quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bent een auto verkrachter man
Waar jij geld en moeite in steekt is te vergelijken met een blinde te trainen om pro boogschieter te worden.
Hij heeft de outfit en de kennis, en zal zo af en toe zelfs z'n doel raken, maar het is het net niet en het zal het nooit worden.
Och gossie, meneer is beledigd en dan word het maar weer over die boeg gegooidquote:
Als ik beledigd was had ik heeeeel veel uitroeptekent gebruikt, capslock aangezet en jullie allemaal uitgemaakt voor rotte vis. Maar ik weet wie het zegt dus kan er wel om lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Och gossie, meneer is beledigd en dan word het maar weer over die boeg gegooid
Dank je wel hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef kevin20vt het volgende:
Nou Oxy... Gefeliciteerd dan maar he
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:hehehe, BMW 318 SedanCabrio dan maar..?
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:25 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn eerbetoon aan een echte succesvolle rallyauto:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:
hehehe, BMW 318 SedanCabrio dan maar..?
![]()
Zo'n foto kan ook alleen maar jij hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: BMW 318 E36
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 6 juli 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Het verschil zit em er in, dat er altijd wel losers zijn die je kapot willen trappen als je bepaalde "internethelden-discussies" begint. En voor jezelf schiet dat niet op. Want die mannetjes denken dat ze de discussie hebben gewonnen als ze anderen kapot trappenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En jij bent een zogenaamde Internetheld. Grootste waffel op internet maar zodra je moeder je roept dat het eten klaar is, is het: ja mamma ik kom eraan!
Werkt niet altijd zo, hoor ... Soms zijn er ook gevallen waar iemand expres loopt te trollen om zo een reactie uit te lokken. Kan soms dagen, weken of zelfs maanden lang doorgaan. Als je dan de normale omgangsvorm met anderen bekijkt zijn het ook nog eens vaak troll-opmerkingen die ze nooit recht in iemand z'n gezicht zouden durven zeggen. In dit geval zegt het meer over de "pester" dan de "gepeste".quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het verschil zit em er in, dat er altijd wel losers zijn die je kapot willen trappen als je bepaalde "internethelden-discussies" begint. En voor jezelf schiet dat niet op. Want die mannetjes denken dat ze de discussie hebben gewonnen als ze anderen kapot trappen. "Ja, als je voor me staat durf je niks meer te zeggen!" Maar dat zeggen ze alleen als ze zich zwaar beledigd voelen en de discussie alleen met klappen kunnen winnen.
Eenwielers verslaan op je achterwiel noem ik dat.
Als je dat bedoelt, ja, dan ben ik een internetheld
Het is maar een voorbeeld, want ik maakte mee dat sommige mensen zo waren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Werkt niet altijd zo, hoor ... Soms zijn er ook gevallen waar iemand expres loopt te trollen om zo een reactie uit te lokken. Kan soms dagen, weken of zelfs maanden lang doorgaan. Als je dan de normale omgangsvorm met anderen bekijkt zijn het ook nog eens vaak troll-opmerkingen die ze nooit recht in iemand z'n gezicht zouden durven zeggen. In dit geval zegt het meer over de "pester" dan de "gepeste".
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld, want ik maakte mee dat sommige mensen zo waren.
Het is net hoe je het ook ziet wie de pester en slachtoffer is. De rollen kunnen zich omdraaien, maar de ander kan er ook om vragen. Er kan een aanleiding zijn voor het trollen die volgens anderen terecht is (op basis van eigen mening).
Ik zou ook niet beginnen met zomaar iemand te trollen. Maar zo moest ik onlangs een PC Ghosten.
Nou werkte de Ghost-Client niet, en kon ik niet verder omdat hij de Netwerkkaart-driver niet kon laden.
Komt er zo'n jochie aankakken met het volle zelfvertrouwen dat ie het wel weet, bij de leraar zeuren dat hij toestemming wilt. Namelijk dat het aan de Bios lag. Tsja, moest ik niet de Client kiezen op het opstartscherm, maar de Application (BootCD gewend). Ik beheer de boel en denkt het jochie het beter te weten? Dan vraag je er gewoon om. Ik hoef et niet te trollen, dat doen de anderen al
De meeste mensen die worden getrolld hebben het er vaak zelf naar gemaakt.
Dat was dan waarom iemand getrolld kan worden. Maar ik zou em niet als een held op internet kapot schelden en als ik em tegenkom schijnheilig doen.
Wat jij noemt zijn de kenmerken van een echte internetheld, en daar ben ik het mee eens.
Ik probeer het dan wel "clean" te houden, door dingen te zeggen die ik ook in iemand zn gezicht zou zeggen. Zo doen we dat op de werkvloer ook, frustreren, elkaar bombarderen met tegenargumenten, en tegelijk er van genieten en er om kunnen lachen.
Dus wat we samen bedoelen is, dat, of je een internetheld bent of niet, afhangt of je het ook echt in degene zn gezicht te kunnen vertellen. Maar het gaat er ook om of je em nou aan het kapotschelden bent, of dat je alleen met tegenargumenten komt. Als jij em kapotscheldt internet en hij zou je kapot trappen als een beeldje van 50 cent als je het in zn gezicht zou zeggen, ben je een internetheld.
Als hij je kapot slaat als je alleen met tegenargumenten komt, en je het daarom toch niet in zn gezicht durft te zeggen, ben je geen internetheld. Dan is hij een andere variant van een internetheld. Namelijk een "mijspreekjeniettegenenikslajevoorjebekalsjedatdoetwantikhebgelijk-held". Get where i'm going?
Had ik het over jou?quote:
Zeg ik het dat je het over mij had? Lijk ik aangesproken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Had ik het over jou?
Nee, ik reageer op de post van Googel.
Altijd als ik het over jou had quotte je me met een "quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zeg ik het dat je het over mij had? Lijk ik aangesproken?
Altijd?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Altijd als ik het over jou had quotte je me met een "", wat wil je dan dat ik denk?
Gaat weer nergens over
Hij wilt aandacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Altijd als ik het over jou had quotte je me met een "", wat wil je dan dat ik denk?
Gaat weer nergens over
Inderdaad, sommige mensen zitten gewoon hun F5 knop non-stop te verkrachten totdat ze weer een spitsvondige reactie kunnen plaatsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |