Ik heb geen foto's van mijn auto maar omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een Mercedes C200 CDIquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wanneer hou jij je smoel eens te trollen en laat eens wat fotos van je eigen auto zien.
Je bedoelt als je 1000 euro zou hebben?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
IK zou die bmw zo van je overkopen Turk
Nou maak eens foto's dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn auto maar omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een Mercedes C200 CDI
Ik bedoel als ik niet al 2 auto's zou hebben. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de 3 serie en zeker een witte.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je bedoelt als je 1000 euro zou hebben?
Ik ook voor de galant, maar dan deze type:quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik niet al 2 auto's zou hebben. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de 3 serie en zeker een witte.
Die pet heeft niks verandert, hij is altijd al een kneus geweestquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:03 schreef Googolplexian het volgende:
Mensen tochBeetje respect voor ons Gouden Petje, he!
Beetje zonde om zo'n mooie titel zo snel al zo'n slechte naam te geven.
Als het zo doorgaat kunnen we het volgend jaar wel shaken ... nu al.
Het enige wat jij kan is auto's vergelijken en jongetjes van 18 afzeiken met hun beginnersbak (oh wacht, zelfs dat is je niet geluktquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wanneer hou jij je smoel eens te trollen en laat eens wat fotos van je eigen auto zien.
je moest eens wetenquote:
Nou ... op mijn zieligheidsmeter stijg jij een stuk harder dan De Pet. Dat kan helemaal aan mij liggen, natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je moest eens wetenje hebt me door
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan is auto's vergelijken en jongetjes van 18 afzeiken met hun beginnersbak (oh wacht, zelfs dat is je niet gelukt).
Wie moet hier nou z'n bek houden.
Wat hij zegt, oxy is het niet waard om mee te discussiërenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... op mijn zieligheidsmeter stijg jij een stuk harder dan De Pet. Dat kan helemaal aan mij liggen, natuurlijk.
Ik bedoel .... zelfs als Oxy met één woord reageert ga je er hard op in. No life?
Je zegt nou zelf ook Sjibble zieliger is dan mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef invine het volgende:
[..]
Wat hij zegt, oxy is het niet waard om mee te discussiëren![]()
Dus @ sjibble, laat gaan laat gaan!
Je kunt natuurlijk m'n woorden pakken en de betekenis ervan omdraaien. 'sGoet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef invine het volgende:
[..]
Wat hij zegt, oxy is het niet waard om mee te discussiëren![]()
Dus @ sjibble, laat gaan laat gaan!
K zag jou nog als een mongool door het verkeer slingeren in lwd (julianaplein) afgelopen vrijdag, je reed achter een oranje rx7 aan als ik het goed heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar is nou een foto van je bak Pas?
Mooie bak inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook voor de galant, maar dan deze type:
[ afbeelding ]
Endan de VR4 uitvoering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |