Dat is niet zo moeilijk:quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Helly het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe hij aan 30 euro aan consumpties komt, dan moet je flink dooreten gedurende een vlucht binnen Europa![]()
.
En op vrijdag 9 oktober heen en op maandag 12 oktober terug is de kale prijs dus 220 euro (160 heen en 60 terug). En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop. Entropay heb ik ng nooit van gehoord, Paypal doe ik niet aan en een Visa Electron debet card wil ik niet eens hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb hierboven ook al wat kritiek geleverd op het huidige Ryanair aanbod, maar hier ben ik het dus niet mee eens.
Voor een groot aantal weekenden was een retourtje Porto gisteren voor 2x ¤ 7,99 te boeken. Web check-in is inbegrepen, email confirmation is gratis, consumpties kun je vast wel even buiten. En 10 kilo bagage is voor een weekendje meer dan genoeg, dus koffertoeslag betaal je ook al niet. Dan nog Entropay gebruiken en je bespaart bijna de gehele creditcard toeslag. Kom je al met al op op hooguit ¤ 17,50 incl. alles.
Heen op vrijdagavond en terug op maandagavond is ook nog eens mooi qua tijden.
Klopt, maar als je dat (om wat voor reden dan ook) wel nodig hebt, is Ryaniar gewoon geen voordelige optie. Stop dan ook maar met zoeken, want of de vlucht 0,01 euro of 33 euro per enkele reis kost, maakt dan niet veel meer uit.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En op vrijdag 9 oktober heen en op maandag 12 oktober terug is de kale prijs dus 220 euro (160 heen en 60 terug). En jij bepaalt natuurlijk niet of ik wel of geen consumpties nuttig, en al helemaal niet of ik meer dan 6,5 kg bagage in een koffer(tje) van 3,5kg prop. Entropay heb ik ng nooit van gehoord, Paypal doe ik niet aan en een Visa Electron debet card wil ik niet eens hebben.
Maar waar het om gaat is het vergelijk van de gehele reis naar Porto met hetzelfde pakket aan service. En nu niet zeiken dat je bij KLM of TAP geen flesje sparkling wine krijgt, want dat krijg je als FB Platinum of * Alliance Gold member dus in Economy gewoon wel. Maar het is ook wat moeilijk om van achterin het vliegtuig te zien wat er op de voorste rijen wordt uitgedeeld.
Dat het goedkoper kan, ja dat zal soms wel als je maar flexibel genoeg bent. Maar hier gaat het dus op een vergelijk op vaste datums.
Wanneer wil je vertrekken? Als je langer dan 2 maanden voor vertrrekdatum zit kan er best nog eens een actie overheen komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef emiel01 het volgende:
wou net een vlucht boeken van Eindhoven naar Stockholm, maar hij is nu veel duurder dan gister. Gister was hij E12 retour en nu E55. Weet/Denkt iemand dat er nog een actie komt dat hij wel weer E12u is?
http://www.airport-weeze.(...)und_bahn.php?lang=nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef emiel01 het volgende:
wou net een vlucht boeken van Eindhoven naar Stockholm, maar hij is nu veel duurder dan gister. Gister was hij E12 retour en nu E55. Weet/Denkt iemand dat er nog een actie komt dat hij wel weer E12u is?
Zie net dat vanaf Düsseldorf/Weeze een stuk goedkoper is. Hoe kan ik daar het beste komen. 'K heb een OV jaarkaart.
Probeer eens via een ander IP adres dezelfde 'trip' op te zoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef emiel01 het volgende:
Zie net dat vanaf Düsseldorf/Weeze een stuk goedkoper is. Hoe kan ik daar het beste komen. 'K heb een OV jaarkaart.
Dat is een fabeltje, Ryanair doet dit niet, hoe vaak je ook zoekt je komt op hetzelfde tarief uit. Is het opeens hoger dan is er bijgeboekt en is het goedkope tarief niet meer beschikbaar. Ik zou geen ander voorbeeld weten te noemen waarbij dit wel gebeurt. IP-adressen worden niet gekoppeld aan informatie uit het revenue-management systeem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:36 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Probeer eens via een ander IP adres dezelfde 'trip' op te zoeken.
In de luchtvaartwereld werken een aantal vliegmaatschappijen met een systeem waar IP adressen worden opgeslagen incl. route en wanneer dezelfde route aan hetzelfde IP adres wordt gekoppeld, wordt er automatisch een hogere prijs vermeld.
Ps: even gekeken en Ryan Air is bekend met deze wijze. Just try.![]()
Dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, Ryanair doet dit niet, hoe vaak je ook zoekt je komt op hetzelfde tarief uit. Is het opeens hoger dan is er bijgeboekt en is het goedkope tarief niet meer beschikbaar. Ik zou geen ander voorbeeld weten te noemen waarbij dit wel gebeurt. IP-adressen worden niet gekoppeld aan informatie uit het revenue-management systeem.
Netjes. Stel dat ik die vlucht zou willen boeken en ik heb tegen die tijd geen zin of zoiets, kan ik dan gewoon niet op komen dagen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:12 schreef dRobje het volgende:
woensdag 25 november - woensdag 2 december, vlucht weeze - gothenburg geboekt.. en he-le-maal NIETS betaald
Mazzelaar! Meerdere bestemmingen vanaf Weeze waren idd compleet gratis, maar tijdens het zoeken veranderde dat plotseling naar 5 euro... Foutje van Ryanair?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:12 schreef dRobje het volgende:
woensdag 25 november - woensdag 2 december, vlucht weeze - gothenburg geboekt.. en he-le-maal NIETS betaald
Yep, je kunt gewoon wegblijven...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Netjes. Stel dat ik die vlucht zou willen boeken en ik heb tegen die tijd geen zin of zoiets, kan ik dan gewoon niet op komen dagen?
Zelfs na online inchecken. Boeit ze verder weinig als je niet in het vliegtuig zit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Yep, je kunt gewoon wegblijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |