abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73188906
Misschien is het niet geheel ethisch, maar ik heb een leuke kwestie aan de hand.

Drie maanden geleden heb ik mijn abonnement en telefoonverzekering opgezegd. Een paar weken later vond een evenement plaats waarbij mijn telefoon sneuvelde. Pech zul je denken, en terecht.

Sindsdien heb ik niet meer met dat ding gedaan in de veronderstelling dat ie toch niet meer verzekerd zou zijn. Zojuist bekeek ik mijn bankafschrikt en zag dat er nog steeds premie wordt ingehouden door die verzekeringsmaatschappij. Niet netjes van ze, ik heb tenslotte per brief opgezegd en heb zelfs een royementsverklaring naast me liggen. Maar ja, nu komt het eigenlijk wel goed uit. Mijn telefoon is stuk en ik heb, ongewild, toch betaald voor dekking.

Wat nu te doen? Schade claimen of maakt dat geen kans?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  maandag 28 september 2009 @ 19:25:01 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73188994
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Disavowed het volgende:
Misschien is het niet geheel ethisch, maar ik heb een leuke kwestie aan de hand.
Zodra je met verzekeringsmaatschappijen van doen hebt kan de ethiek meteen overboord .
quote:
Drie maanden geleden heb ik mijn abonnement en telefoonverzekering opgezegd. Een paar weken later vond een evenement plaats waarbij mijn telefoon sneuvelde. Pech zul je denken, en terecht.

Sindsdien heb ik niet meer met dat ding gedaan in de veronderstelling dat ie toch niet meer verzekerd zou zijn. Zojuist bekeek ik mijn bankafschrikt en zag dat er nog steeds premie wordt ingehouden door die verzekeringsmaatschappij. Niet netjes van ze, ik heb tenslotte per brief opgezegd en heb zelfs een royementsverklaring naast me liggen. Maar ja, nu komt het eigenlijk wel goed uit. Mijn telefoon is stuk en ik heb, ongewild, toch betaald voor dekking.

Wat nu te doen? Schade claimen of maakt dat geen kans?
Proberen natuurlijk.
Huilen dan.
pi_73189059
gewoon claimen. Todat de betaling is stopgezet ben je volgens mij gewoon verzekerd. Echter zul je ws. wel iemand moeten inschakelen via de rechtsbijstand want een verzekeraar is eiegenlijk alleen maar goed in het innen van premie, uitbetalen gaat altijd een beetje lastig bij die jongens.,
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 28 september 2009 @ 19:35:47 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73189460
Check eerst maar ff in de voorwaarden of je nog dekking hebt zonder een abo...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73190848
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:35 schreef eleusis het volgende:
Check eerst maar ff in de voorwaarden of je nog dekking hebt zonder een abo...
Het betreft een los toestel .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_73198111
abo staat ten alle tijden los van een verzekering, deze wordt altijd op imei-nummer afgesloten. En zeg je zo'n verzekering niet uit jezelf op, dan loopt hij maximaal 59 maanden achtereen.

Dus, je betaald, dus je hebt recht op vervanging dan wel reparatie.
  maandag 28 september 2009 @ 23:25:46 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73198483
Ah nice Nou lekker een nieuwe halen dan!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:39:29 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73212402
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zodra je met verzekeringsmaatschappijen van doen hebt kan de ethiek meteen overboord .

[..]
quote:
Proberen natuurlijk.
Dat dan weer wel
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')