Neuh, dat heb je niet. Een bepaald geluidsniveau is voor iedereen schadelijk, of je nu wil of niet. Genoeg studies die dat bewijzen.quote:want ik heb zelf wel onder controle wanneer iets schadelijk is en wanneer niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |