abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 23:13:26 #26
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73260592
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Helly het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe hij aan 30 euro aan consumpties komt, dan moet je flink dooreten gedurende een vlucht binnen Europa .
Dat is niet zo moeilijk:

Begin met als aperatief een flesje sparking wine, dan als lunch een soepje en een wrap met daarbij een flesje wijn en water, en om het geheel van het aangenaam verpozen af te sluiten alsa toetje een kopje expresso. Dan ben je volgens de RyanAir menu kaart toch gewoon meer dan 30 euro kwijt. Wel zelf even narekenen. En dan ben ik nog niet eens naar het toilet geweest, of is dat nog steeds gratis?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 30 september 2009 @ 23:30:29 #27
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73261128
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik heb hierboven ook al wat kritiek geleverd op het huidige Ryanair aanbod, maar hier ben ik het dus niet mee eens.

Voor een groot aantal weekenden was een retourtje Porto gisteren voor 2x ¤ 7,99 te boeken. Web check-in is inbegrepen, email confirmation is gratis, consumpties kun je vast wel even buiten. En 10 kilo bagage is voor een weekendje meer dan genoeg, dus koffertoeslag betaal je ook al niet. Dan nog Entropay gebruiken en je bespaart bijna de gehele creditcard toeslag. Kom je al met al op op hooguit ¤ 17,50 incl. alles.

Heen op vrijdagavond en terug op maandagavond is ook nog eens mooi qua tijden.
En op vrijdag 9 oktober heen en op maandag 12 oktober terug is de kale prijs dus 220 euro (160 heen en 60 terug). En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop. Entropay heb ik ng nooit van gehoord, Paypal doe ik niet aan en een Visa Electron debet card wil ik niet eens hebben.

Maar waar het om gaat is het vergelijk van de gehele reis naar Porto met hetzelfde pakket aan service. En nu niet zeiken dat je bij KLM of TAP geen flesje sparkling wine krijgt, want dat krijg je als FB Platinum of * Alliance Gold member dus in Economy gewoon wel. Maar het is ook wat moeilijk om van achterin het vliegtuig te zien wat er op de voorste rijen wordt uitgedeeld.

Dat het goedkoper kan, ja dat zal soms wel als je maar flexibel genoeg bent. Maar hier gaat het dus op een vergelijk op vaste datums.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_73269288
Met de electron credit card (in pounds) werkt echt perfect, ding in 5 min aangemaakt en scheelt een hoop geld
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:52:03 #29
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73269906
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:30 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop
Klopt, maar als je dat (om wat voor reden dan ook) wel nodig hebt, is Ryaniar gewoon geen voordelige optie. Stop dan ook maar met zoeken, want of de vlucht 0,01 euro of 33 euro per enkele reis kost, maakt dan niet veel meer uit.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:25:54 #30
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_73290216
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:30 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En op vrijdag 9 oktober heen en op maandag 12 oktober terug is de kale prijs dus 220 euro (160 heen en 60 terug). En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop. Entropay heb ik ng nooit van gehoord, Paypal doe ik niet aan en een Visa Electron debet card wil ik niet eens hebben.

Maar waar het om gaat is het vergelijk van de gehele reis naar Porto met hetzelfde pakket aan service. En nu niet zeiken dat je bij KLM of TAP geen flesje sparkling wine krijgt, want dat krijg je als FB Platinum of * Alliance Gold member dus in Economy gewoon wel. Maar het is ook wat moeilijk om van achterin het vliegtuig te zien wat er op de voorste rijen wordt uitgedeeld.

Dat het goedkoper kan, ja dat zal soms wel als je maar flexibel genoeg bent. Maar hier gaat het dus op een vergelijk op vaste datums.
De discussie gaat m.i. helemaal nergens over, uiteraard is Ryanair niet altijd goedkoop met vertrek op het laatste moment, maar dat zijn de fullservicecarriers vaak ook niet.
Mocht je binnen een paar dagen weg moeten loont het om te kijken naar verschillende maatschappijen, maar als je vooraf boekt zal een Ryanair of Easyjet stukken goedkoper zijn.

Op een vlucht van minder dan een 2 uur hoef ik echt niet in de watten gelegd te worden met consumpties, althans niet als ik daardoor veel geld zal kunnen besparen.
Daarnaast, zeker binnen Europa is de service in Europe Select van KLeM met gewoon 3 passagiers naast elkaar nu niet zo denderend dat je over service kan spreken, die alcohol heb je gewoon nodig om je dure ticketprijs te vergeten.

Maar goed, ieder zijn meug, ik vlieg in principe ook niet met Ryanair, al kan ik het soms niet laten om voor 2 euro (zonder handbagage) vluchten te boeken naar Stansted als ik toch naar de UK wil, ik vergelijk uiteraard wel vooraf meerdere tarieven zodat ik met niet blind op een maatschappij staar.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_73318628
'K wil met Ryanair vliegen naar Stockholm. Retour ticket kost E12. Maar heb nog wat vragen.

Er staat: Exclusief verwerkingskosten (indien van toepassing), waar kan ik uitzoeken of dit ook voor deze vlucht geld?

En hoe zit het met bagage. Wat en hoeveel mag je meenemen?
pi_73328346
Verwerkingskosten zijn ¤5 pp/enkele reis. Maar met Entropay kan je hier nog onderuit komen, staat in de openingspost wel een stuk over geschreven

Bagage, je mag een tas van max. 10 kilo mee aan boord nemen, mits je je aan de afmetingen houdt. Wil je een tas inchecken kost dit ¤15 per tas per enkele reis.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_73329738
weet je ook wat de max afmetingen zijn? Maar vloeistoffen mag je dan dus niet meenemen. Zijn er nog andere dingen waar ze moeilijk over kunnen doen? Laptop, fusion scheermes, pincet, enz?
pi_73388046
Maar weer eens een tvp hier. In november wil ik weer eens naar Londen en ik zag dat de vrienden van Ryan Air me voor een tientje op en neer kunnen brengen.
Moet ik wel even de entropay aanzwengelen natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:24:51 #35
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_73396602
Hebben ze op vliegveld Weeze toevallig van die plastic zakjes voor je vloeistoffen? En anders waar haal ik van die tasjes
pi_73410260
Tuurlijk hebben ze die daar....
pi_73412049
Net geboekt in het laatste uurtje van de actie: voor een tientje op en neer naar Stansted. Ik ben wel eens goedkoper gevlogen, maar ook een stuk duurder dus dit is prima.

Eigenlijk wilde ik een dag eerder terug, maar dat zou 40 euro meer kosten. Dus even de site in de gaten houden of ik tzt niet een goedkoop enkeltje voor die dag kan kopen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73433309
wou net een vlucht boeken van Eindhoven naar Stockholm, maar hij is nu veel duurder dan gister. Gister was hij E12 retour en nu E55. Weet/Denkt iemand dat er nog een actie komt dat hij wel weer E12u is?

Zie net dat vanaf Düsseldorf/Weeze een stuk goedkoper is. Hoe kan ik daar het beste komen. 'K heb een OV jaarkaart.

[ Bericht 24% gewijzigd door emiel01 op 06-10-2009 19:54:51 ]
pi_73434452
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef emiel01 het volgende:
wou net een vlucht boeken van Eindhoven naar Stockholm, maar hij is nu veel duurder dan gister. Gister was hij E12 retour en nu E55. Weet/Denkt iemand dat er nog een actie komt dat hij wel weer E12u is?
Wanneer wil je vertrekken? Als je langer dan 2 maanden voor vertrrekdatum zit kan er best nog eens een actie overheen komen.

Maar vaak is het ook glazen bol kijken en gokken dat je voor een goede prijs boekt.

55 euro is ook niet al te duur trouwens, zeker niet als je redelijk kort voor vertrek zit.
pi_73436882
quote:

Zie net dat vanaf Düsseldorf/Weeze een stuk goedkoper is. Hoe kan ik daar het beste komen. 'K heb een OV jaarkaart.
http://www.airport-weeze.(...)und_bahn.php?lang=nl
gr gr
pi_73453388
Vandaag retourtje dusseldorf-stockholm geboekt:)
Voor 2 euro was ik klaar;)

Dikke prima!
Iemand nog tips om vet uit te gaan in stockholm?
pi_73494545
welke data zijn dat dan ?
pi_73499301
quote:

Probeer eens via een ander IP adres dezelfde 'trip' op te zoeken.

In de luchtvaartwereld werken een aantal vliegmaatschappijen met een systeem waar IP adressen worden opgeslagen incl. route en wanneer dezelfde route aan hetzelfde IP adres wordt gekoppeld, wordt er automatisch een hogere prijs vermeld.

Ps: even gekeken en Ryan Air is bekend met deze wijze. Just try.

[ Bericht 4% gewijzigd door Langlearn op 08-10-2009 20:47:20 ]
pi_73500233
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:36 schreef Langlearn het volgende:

[..]

Probeer eens via een ander IP adres dezelfde 'trip' op te zoeken.

In de luchtvaartwereld werken een aantal vliegmaatschappijen met een systeem waar IP adressen worden opgeslagen incl. route en wanneer dezelfde route aan hetzelfde IP adres wordt gekoppeld, wordt er automatisch een hogere prijs vermeld.

Ps: even gekeken en Ryan Air is bekend met deze wijze. Just try.
Dat is een fabeltje, Ryanair doet dit niet, hoe vaak je ook zoekt je komt op hetzelfde tarief uit. Is het opeens hoger dan is er bijgeboekt en is het goedkope tarief niet meer beschikbaar. Ik zou geen ander voorbeeld weten te noemen waarbij dit wel gebeurt. IP-adressen worden niet gekoppeld aan informatie uit het revenue-management systeem.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_73500787
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje, Ryanair doet dit niet, hoe vaak je ook zoekt je komt op hetzelfde tarief uit. Is het opeens hoger dan is er bijgeboekt en is het goedkope tarief niet meer beschikbaar. Ik zou geen ander voorbeeld weten te noemen waarbij dit wel gebeurt. IP-adressen worden niet gekoppeld aan informatie uit het revenue-management systeem.
Dat.
Ik heb een paar dagen geleden een vlucht geboekt en houd de site nog in de gaten. De prijzen zijn nog steeds even laag.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:12:17 #46
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_73511453
woensdag 25 november - woensdag 2 december, vlucht weeze - gothenburg geboekt.. en he-le-maal NIETS betaald
pi_73511585
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:12 schreef dRobje het volgende:
woensdag 25 november - woensdag 2 december, vlucht weeze - gothenburg geboekt.. en he-le-maal NIETS betaald
Netjes. Stel dat ik die vlucht zou willen boeken en ik heb tegen die tijd geen zin of zoiets, kan ik dan gewoon niet op komen dagen?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:25:58 #48
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73511734
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:12 schreef dRobje het volgende:
Mazzelaar! Meerdere bestemmingen vanaf Weeze waren idd compleet gratis, maar tijdens het zoeken veranderde dat plotseling naar 5 euro... Foutje van Ryanair?
pi_73511736
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Netjes. Stel dat ik die vlucht zou willen boeken en ik heb tegen die tijd geen zin of zoiets, kan ik dan gewoon niet op komen dagen?
Yep, je kunt gewoon wegblijven...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:28:22 #50
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73511778
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:25 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Yep, je kunt gewoon wegblijven...
Zelfs na online inchecken. Boeit ze verder weinig als je niet in het vliegtuig zit.
Mijn collectie niet gebruikte vluchten is heel wat groter dan het aantal wel gebruikte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')