abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:02:38 #126
182073 invine
blablabla etc.
pi_73459760
Geen verstand?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:12:36 #127
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73460066
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Sjibble het volgende:

[..]

je bent een auto verkrachter man
Waar jij geld en moeite in steekt is te vergelijken met een blinde te trainen om pro boogschieter te worden.
Hij heeft de outfit en de kennis, en zal zo af en toe zelfs z'n doel raken, maar het is het net niet en het zal het nooit worden.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

geen auto?
Och gossie, meneer is beledigd en dan word het maar weer over die boeg gegooid
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_73462976
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:12 schreef x3ro het volgende:

[..]

[..]

Och gossie, meneer is beledigd en dan word het maar weer over die boeg gegooid
Als ik beledigd was had ik heeeeel veel uitroeptekent gebruikt, capslock aangezet en jullie allemaal uitgemaakt voor rotte vis. Maar ik weet wie het zegt dus kan er wel om lachen
pi_73467612
En zo sprak de Arbeidsveiligheidskundige. Ik weet het al, jij draagt nooit petjes maar valhelmen...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:25:10 #130
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73470131
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_73474582
Nou Oxy... Gefeliciteerd dan maar he
pi_73477135
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef kevin20vt het volgende:
Nou Oxy... Gefeliciteerd dan maar he
Dank je wel he
pi_73481443
hehehe, BMW 318 SedanCabrio dan maar..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_73483085
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:
ik zeg doen!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:25:12 #135
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73530593
Mijn eerbetoon aan een echte succesvolle rallyauto:

vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:25:53 #136
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73530616
De sticker is een eerbetoon dan he.
Niet dat je denkt dat mijn auto echt een GT AWD is.

vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:24:29 #137
138465 ForcedInduction
If it doesn't blow...
pi_73532575
he oxy gefeliciteerd met je dubieuze prijs

wel jammer dat nu het stefan-afzeik topic van googolplexian zo in het water gevallen is.
...it has to suck.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:40:25 #138
182073 invine
blablabla etc.
pi_73533023
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:25 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn eerbetoon aan een echte succesvolle rallyauto:

[ link | afbeelding ]
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_73534061
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:

Merk en type: BMW 318 E36
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 6 juli 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
pi_73534603
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: BMW 318 E36
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 6 juli 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Zo'n foto kan ook alleen maar jij hebben
pi_73545808
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En jij bent een zogenaamde Internetheld. Grootste waffel op internet maar zodra je moeder je roept dat het eten klaar is, is het: ja mamma ik kom eraan!
Het verschil zit em er in, dat er altijd wel losers zijn die je kapot willen trappen als je bepaalde "internethelden-discussies" begint. En voor jezelf schiet dat niet op. Want die mannetjes denken dat ze de discussie hebben gewonnen als ze anderen kapot trappen . "Ja, als je voor me staat durf je niks meer te zeggen!" Maar dat zeggen ze alleen als ze zich zwaar beledigd voelen en de discussie alleen met klappen kunnen winnen.
Eenwielers verslaan op je achterwiel noem ik dat.

Als je dat bedoelt, ja, dan ben ik een internetheld
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73546573
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Het verschil zit em er in, dat er altijd wel losers zijn die je kapot willen trappen als je bepaalde "internethelden-discussies" begint. En voor jezelf schiet dat niet op. Want die mannetjes denken dat ze de discussie hebben gewonnen als ze anderen kapot trappen . "Ja, als je voor me staat durf je niks meer te zeggen!" Maar dat zeggen ze alleen als ze zich zwaar beledigd voelen en de discussie alleen met klappen kunnen winnen.
Eenwielers verslaan op je achterwiel noem ik dat.

Als je dat bedoelt, ja, dan ben ik een internetheld
Werkt niet altijd zo, hoor ... Soms zijn er ook gevallen waar iemand expres loopt te trollen om zo een reactie uit te lokken. Kan soms dagen, weken of zelfs maanden lang doorgaan. Als je dan de normale omgangsvorm met anderen bekijkt zijn het ook nog eens vaak troll-opmerkingen die ze nooit recht in iemand z'n gezicht zouden durven zeggen. In dit geval zegt het meer over de "pester" dan de "gepeste".
Calm down, please!
pi_73548786
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Werkt niet altijd zo, hoor ... Soms zijn er ook gevallen waar iemand expres loopt te trollen om zo een reactie uit te lokken. Kan soms dagen, weken of zelfs maanden lang doorgaan. Als je dan de normale omgangsvorm met anderen bekijkt zijn het ook nog eens vaak troll-opmerkingen die ze nooit recht in iemand z'n gezicht zouden durven zeggen. In dit geval zegt het meer over de "pester" dan de "gepeste".
Het is maar een voorbeeld, want ik maakte mee dat sommige mensen zo waren.
Het is net hoe je het ook ziet wie de pester en slachtoffer is. De rollen kunnen zich omdraaien, maar de ander kan er ook om vragen. Er kan een aanleiding zijn voor het trollen die volgens anderen terecht is (op basis van eigen mening).

Ik zou ook niet beginnen met zomaar iemand te trollen. Maar zo moest ik onlangs een PC Ghosten.
Nou werkte de Ghost-Client niet, en kon ik niet verder omdat hij de Netwerkkaart-driver niet kon laden.
Komt er zo'n jochie aankakken met het volle zelfvertrouwen dat ie het wel weet, bij de leraar zeuren dat hij toestemming wilt. Namelijk dat het aan de Bios lag . Tsja, moest ik niet de Client kiezen op het opstartscherm, maar de Application (BootCD gewend). Ik beheer de boel en denkt het jochie het beter te weten? Dan vraag je er gewoon om. Ik hoef et niet te trollen, dat doen de anderen al De meeste mensen die worden getrolld hebben het er vaak zelf naar gemaakt.

Dat was dan waarom iemand getrolld kan worden. Maar ik zou em niet als een held op internet kapot schelden en als ik em tegenkom schijnheilig doen.

Wat jij noemt zijn de kenmerken van een echte internetheld, en daar ben ik het mee eens.
Ik probeer het dan wel "clean" te houden, door dingen te zeggen die ik ook in iemand zn gezicht zou zeggen. Zo doen we dat op de werkvloer ook, frustreren, elkaar bombarderen met tegenargumenten, en tegelijk er van genieten en er om kunnen lachen .

Dus wat we samen bedoelen is, dat, of je een internetheld bent of niet, afhangt of je het ook echt in degene zn gezicht te kunnen vertellen. Maar het gaat er ook om of je em nou aan het kapotschelden bent, of dat je alleen met tegenargumenten komt. Als jij em kapotscheldt internet en hij zou je kapot trappen als een beeldje van 50 cent als je het in zn gezicht zou zeggen, ben je een internetheld.
Als hij je kapot slaat als je alleen met tegenargumenten komt, en je het daarom toch niet in zn gezicht durft te zeggen, ben je geen internetheld. Dan is hij een andere variant van een internetheld. Namelijk een "mijspreekjeniettegenenikslajevoorjebekalsjedatdoetwantikhebgelijk-held". Get where i'm going?

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjibble op 10-10-2009 15:42:17 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73549297
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Het is maar een voorbeeld, want ik maakte mee dat sommige mensen zo waren.
Het is net hoe je het ook ziet wie de pester en slachtoffer is. De rollen kunnen zich omdraaien, maar de ander kan er ook om vragen. Er kan een aanleiding zijn voor het trollen die volgens anderen terecht is (op basis van eigen mening).

Ik zou ook niet beginnen met zomaar iemand te trollen. Maar zo moest ik onlangs een PC Ghosten.
Nou werkte de Ghost-Client niet, en kon ik niet verder omdat hij de Netwerkkaart-driver niet kon laden.
Komt er zo'n jochie aankakken met het volle zelfvertrouwen dat ie het wel weet, bij de leraar zeuren dat hij toestemming wilt. Namelijk dat het aan de Bios lag . Tsja, moest ik niet de Client kiezen op het opstartscherm, maar de Application (BootCD gewend). Ik beheer de boel en denkt het jochie het beter te weten? Dan vraag je er gewoon om. Ik hoef et niet te trollen, dat doen de anderen al De meeste mensen die worden getrolld hebben het er vaak zelf naar gemaakt.

Dat was dan waarom iemand getrolld kan worden. Maar ik zou em niet als een held op internet kapot schelden en als ik em tegenkom schijnheilig doen.

Wat jij noemt zijn de kenmerken van een echte internetheld, en daar ben ik het mee eens.
Ik probeer het dan wel "clean" te houden, door dingen te zeggen die ik ook in iemand zn gezicht zou zeggen. Zo doen we dat op de werkvloer ook, frustreren, elkaar bombarderen met tegenargumenten, en tegelijk er van genieten en er om kunnen lachen .

Dus wat we samen bedoelen is, dat, of je een internetheld bent of niet, afhangt of je het ook echt in degene zn gezicht te kunnen vertellen. Maar het gaat er ook om of je em nou aan het kapotschelden bent, of dat je alleen met tegenargumenten komt. Als jij em kapotscheldt internet en hij zou je kapot trappen als een beeldje van 50 cent als je het in zn gezicht zou zeggen, ben je een internetheld.
Als hij je kapot slaat als je alleen met tegenargumenten komt, en je het daarom toch niet in zn gezicht durft te zeggen, ben je geen internetheld. Dan is hij een andere variant van een internetheld. Namelijk een "mijspreekjeniettegenenikslajevoorjebekalsjedatdoetwantikhebgelijk-held". Get where i'm going?
pi_73563577
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:50 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Had ik het over jou?
Nee, ik reageer op de post van Googel.
[/quote]
pi_73563953
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Had ik het over jou?
Nee, ik reageer op de post van Googel.
Zeg ik het dat je het over mij had? Lijk ik aangesproken?
pi_73564030
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zeg ik het dat je het over mij had? Lijk ik aangesproken?
Altijd als ik het over jou had quotte je me met een " ", wat wil je dan dat ik denk?
Gaat weer nergens over
[/quote]
pi_73564357
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Altijd als ik het over jou had quotte je me met een " ", wat wil je dan dat ik denk?
Gaat weer nergens over
Altijd?
pi_73565928
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Gaat weer nergens over
Hij wilt aandacht.
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:05:54 #150
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73567973
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:08 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Hij wilt aandacht.
Inderdaad, sommige mensen zitten gewoon hun F5 knop non-stop te verkrachten totdat ze weer een spitsvondige reactie kunnen plaatsen.
Spitsvondig in zijn ogen dan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')