abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73189346
deze dag zal ik niet snel vergeten ;

ik liep met een goede vriendin,van school naar het winkelcentrum.
we hadden honger,en geen geld bij ons,we liepen de AH in,voor gratis thee .
we kwamen bij de chocolade afdeling,en toen begon ons gesprek over stelen.en we moesten erg lachen enzo,en toen zei me vriendin dat soms mensen een zak open maken,en er dan 1 of 2 uitpakken,dat is erg onschuldig dus wij deden het ook alleen bleef het niet daarbij...der gingen hele snoepzakken blikjes drinken onze tassen in,niet te geloven dat het zo makkelijk is,nu doen we het bijna elke dag.

het is niet ofzo dat we geen geld hebben/krijgen.maar het geeft gewoon een soort van kick,het is leuk,we stelen meestal meer dan dat we nodig hebben.vorige keer hadden we heel sneaky een blikje van 15 cent afgerekend zodat we niet opvallen dat we altijd de winkel uitlopen zonder iets te kopen

mijn moeder weet het,ze zag me tas vol met spullen,en ze had me al gelijk door,want ik kan niet zo goed liegen.en toen moest ze der eerst zelf om lachen,en toen zei ze dat ze het niet leuk vond,maar niet boos was. ik keek me moeder recht in de ogen aan en zei dat ik het nooit meer zal doen...
die belofte is alweer verbroken

maar; ik moet ermee stoppen,we worden te makkelijk,en als we gepakt worden hoeven we ook niet blij te zijn ,dan gaan onze ouders zeggen dat we slechte invloed opelkaar hebben blabla niet met elkaar omgaan.

klacht : ik ben kleptomaan bij de AH
pi_73189453
Ik heb dit topic inmiddels doorgemaild naar de AH directie.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_73189492
5 dagen telaat
pi_73189543
Dit kan maar beter een troll zijn
pi_73189557
Nee
pi_73189574
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_73189587
zhe kloon is back
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')