Nee, dat kan niet. Is alleen zodat je de co-op kan doenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou van jou , want je kan ook alle 2 de DLC's voor fable 2 gratis downloaden in die link .
ja ik was dronken dat had ik niet door , ik zag gratis en ik werd blijquote:Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Is alleen zodat je de co-op kan doen
@Cyb: notoriousroy
Dat kon altijd al, echter kan je er niks mee doen totdat je de DLC aanschaft!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou van jou , want je kan ook alle 2 de DLC's voor fable 2 gratis downloaden in die link .
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oi, ben ik weer. Batman heb ik uitgespeeld maar was niet zo heel enthousiast.
Ikheb hem ook! Kunnen we samen het spel spelen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:11 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag Sector8 binnen gekregen van de gamer.nl prijsvraag, heel even gespeeld maar ben nog niet echt onder de indruk.
Heb nu wel een prachtig Sector8 shirt aan
Voeg jij mij ff toe danquote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ je hebt mij nog niet toegevoegd man pikkemoos.
Wees even wat duidelijker in je argumentatie. Wat vond je er zo herhalend aan? Heb je überhaupt niks met Batman?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah weet niet, veel herhaling en vond het niet zo veel aan.
Ik weet dat er destijds erg veel positieve geluiden waren over de watereffecten/engine van deze game. Geen idee wat ik me verder bij de gameplay kan voorstellen, en had ook niet verwacht dat dit een arcade-game zou worden, maar we houden het in de gatenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hydrophobia, nieuwe XBLA die er aan zit te komen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die XBLA games worden steeds grootser.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=224354
Jawel Batman is best tof. Maar steeds dezelfde vijanden, moet je weer ergens opklimmen, weg vinden en klaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wees even wat duidelijker in je argumentatie. Wat vond je er zo herhalend aan? Heb je überhaupt niks met Batman?
Nieuw geen, maar oude arcade consoles hebben geen HDMI out. Overgiens krijg je bij de elite natuurlijk meer accessoires.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Tokus het volgende:
wat zijn nu, afgezien van de harddisk en kleur, de verschillen tussen de 360 Arcade en Elite ?
lees mijn andere commentquote:Op woensdag 30 september 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kon altijd al, echter kan je er niks mee doen totdat je de DLC aanschaft!
Right, zoals een componentkabel in plaats van composiet! Dus out-of-the-box HD kabel iig, jammergenoeg geen HDMI-kabel meer.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nieuw geen, maar oude arcade consoles hebben geen HDMI out. Overgiens krijg je bij de elite natuurlijk meer accessoires.
Wel HDMI kabel hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Right, zoals een componentkabel in plaats van composiet! Dus out-of-the-box HD kabel iig, jammergenoeg geen HDMI-kabel meer.
Nope, die hebben ze eruit gehaald met de laatste prijsdaling van de Elitequote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wel HDMI kabel hoor
+ netwerkkabel
De fuk?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, die hebben ze eruit gehaald met de laatste prijsdaling van de Elite
Was nog halve ophef over, dat je 50 euro minder betaalt en dan geen HDMI kabel meer hebt. Ik denk: relaxed, 50 euro minder. Internet denkt: wtfbbq geen HDMI kabel meer?!
Zie ook: Xbox 360 Elite krijgt prijsdaling door weglaten HDMI-kabel
Defense Gridquote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef -Dries- het volgende:
Zin in een nieuw spel. Iemand suggesties?
Nee, dat is het punt: dat nieuwsbericht was ik het ook niet mee eens, ze trekken die prijsdaling niet recht door het wegnemen van 1 kabel, ze verlagen de prijs EN ze halen de kabel weg, die 2 staan vrij los van elkaar. Kabeltje kost MS inderdaad nogminder dan een euro om te maken dus daar maken ze dat verschil niet goed mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De fuk?
2 weken geleej een Elite gehaald @ MM voor 233, zat gewoon HDMI kabeltje bij?
Wellicht een 'oude' batch dan nog? Anywho, vaag dat ze die prijsdalijk van 50e kunnen rechttrekken door een HDMI kabel eruit te gooien (dat kost wat? 1 dollar per kabel).
Shadow Complexquote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef -Dries- het volgende:
Battlefield 1943.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef -Dries- het volgende:
Wel uitgespeeld?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:23 schreef AQuila360 het volgende:
Batman toch maar weer verkocht. Misschien dat ik hem over 2 jaar nog wel eens speel
Ik moet ook nog van 2100 ms points af![]()
Yesh!quote:
Aha!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt: dat nieuwsbericht was ik het ook niet mee eens, ze trekken die prijsdaling niet recht door het wegnemen van 1 kabel, ze verlagen de prijs EN ze halen de kabel weg, die 2 staan vrij los van elkaar. Kabeltje kost MS inderdaad nogminder dan een euro om te maken dus daar maken ze dat verschil niet goed mee.
Waar het misschien wel mee te maken kan hebben is de acceptatie van HD-TV onder de kopers van n 360. Op eurogamer zei die GoW-dude dat minder dan de helft van de spelers van GoW2 dit op HD deed, de rest allemaal op SD. Waarom zou MS dan nog geld uitgeven aan een HDMI kabel als toch amper iemand dat ding gebruikt? Mochten ze alsnog HD willen dan kunnen ze gebruik maken van de componentkabel, willen ze betere kwaliteit dan gaan ze naar een willekeurige winkel.
Dat hij er bij jou nog inzat betekent oude batch, al is er aan de console niets veranderd dus mis je ook niets.
Wat is je GamerTag Fruit???quote:Op woensdag 30 september 2009 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aha!
Dat van die <50% maar op HD speelt is echt royal sadness trouwens
3 keer radenquote:
I(L)GeerEnGoor ?quote:
of games op je hdd installeren?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef NutKees het volgende:
Wie-o-wie kan mij helpen/adviseren? Mijn 360 maakt een ongelofelijke pokkeherrie (serieus, het is echt net een stofzuiger). Verder doet hij het best goed. Valt deze herrie onder de verlengde garantie of moet ik mijn 360 op de een of andere manier laten rrod-en? Beestje is bijna 3 jaar oud dus ik moet actie gaan ondernemen...
Bellen, zeggen dat je RROD hebt, opsturen, profit.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef NutKees het volgende:
Wie-o-wie kan mij helpen/adviseren? Mijn 360 maakt een ongelofelijke pokkeherrie (serieus, het is echt net een stofzuiger). Verder doet hij het best goed. Valt deze herrie onder de verlengde garantie of moet ik mijn 360 op de een of andere manier laten rrod-en? Beestje is bijna 3 jaar oud dus ik moet actie gaan ondernemen...
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je verwacht het niet!
Al voorbij de clown inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |