Eer je door hun keuzemenu heen bent, ben je of failliet van de belkosten of dood omdat je het niet meer kan handelen.quote:
Dan belt TS niet, er volgt vanzelf wel een betalingsherinnering....quote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Eer je door hun keuzemenu heen bent, ben je of failliet van de belkosten of dood omdat je het niet meer kan handelen.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef trovey het volgende:
Hier de info voor contact opnemen:
http://www.zilverenkruis.(...)tgesteldevragen.aspx
Eehm, hoezo chill out? Er is niet mis met een betalingsherinnering, het is gewoon ook een oplossing. Aan de eerste zijn meestal geen extra kosten verbonden.quote:Op maandag 28 september 2009 18:55 schreef mcintosh het volgende:
Ophelia, chill out, er is vast wel iemand die het weet hier. Ik ga idd. niet bellen om vervolgens een half uur te moeten wachten etc.
Ik neem aan dat je gezien hebt dat het rek.nr. al gegeven is?quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
had ik al gevonden, helaas nergens een rek.nr.
Ik dacht dat je luldequote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gezien hebt dat het rek.nr. al gegeven is?
quote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Eer je door hun keuzemenu heen bent, ben je of failliet van de belkosten of dood omdat je het niet meer kan handelen.
Rek. is beëindigd twee weken terug en aangezien het i-net bankieren was zijn er geen afschriften..quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Gizmo112 het volgende:
je kan toch met internetbankieren (of eventueel afschriften) zien waar het de vorige keren naar toe is gegaan![]()
Of gebruiken ze iedere maand een ander rekeningnummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |