Congrats Oxy!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, een "PTA Gouden Pet" tag en een gouden kleurtje
quote:
't Is niet alleen uiterlijk, ofcozquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwoah, t is en blijft toch gewoon persoonlijk welke je mooier vind. Ik vind bijv de EVO mooier dan een impreza (de nieuwe modellen van beiden zijn overigens spuug en spuug lelijk). Maar je komt toch regelmatig de ouwere evo's nog tegen in de zelfde prijsklasse als zon subje.
quote:Engine mounts: Due to the multitude of configurations (bolt holes, accessory attachment points, etc.), cylinder heads for 2.5L engines are extremely difficult to interchange, often making the simplest solution replacement of the engine. (1995-2005)
Dat je een sjonnie bent, een petjesvolkquote:
Volgens FOK! wel ja....maar jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat je een sjonnie bent, een petjesvolk![]()
En ik lekker niet![]()
Jij kwam op een mooie tweede plaats, heurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat je een sjonnie bent, een petjesvolk![]()
En ik lekker niet![]()
Ach ja volgend jaar ook een titel bedenken voor Turq...Kansturk ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij kwam op een mooie tweede plaats, heur
dat maakt mij geen petjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij kwam op een mooie tweede plaats, heur
Ik draag geen petjes, nooit gedaan ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
In ieder geval meer petje dan de rest van PTA
Nee ik draag natuurlijk wel petjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik draag geen petjes, nooit gedaan ook
Ik ben een Customizer geen ricer
Auto liefhebber..?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik draag natuurlijk wel petjes
Ik ben auto liefhebber...geen wrecker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een Customizer geen ricer
je bent een auto verkrachter manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik draag natuurlijk wel petjes
Ik ben auto liefhebber...geen wrecker
En jij bent een zogenaamde Internetheld. Grootste waffel op internet maar zodra je moeder je roept dat het eten klaar is, is het: ja mamma ik kom eraan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bent een auto verkrachter man
Waar jij geld en moeite in steekt is te vergelijken met een blinde te trainen om pro boogschieter te worden.
Hij heeft de outfit en de kennis, en zal zo af en toe zelfs z'n doel raken, maar het is het net niet en het zal het nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |