De man heeft door zijn onophoudelijk gezeur en gedram en bangmakerij in elk mogelijk praatprogramma de staat ca 500.000.000 Euro gekost.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja hoor, de PVV eist ontslag, we hadden het kunnen verwachten. Zelf kunnen ze nog geen griepje vatten..nou ok, dat lukt ze mischien nog wel, en hebben ze het intellectuele vermogen van een natte krant maar wel eisen dat een man met deze staat van dienst ontslagen moet worden.
[..]
Ah, dit is deze week de geert-grol dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanavond bij P&W om 23:00 uur op Nederland 1.
De man heeft door zijn onophoudelijk gezeur en gedram en bangmakerij in elk mogelijk praatprogramma de staat ca 500.000.000 Euro gekost.quote:[b]Op dinsdag 29 september 2009 22:04 schreef qonmann het volgende:
God man, lul niet zo dom. Het advies kwam niet van hem maar van de Gezondheidsraad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De man heeft door zijn onophoudelijk gezeur en gedram en bangmakerij in elk mogelijk praatprogramma de staat ca 500.000.000 Euro gekost.
Benieuwd of ie ook maar enige spijt betuigt tzt
Nu het niet de door hem voorspelde ramp is geworden zie je dit sujet plotseling niet meer op tv.
Je weet helemaal niets van de zaak of wel ?quote:Rotterdam. De Gezondheidsraad heeft in 2007 de viroloog Ab Osterhaus ‘adviseur’ in plaats van ‘lid van de adviescommissies’ over griepkwesties gemaakt. Dit zegt de woordvoerder van de raad desgevraagd. Hij is lid van de Gezondheidsraad
Fleur Agema zat bij Pauw en Witteman. Ze heeft geen idee hoe het toegaat in de medische wereld maar heeft haar punt wel gemaakt vanavond.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef -jos- het volgende:
http://www.gezondheidsraa(...)gen-mexicaanse-griep
Hier de brief waarin geadviseerd wordt vaccins aan te schaffen, in de comissie: Ab Osterhaus.
En de gezondheidsraad bestaat uit 50+ leden, dus zoveel heeft hij nou ook weer in de melk te brokkelen. Verder onderkent de gezondheidsraad dat de beste experts vaak onderzoek doen (deels) gefinancierd door bedrijven etc, en dus moeten ze bij aantreden een lijst overhandigen van alle mogelijke conflicten, en wordt dit ook meegenomen in het besluit iemand wel/niet voor te dragen als lid van de raad. Kortom, hij is al gewogen en zwaar genoeg bevonden om er zijn werk te kunnen doen, en het is een zeer ter zake kundig persoon, daarom zittie ook bij die club.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef -jos- het volgende:
http://www.gezondheidsraa(...)gen-mexicaanse-griep
Hier de brief waarin geadviseerd wordt vaccins aan te schaffen, in de comissie: Ab Osterhaus.
Daarom zal ie ook wel iets meer in de melk te brokkelen hebben over dit onderwerp dan 1/50ste deel.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:28 schreef fruityloop het volgende:
en het is een zeer ter zake kundig persoon, daarom zittie ook bij die club.
Hoe het stemrecht exact geregeld is weet ik niet, maar het zal in mogelijk in sub-comissies per vakgebied verdeelt zijn, en gewoon volgens het one man one vote principe werken lijkt me.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarom zal ie ook wel iets meer in de melk te brokkelen hebben over dit onderwerp dan 1/50ste deel.
Misschien dat een grote virusuitbraak daar iets aan kan veranderen?quote:Het netto-effect van het werk bij ViroClinics: ik word er slechter van. Ik lever namelijk een van mijn werkdagen bij de universiteit in.
quote:Waarom werkt u met een private instelling?
“Alle mensen die belangrijk zijn werken per definitie ook samen met de industrie."
Hij is in ieder geval wederom niet bescheidenquote:Vindt u door het groter maken van het probleem H1N1 uw positie misbruikt?
“Absoluut niet. Ik was ook adviseur tijdens de uitbraak van de gekkekoeienziekte. Als gevolg van die epidemie zijn een paar honderd doden gevallen, als ik niet aan de bel had getrokken waren er honderdduizend gevallen. Hetzelfde geldt voor de vogelgriepepidemie. Toen heb ik ook geadviseerd om iedereen in de risicogroep Tamiflu te geven. Dan hoor ik weer mensen zeggen dat ik de industrie help. Tja, medicijnen komen nu eenmaal van de industrie.”
quote:Ik heb trouwens niet voor niets het Commandeurschap in de Orde van de Nederlandsche Leeuw van de overheid gekregen. Zij weten wél wat ik doe.
If it looks like shit, smells like shit and if it comes out of a dogs ass, it's most probably dog shit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ah, dit is deze week de geert-grol dus.
Fleur Agema heeft gezondheidszorg in haar portefeuille, ik dacht eerst ook dat het redelijk dom wicht was, maar enige tijd terug was ze in een uitzending waar het ging over misstanden in bepaalde verzorgingshuizen, en moet zeggen dat ze zeer goed de feiten kende, en ook nog eens goed uit haar woorden kwam, kortom niet al te snel het oordeel klaar hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Fleur Agema zat bij Pauw en Witteman. Ze heeft geen idee hoe het toegaat in de medische wereld maar heeft haar punt wel gemaakt vanavond.
Zal wel lachen worden morgen.
Inderdaad,quote:Op woensdag 30 september 2009 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarom zal ie ook wel iets meer in de melk te brokkelen hebben over dit onderwerp dan 1/50ste deel.
Dat betekent niet dat dit domme blatende schaap nu zomaar een van onze betere Nederlandse virologen op zo’n botte manier kan aanvallen. Ze roept nota bene op hem te ontslaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fleur Agema heeft gezondheidszorg in haar portefeuille, ik dacht eerst ook dat het redelijk dom wicht was, maar enige tijd terug was ze in een uitzending waar het ging over misstanden in bepaalde verzorgingshuizen, en moet zeggen dat ze zeer goed de feiten kende, en ook nog eens goed uit haar woorden kwam, kortom niet al te snel het oordeel klaar hebben.
Het bedrijf wat door de universiteit is opgestart, en waar hij werkt, levert alleen diensten aan medicijn fabrikanten, nergens lees ik dat ze ook zelf medicijnen produceren, dus ze zullen er hooguit indirect geld aan verdienen door wat meer griep gerelateerde onderzoeken en diensten.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad,
Iemand die dag-in,dag-uit in elke mogelijke talkshow komt vertellen dat we die vaccins heeeeeel harddd nodig hebben.
..en dan blijkt ie zelf een bedrijf te hebben opgericht dat die vaccins maakt, wat een toeval.
Nu de vaccins besteld zijn ,zie je hem op TV niet meer.
Nu de gevreesde door hem voorspelde ramp uitblijft ..hoor je hem niet meer
Dit is wat het NRC schreefquote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het bedrijf wat door de universiteit is opgestart, en waar hij werkt, levert alleen diensten aan medicijn fabrikanten, nergens lees ik dat ze ook zelf medicijnen produceren, dus ze zullen er hooguit indirect geld aan verdienen door wat meer griep gerelateerde onderzoeken en diensten.
Qonmann,quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit is wat het NRC schreef
[ afbeelding ]
OPRICHTER dus van dat bedrijf.
Heel wat anders wat jij schrijft ter verdediging van hem
Ik heb de uitzending van Pauw & Witteman gisteren ook gezien en ik meen dat Agema stelt dat zij zelf geen deskundige is, maar voor haar standpunt zich laat adviseren door deskundigen.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat dit domme blatende schaap nu zomaar een van onze betere Nederlandse virologen op zo’n botte manier kan aanvallen. Ze roept nota bene op hem te ontslaan.
Die derde kolom is nog toekomstmuziek, denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:29 schreef yyentle het volgende:
[..]
Qonmann,
Ik begrijp de derde kolom van het stukje niet. Hoe kun je nu een vaccin ontwikkelen tegen alle griepvirussen? Virussen veranderen toch steeds?![]()
Begrijp ik het stukje niet goed ofzo?
Weet jij trouwens hoe Philip de Witt Wijnen aan zijn verhalen komt?
Schande voor alle politici die er zo nodig een mening over moesten hebben. Tot en met het ontslag (van de oprichter!) aan toe.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit is wat het NRC schreef
[ afbeelding ]
OPRICHTER dus van dat bedrijf.
Heel wat anders wat jij schrijft ter verdediging van hem
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft de PVV enkel een spoeddebat aangevraagd waarin zij op alle vragen hieromtrent antwoord wil hebben en dat als de berichtgeving hierover waarheid is de overheid alle banden met deze adviseur moet verbreken.
http://www.bndestem.nl/al(...)oog-Ab-Osterhaus.ecequote:PVV-Kamerlid Fleur Agema roept Klink op Osterhaus te ontslaan.
Ze zijn nuttig bezig voor onze gezondheidszorg.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft de PVV enkel een spoeddebat aangevraagd waarin zij op alle vragen hieromtrent antwoord wil hebben en dat als de berichtgeving hierover waarheid is de overheid alle banden met deze adviseur moet verbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |