ik denk wel dat het een foutje is, normaal is het minimaal 1 cent per vlucht.. dus 2 cent winst! ik ben rijk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mazzelaar! Meerdere bestemmingen vanaf Weeze waren idd compleet gratis, maar tijdens het zoeken veranderde dat plotseling naar 5 euro... Foutje van Ryanair?
Zoals in de OP staat en al meerdere malen hier gezegd is: je eerste naam zoals die in het paspoort staat invullen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Man_Made_God het volgende:
Weet iemand hier het antwoord op het volgende:
ik heb een trip geboekt, en online mijn voornaam en achternaam doorgegeven. Ik heb echter ook een tweede naam. Wordt dit een probleem? Nu 'verschillen' de gegevsn die ik heb opgegeven en de gegevens mijn paspoort.
Excuses voor het slechte lezen, en bedankt voor het snelle antwoord!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat en al meerdere malen hier gezegd is: je eerste naam zoals die in het paspoort staat invullen.
Als je meerdere namen in je paspoort hebt hoef je alleen de eerste in te vuillen. Zolang die maar identiek is zit je goed.
conclusie: met zoveel personen gebruik je Ryanair niet, of je gebruikt Entropay (dan zijn de netto kosten ongeveer 10% van de totaalprijs).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef Knakker het volgende:
Credit card toeslag is 5 euro per persoon per vlucht. Dus voor 20 personen kom je uit op 2x 20 x 5 = 200 euro.
Tsja, respect voor een man die geld voor mensen laat gaan, het niet nalaat om de grens van de wet op te zoeken en daar geregeld overheen gaat, vaak te koste van mensen (hun baan/omstandigheden) kan ik niet opbrengen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:35 schreef Thetallguy het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/8297211.stm
Mooi interview, ik heb wel respect voor Michael O'leary
Aangezien de concurrenten precies hetzelfde doen en vaak nog hogere toeslagen vragen klopt dat wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:57 schreef Rubstah het volgende:
¤5 p.p. betekent niet dat ze ineens duurder zijn dan concurrenten he...
Het heeft wel degelijk geholpen dat bij diverse boekingssites de toeslagen in de prijs direct zichtbaar moeten zijn, zo kan je sneller een vergelijking maken en zie je wat een ticket kost inclusief toeslagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er voor de consument niets veranderd aan de transparantie en zul je nog steeds het bedrag dat er aan het eind uit het proces komt, moeten betalen (of niet als je daar voor kiest)
Die bus heeft denk ik max 10 min vertraging dus als je een kwartiertje speling neemt moet het lukken. Toen ik hem nam reed hij altijd op tijd, maar dat was niet in de spits.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
Vraagje:
De 27e vlieg ik om 8.50 vanaf Eindhoven naar Pisa. Met het openbaar vervoer kan ik er op 2 manieren komen, via Best, en via Eindhoven Centraal. Centraal lijkt me het handigst, daar rijdt immers de shuttle. Ik kom dan (als alles goed gaat) om 7.47 aan. Ik ben er echter een beetje huiverig voor, aangezien alles dan precies goed moet gaan. Is dit verder wel op tijd, en heeft er iemand (genoeg) ervaring met het OV hiernaartoe om deze tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |