Spitsvondig?quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen zitten gewoon hun F5 knop non-stop te verkrachten totdat ze weer een spitsvondige reactie kunnen plaatsen.
Spitsvondig in zijn ogen dan.
Wie de schoen past...quote:
Wie de schoon pas...juist...bel de LOI es.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:17 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wie de schoon past...
En voor degene die nog niet wist wat spitsvondig inhoudt: http://www.encyclo.nl/begrip/spitsvondig
es?quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wie de schoon pas...juist...bel de LOI es.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wie de schoon pas...juist...bel de LOI es.
MFG, en alsnog andere kiddo's durven te noemen...quote:
Amen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef Maharbal het volgende:
Wat een discussies ook weer.
Is het niet iets om iedereen die in dit topic post te "verplichten" een foto van hun auto te plaatsen (of in de OP!). Kan nog wel eens leuke discussies opleveren.
Best hoor. doe jij dan ook mee?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef Maharbal het volgende:
Wat een discussies ook weer.
Is het niet iets om iedereen die in dit topic post te "verplichten" een foto van hun auto te plaatsen (of in de OP!). Kan nog wel eens leuke discussies opleveren.
Dat is geen Cabrio Sedan, dat is een e36 Baur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: BMW 318 E36
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 6 juli 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Nop. Hij stond daar gewoon even op eendagskenteken om naar het RDW station in Heerenveen te rijden. Nu staat ie gewoon op kenteken + verzekerd. Staat nu bij een garage voor wat "upgrades" en een APK.quote:
Hou je bek vent. Het was net lekker rustig zonder grootpraat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Turquaz52 het volgende:
En oxy hou je kop es, ik ben er 2 dagen niet, en gelijk volgespamed met je troep![]()
Kut user![]()
Ik vind m wel iets hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb niet veel goede foto's, maar bij deze dan:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Let the sjonnie comments commence.
Overigens woon ik ook in Friesland. Is dat erg?![]()
quote:
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
En diegene die geen auto hebben mogen er niet in ofzo
Zag laatst eenzelfde kleur E30 staan in Veenwouden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb niet veel goede foto's, maar bij deze dan:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Let the sjonnie comments commence.
Overigens woon ik ook in Friesland. Is dat erg?![]()
Heb niet echt fatsoenlijke foto's van de achterkant. Ik schiet er wel een paar als dat ding terug uit de garage is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Turquaz52 het volgende:
mag ik wat foto's van rechts/links achter(van die e30)
En ja, hij heeft rechts voor schade (zo gekocht)..kwestie van nieuwe spatbord + motorkap er op ('t is gelukkig alleen blikschade)
Blijven (imo) leuke dingen om te zien. Komt nog eens bij dat je ze niet zo verschrikkelijk veel ziet (althans, niet zoveel als de E36 - die overigens ook wel goed rijden - ) en ze rijden beestachtig goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zag laatst eenzelfde kleur E30 staan in Veenwouden.
Alleen had die een klein beetje schade LV.
Dat was overigens een 316.
Wanneer hou jij je smoel eens te trollen en laat eens wat fotos van je eigen auto zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:54 schreef Pas259 het volgende:
Wanneer koop je eens een fatsoenlijke wagen inplaats van die gare tering dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |