Tering wat slechtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:31 schreef Wessiej het volgende:
Woensdag op XBLA
[ afbeelding ]
Het is een Tower defense game die er gaaf uit ziet
http://www.gametrailers.com/video/city-wok-south-park/53002
Vraag ik Xbox support of ze m'n CC info kunnen verwijderen van mijn account krijg je dit!quote:This mail is confirmation that your subscription to Xbox Live Prepaid 3 Month Gold Membership Card has been cancelled on Thursday, October 01, 2009.
Weird.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:36 schreef Cliffy het volgende:
wtfux
[..]
Vraag ik Xbox support of ze m'n CC info kunnen verwijderen van mijn account krijg je dit!
En nu heb ik dus silver volgens mij![]()
Nee ik had nog Gold tot maart 2010 en nu heb ik dus silverquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Weird.
Is het niet gewoon een melding dat je lidmaadschap niet automatisch wordt verlengd daarna?
Bitches! Morgen even bellen dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee ik had nog Gold tot maart 2010 en nu heb ik dus silver
Ja ff flink klagen dus, ben ik dat mooie 3tje naast mn gamertag kwijtquote:
Ik ben nooit zo'n online gamer geweest, heb die headset dan ook verkocht voordat ik hem heb kunnen testenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:56 schreef Cliffy het volgende:
Damn das best nice, werken die dingen een beetje? Vind de geluidskwaliteit van die wired headsets echt om te huilen eigenlijk..
Heb mijn xbox al twee keer laten repareren, elke keer kreeg ik er een paar van die 1 month free live kaartjes bij
Wow, dat ziet er vet uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe gameplay Assassin's Creed II:
http://www.jeuxvideo.com/(...)0-0.htm#commentaires
En vanwaar de ''quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er vet uitKrijg er een beetje een Batman / Prince of Persia gevoel bij, in een fantastische setting
Dequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En vanwaar de ''''? Toch maar op je lijstje?
Ah zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deomdat ik Brutal Legend ook al toffer vind dat gedacht
![]()
Maar ik hou het dit jaar op Uncharted, Ratchet, GTA Episodes en GOW HD. Geld groeit niet op m'n rug!
Nou, de demo heeft een hack 'n slash gedeelte en een race gedeelte. En dat was best cool. Way toffer dan Psychonauts die baggergame.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Over Brütal Legend gesproken. Zijn er ook overeenkomsten met Psychonauts? Van wat ik zag kan je ook op uitgestrekte spelwerelden gebruik maken van een voertuig? Tell me more please.
De demo die ik op de gamescom heb gespeeld ging iets verder dan de demo die nu online staat, die eindigde namelijk dat je van die snelweg af bent en in een open wereld terecht komt inderdaad met je auto, dus dat je zelf rond kunt rijden en bepalen waar je heengaat!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah zo.![]()
Over Brütal Legend gesproken. Zijn er ook overeenkomsten met Psychonauts? Van wat ik zag kan je ook op uitgestrekte spelwerelden gebruik maken van een voertuig? Tell me more please.
Klopt , de PC-versie is echt super ...quote:Op maandag 28 september 2009 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk het wel, maar is afhankelijk van een paar zaken.
Zo is op dit moment de PC-versie van SF4 de beste versie die je kunt spelen. Ik ben dus benieuwd hoe en wanneer de PC-versie van SSF4 uit zal komen, en of ook die beter zal zijn dan de console-versie.
Ik vind de game wel erg goed. Aan de andere kant zal ik hoogstwaarschijnlijk wel gewoon wachten tot ie in de budgetbakken zal liggen, want ik geef voor vrijwel geen enkele game 50+ euro uit, en zeker niet voor een fighter (aangezien ik meestal in mijn eentje speel).
Het is dus gewoon even afwachten wat deze release ons allemaal zal brengen.
Heb me nog niet echt verdiept in die skins. Heb er wel een zootje gezien toen de game net uit was op websites enzo), maar het was nou ook niet bepaald iets van 'MOET IK HEBBEN!'. Volgens mij vervangen die skins ook de normale skins ofzo, en dat wil ik sowieso niet. Als het er gewoon bij zou komen als extra optie, ok... dan is het leuk...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
Klopt , de PC-versie is echt super ...
kheb um op mijn laptop en speel gewoon met de fight-pad van madcatz.
Pc is vooral zo tof door al die "skins" die te downloaden zijn.
zo kan je ALLEEN OP DE PC dus Akuma veranderen in Vegeta en die vetzak in Buu (uit DragonBall Z) :
http://lh3.ggpht.com/_9qd(...)0alternate%20Hud.jpg
http://lh4.ggpht.com/_9qd(...)o%20better%20hud.jpg
Spel lijkt me echt geweldig. De demo van BL heeft me helemaal overtuigt. De filmpjes van AC2 ook,.... echt heerlijk games in Q4,... om maar niet over Q1 2010 te spreken!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De demo die ik op de gamescom heb gespeeld ging iets verder dan de demo die nu online staat, die eindigde namelijk dat je van die snelweg af bent en in een open wereld terecht komt inderdaad met je auto, dus dat je zelf rond kunt rijden en bepalen waar je heengaat!
Alleen was het vechten in Prince of Persia kut,...! Dat vond ik echt jammer aan dat deel! Tevens zal je bij AC2 niet sterven als je een keer valtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er vet uitKrijg er een beetje een Batman / Prince of Persia gevoel bij, in een fantastische setting
Hebben ze bij AC2 nu dezelfde fout gemaakt als bij Prince of Persia, dat je niet dood kunt gaan, of is dat echt puur en alleen bij dat vallen!? (wat ook al belachelijk is)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen was het vechten in Prince of Persia kut,...! Dat vond ik echt jammer aan dat deel! Tevens zal je bij AC2 niet sterven als je een keer valt
Nee,... bij AC2 kan je opzekers dood gaan. Zowel in gevechten als in vallen van grote hoogte. Tevens weet ik niks over een terugspoel of red-optie van Ezio. Nee, op dat gebied is het geen PoP.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hebben ze bij AC2 nu dezelfde fout gemaakt als bij Prince of Persia, dat je niet dood kunt gaan, of is dat echt puur en alleen bij dat vallen!? (wat ook al belachelijk is)
Net aan de lijn gehangen met de klantenservice, moest eerst m'n secret question aanpassen anders kon die gozer me niet verifieren ofzo.. Probleem uitgelegd, zegt ie doodleuk "oh ja ik heb hier twee codes voor je liggen" Ja snikkel voeg die dan automatisch toe als je m'n account verprutst.. Net dus één code gebruikt voor drie maanden live, ik gok dat de andere ook dus ook voor drie maanden is.. = één maand gratisquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja ff flink klagen dus, ben ik dat mooie 3tje naast mn gamertag kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan ik er een paar maandjes gratis Gold uit slepen![]()
quote:Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw.
Is de Brutal Legend Demo dan al uit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel lijkt me echt geweldig. De demo van BL heeft me helemaal overtuigt. De filmpjes van AC2 ook,.... echt heerlijk games in Q4,... om maar niet over Q1 2010 te spreken!!Er komt veel uit!
Ja.Staat op marketplace en PSN. Is wel leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Is de Brutal Legend Demo dan al uit?
JA! Vraagje: Wat is dat 3tje of 2tje of weetikveel wat? Staat inderdaad naast de naam in een rondje? Dat vraag ik me nu al een jaar af ofzo :pquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja ff flink klagen dus, ben ik dat mooie 3tje naast mn gamertag kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan ik er een paar maandjes gratis Gold uit slepen![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA! Vraagje: Wat is dat 3tje of 2tje of weetikveel wat? Staat inderdaad naast de naam in een rondje? Dat vraag ik me nu al een jaar af ofzo :p
OOOOH da's wel vet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is er pas sinds een paar maanden, dat is het aantal volledige jaren dat je al Xbox Live Gold hebt. Heb je dus 2,5 jaar dan staat er een 2tje, heb je meer dan 3 jaar een 3tje, meer dan 4 een viertje enzovoort
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is er pas sinds een paar maanden,
Je moet ook niej zo hard scheuren op je brommer Rickoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:34 schreef RickoKun het volgende:
En ik moet ook nog huur betalen en 2 boetes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de demo heeft een hack 'n slash gedeelte en een race gedeelte. En dat was best cool.
Whatquote:Way toffer dan Psychonauts die baggergame
BURN HIM!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de demo heeft een hack 'n slash gedeelte en een race gedeelte. En dat was best cool. Way toffer dan Psychonauts die baggergame.
En daar maakt die verstokte Yankee van een Major Nelson dan geen melding vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000494787fb
Ghostbusters demo
Heb em na 5 minuten al weer uitgezetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:58 schreef lkb9000 het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-0000494787fb
Ghostbusters demo
DUDEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb em na 5 minuten al weer uitgezet
Endwarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
alleen een keer een demo mee gespeeld, dat spel waar alles met voicecommands gaat, hoe heet die ookalweer?
Hij is het waarschijnlijk vergeten omdat hij niet in de VS te downloaden isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En daar maakt die verstokte Yankee van een Major Nelson dan geen melding van
Avatar goodies,.......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Naja zeg! Als je zo bij die Halo ODST gear kijkt voor je avatar en je dan die bestuurbare auto kiest kan je niet eens onder het rokje kijken van je avatar als die tegen haar been aan rijdt.. Geen eens kinky ondergoed![]()
![]()
Dat viel mij even op
Oh en ook niet bij de lightsaber van SWTCW: Republic Heroes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Avatar goodies,.......Ja ik had van die gratis halloween goodies gedownload van Reese's maar die kon ik nergens vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ze die avatar rewards snel spellen stoppen. Erg cool!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik had van die gratis halloween goodies gedownload van Reese's maar die kon ik nergens vinden
zit dat niet al in spellen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die avatar rewards snel spellen stoppen. Erg cool!
Kloptquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:28 schreef RichardRichard het volgende:
Net even Brutal Legend demo gespeeld omdat ik eerder geen tijd had. Wat een vette game wordt dat toch
http://twitter.com/majornelson/status/4559835921quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En daar maakt die verstokte Yankee van een Major Nelson dan geen melding van
Zou wel moeten, maar is nog niet gebeurd dacht ik. Splosionman en Halo:ODST zouden iig avatar awards moeten hebben.quote:
Is Fifa 10 een beetje tof?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:42 schreef badboynova het volgende:
goeie morgen mede xboxers, iemand anders het al voor elkaar gekregen om alle fifa wedstrijden op xbl te verliezen
ik vind het zeker ok, is wel ff wennen want heb al heel lang geen fifa gespeeld.quote:
WTFquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sunshine-and-serious-sam/57187
DAY ONE
6005 polygons per krundle!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
DAY ONE
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
DAY ONE
Het is echt mega simpel maar echt hilarisch, vooral coop!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo matig![]()
Ik heb dat spel nooit gespeeld
verwachte reactie:
"OMFGZ SUKKEL, WAAROM KAN JE DEZUH SPELLETJUH AFKRAKEUH ALS JE NIET GESPEELD HEDDE!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~"
Jong vuilak, luuster eens, ziet er niet echt intellectueel uitEn is niet mijn type spel jij weetz
Ahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo matig![]()
verwachte reactie:
"OMFGZ SUKKEL, WAAROM KAN JE DEZUH SPELLETJUH AFKRAKEUH ALS JE NIET GESPEELD HEDDE!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~"
Jong vuilak, luuster eens, ziet er niet echt intellectueel uitEn is niet mijn type spel jij weetz
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo matig![]()
verwachte reactie:
Inderdaad, eindelijk iemand die mijn genialiteit bevestigd!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Je Fobo weerspiegelt je gezondheid Ricko.
De tering wat een niveau
fixedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk iemand die mijn genialiteit bevestigd!t!!!!!!![]()
![]()
die jongen is gewoon ernstig in de war , daar kan die niks aan doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Je Fobo weerspiegelt je gezondheid Ricko.
De tering wat een niveau
Ja, ga een beetje twitter volgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
http://twitter.com/majornelson/status/4559835921
Ik zou alle uitspraken van jou wel in mijn sig willen Rickoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo matig![]()
verwachte reactie:
Sickquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou alle uitspraken van jou wel in mijn sig willen Ricko![]()
DOODquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sick
Wes, ik ga vanavond toch ODST kaufen. Verundschuldigung Sehr.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
DAY ONE
Lesley Gorequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Van wie is dat liedje die hoort spelen ?
Ik word er helemaal vrolijk van
I control you.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KAK
MM maar tot 6 uur open @ zaterdag
no worries, koopzondag morgenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KAK
MM maar tot 6 uur open @ zaterdag
NJETquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
Fruit verkoop je ODST als je de SP uit hebt?
Zei Jik ook al, MAAR IK WIL M NUquote:
quote:
Ik heb al visite, anders mocht je em wel ff komen proberenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NJET
[..]
Zei Jik ook al, MAAR IK WIL M NU
quote:October 5th - Buku Sudoku for 400 points (originally 800 points)
October 12th - Prince of Persia: Epilogue DLC for 560 points (originally 800 points)
October 19th - Jewel Quest for 400 points (originally 800 points)
October 26th - Golf: Tee It Up for 400 points (originally 800 points)
kut , ik heb PoP op de ps3quote:
Wat een crapquote:
Dat was die meen ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:52 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog zon leipe minigolf arcade game gekregen met die 10gratis arcade games actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |