Wel de suiker filteren dan.quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef BasEnAad het volgende:
Of je koopt een fles sinas en een cola en gooit ze door mekaar.
Hoe kom je erop?quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef BasEnAad het volgende:
Of je koopt een fles sinas en een cola en gooit ze door mekaar.
dan koop je een fles sinas light en een fles cola lightquote:
Kan je dan niet gewoon naar een (overwegend)nederlandse lidl toegaan en vragen aan de bedrijfleider of ze die shit voor je importeren? onder de noemer klant is koning?quote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef Meike26 het volgende:
Toen ik er een jaar of wat voor het eerst tegen aan liep in die Suppie, moest ik er ook niet aan denken.... leek me goor. Op de terug weg toh maar gekocht en het was lekker. Nu na lange tijd weer eens in Duitsland geweest en ik heb m'n beste gympen aangetrokken om naar de Lidl te rennen...
Het is weer eens wat anders en de ijsthee komt me o.a. ook wel de neus uit.
Cola & Fanta. Of probeer Pepsi & Sinas ofzo voor een iets andere smaak.quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Meike26 het volgende:
Nee en in Amerika geen washandjes....![]()
Het gaat er om dat ik nu weer na de week boodschappen ene koelkast vol met cola en ijsthee zit. \
En dat het zonde is dat we in Nederland geen Swip Swap hebben.
Hier wel dan?quote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef Suikerwafel het volgende:
Maar in Deutschland hebben ze geen champagnepils.![]()
quote:
Dan zul je je bij directeur Inkoop moeten melden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:08 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon naar een (overwegend)nederlandse lidl toegaan en vragen aan de bedrijfleider of ze die shit voor je importeren? onder de noemer klant is koning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |