Moest eigenlijk de Top-Chopper zijnquote:
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef x3ro het volgende:
![]()
Die beschrijvingen.
Ik heb gevote voor de poll.
Een met Heutstuning velgenspray goud gespoten tjappie petje?quote:
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goudquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een met Heutstuning velgenspray goud gespoten tjappie petje?
Dat kan ik helaas niet voor je regelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goud
Zo'n tent wat allemaal van die imitatie niet passende bodypanelen, spoilers, crappy velgen en uitlaat sierstukjes verkooptquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goud
Wtf is Heutstuning
Waarom niet? Je kan toch wel een berichtje naar Danny of een 1 of andere mod sturen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet voor je regelen(vind t overigens wel n leuk id
)
Overigens nog gefeliciteerd met je titel Oxy
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van jequote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zo'n tent wat allemaal van die imitatie niet passende bodypanelen, spoilers, crappy velgen en uitlaat sierstukjes verkooptKun je miss wel terecht voor je voorschermen
Zelf (pas) maken. Als je het doet moet je het goed doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van je
Ok laat ik het anders formuleren: als je voor mijn auto voorschermen kan vinden hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zelf (pas) maken. Als je het doet moet je het goed doen
Met een beetje pas, meet en buigwerk past dat spul wel. Zo hebben ze bij MaddoxX de voorpanelen en bumper van daar gehaald voor een schade clio, passend gemaat, profi gespoten en daar is niks meer van te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van je
Wil iemand Oxy even helpen hiermee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan toch wel een berichtje naar Danny of een 1 of andere mod sturen?
Bedankt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met een beetje pas, meet en buigwerk past dat spul wel. Zo hebben ze bij MaddoxX de voorpanelen en bumper van daar gehaald voor een schade clio, passend gemaat, profi gespoten en daar is niks meer van te zien.
[..]
Wil iemand Oxy even helpen hiermee?
Ik ren niet weg ik ben lui. Alsof ik me moeite ga doen voor jouquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat niet? Je hebt de grootste waffel in dit topic..maar zodra er iets moet gebeuren ga je duimzuigend wegrennen.
Ok laat ik het Jip en Janneke taal voor jou formuleren dan: mijn auto is bijna niet meer te vinden qua onderdelen. Een reserve voorscherm liggen namelijk niet op de planken. Snap je het nu?
Ja dat jij geen auto en rijbewijs hebt eigenlijk ook maar ja...quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ren niet weg ik ben lui. Alsof ik me moeite ga doen voor jou![]()
Maar dat die dingen niet meer te krijgen zijn voor een auto die geeneens zo gek oud is zegt ook eigenlijk wel weer genoeg..
*Checked fobo* O ja ..mooie fiets johquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef invine het volgende:
Hij heeft wel een rijbewijs?
Waar haal je die wonderbaarlijke info uberhaupt steeds vandaan. Dat van de auto, oke, maar rijbewijsquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat jij geen auto en rijbewijs hebt eigenlijk ook maar ja...
Jou redenatievermogen is dat van een vijfjarige zo te zien. Waarom zou ik:quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
*Checked fobo* O ja ..mooie fiets joh
Meh, dat krijg je wanneer beide over hetzelfde gaan en Oxy de winnaar is van de pollquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:53 schreef invine het volgende:
Ook fijn dat er 2 topics zijn waar in beide geflamed word tussen oxy en de rest van pta
Moet je gaan klagen bij de oprichter van de wedstrijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom lopen er eigenlijk nog steeds 2 topics gelijk aan elkaar?
En waar is mijn prijs?
Oxy heeft niets meer laten horenquote:
Oh sorry!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oxy heeft niets meer laten horen![]()
Heb iig wel alle tijd aangezien ik weer eens @ work ben
Nope Googol was geloof ik starter van de wedstrijd en ik ben nou gewoonweg een luie hondquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh sorry!
Ja heb wel andere dingen te doen dan constant me tegen jou te verdedigen. Dus vandaar. Me prijs al bekend?
Reden is dat er geen vraag meer naar is, en de productie van reserve-onderdelen dus is stopgezet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat niet? Je hebt de grootste waffel in dit topic..maar zodra er iets moet gebeuren ga je duimzuigend wegrennen.
Ok laat ik het Jip en Janneke taal voor jou formuleren dan: mijn auto is bijna niet meer te vinden qua onderdelen. Een reserve voorscherm liggen namelijk niet op de planken. Snap je het nu?
quote:Daar issie dan!
Uiteindelijk gaat het tussen drie gegadigden voor de Ultieme Pet van PTA, oftewel DE GOUDEN PET.
... meen je dit nou?quote:
Ehhh ... laat die prijs lekker aan mij over, ja?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[..]
... meen je dit nou?
Ik zal het voor je vetdrukken, onderstrepen, en cursief zetten. Daarbij typ ik het in grote letters en zet ik de rest van de quote in superscript.
Gewoon ,mocht je het over het hoofd zien.
In de OP staat het op de 3de regel, en van de andere 3 delen in de topictitel en tevens in de OP.
Mocht je het nog niet begrijpen hoor ik het graag.
Ja, mij ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef invine het volgende:
Anders vraag je aan danny of die wat kan regelen, want ik vind dit wel een titel waard, gewoon gouden pet 2009 en dan volgend jaar rond deze tijd weer een topicsoort jaarlijks iets van maken, lijkt me leuk.
neem dit mee naar achterenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef invine het volgende:
Anders vraag je aan danny of die wat kan regelen, want ik vind dit wel een titel waard, gewoon gouden pet 2009 en dan volgend jaar rond deze tijd weer een topicsoort jaarlijks iets van maken, lijkt me leuk.
Nice, is dr uit al dat geflame etc toch nog iets voortgekomenquote:
Niet blij met de winst?quote:
Dit? >>> Hier een overzichtjequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
mijn auto is bijna niet meer te vinden qua onderdelen.
Haha wel leuk dat t er toch warsch. nog wat van komtquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:33 schreef invine het volgende:
Hij had denk ik nooit gedacht dat die iets zou krijgen
En als je me quote in je sig doe het dan goed
Hahahahah geweldigquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, een "PTA Gouden Pet" tag en een gouden kleurtje
Zeer vereerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Haha wel leuk dat t er toch warsch. nog wat van komt![]()
En het is gefixed in mn sig.. enne voel je maar gewoon vereerd dat je erin staat
![]()
Yeaaaaaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef invine het volgende:
Hahaha yesmag er dan wel Gouden pet 2009 bij? dat we volgend jaar weer een nieuwe kunnen kiezen remlof?
[..]
Zeer vereerd
Ow ja, dat is wel een goeie, bij dezequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef invine het volgende:
Hahaha yesmag er dan wel Gouden pet 2009 bij? dat we volgend jaar weer een nieuwe kunnen kiezen remlof?
Top, helemaal afquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat is wel een goeie, bij deze
Ik denk dat Turq vol voor de Gouden Pet 2010 gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef invine het volgende:
En nu is de vraag, gaat oxy de titel behouden volgend jaar of komt er een nieuwkomer die de titel afneemt
Eigenlijk was iedereen bezig over Turq's auto zonder dak. Maar die E36 met M6 velgen vond ik toch eigenlijk wel een stukje meer "pet"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk dat Turq vol voor de Gouden Pet 2010 gaat
Wie zegt dat ik volgend jaar de Galant nog hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Eigenlijk was iedereen bezig over Turq's auto zonder dak. Maar die E36 met M6 velgen vond ik toch eigenlijk wel een stukje meer "pet"![]()
Hopelijk is StefanP wel weer terug te vinden rond die tijd want anders krijgen we een strijd tussen Oxy en Turq
Ben er zeker van dat, met welke auto dan ook, jij kans maakt komend jaar. Galant of nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volgend jaar de Galant nog heb
Jaja dus stel ik heb volgend jaar een Subaru Impreza, dat is volgens jou ook petje? Als je nu ja gaat zeggen weet ik meteen wat voor volk je bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben er zeker van dat, met welke auto dan ook, jij kans maakt komend jaar. Galant of niet
Ah zo. Nee als ik een Impreza krijg doe ik em wel met originele Subaru onderdelen natuurlijk. Maar wel rallystyle etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef invine het volgende:
Nou wat ik denk dat x3ro bedoelt is dat welke auto jij ook krijgt je hem toch wel een persoonlijke touch geeft. (om het zo maar te omschrijven).
Wanneer jij een impreza 1.8 volledig naar STI look bijvoorbeeld gaat ombouwen vind ik dat idd echt nog steeds extreem petje. Maar wanneer jij een GTT of iets dergelijks naar je eigen smaak gaat aanpassen, geen probleem. Maar wanneer het om een 1.8 sub zou gaan met STI looks is dat net zo erg als die galant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah zo. Nee als ik een Impreza krijg doe ik em wel met originele Subaru onderdelen natuurlijk. Maar wel rallystyle etc.
Das geen golf 1.6 met R32 look eh. Is een GTI met nog sneller blokquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef invine het volgende:
Zelfde als gasten met een golf die er dan een r32 look van maken (op die van kevin20vt na dan)
onder andere jah, maar ook een Impreza met STI look of welk andere auto met alleen de look van een auto, met prestaties die dat ding nooit of te nimmer waar kan maken. Maar je kunt die tribalraambanden wat je zo Johhny vind in je voorbeeld ook vervangen door jou raamstickers. Jou auto voldoet ook wel vaker aan dingen die je ergens anders Johhny noemt. Alleen heet het beestje anders of staat er bijv wat anders op dan een tribalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja ik vind petje echt een ventje in een Golf 3 met vrachtwagen sized uitlaat pijpen, dobbelsteen aan de binnenspiegel en tribalraambanden en standaard niet gewassen. Maar dat kan aan mij liggen,
Hij heeft ook een golf IVquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Das geen golf 1.6 met R32 look eh. Is een GTI met nog sneller blok![]()
Excusesquote:
Die impreza zal ook wel uit 1994 komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jaja dus stel ik heb volgend jaar een Subaru Impreza, dat is volgens jou ook petje? Als je nu ja gaat zeggen weet ik meteen wat voor volk je bent
Omdat ik het leuk vind om een auto te kopen en die aan te pakken. Anders kan ik wel een Ferrari (bij wijze van) kopen en dan ben je in 1 keer klaar. Ik vind het leuk om een "standaard" auto te kopen en deze aan te pakken. Er moet altijd wat te doen zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef Sjibble het volgende:
Voor 15K heb je een Evo
maar waarom koop je een wagen van 6K en pomp je er nog een 10K in?
Ik meen het serieus, spaar gewoon door, neem desnoods een kleine lening op en haal een Evo voor 15K.
Of anders een wat oudere Lancer.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=121810604&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.modelDescription=evo&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=10001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om een auto te kopen en die aan te pakken. Anders kan ik wel een Ferrari (bij wijze van) kopen en dan ben je in 1 keer klaar. Ik vind het leuk om een "standaard" auto te kopen en deze aan te pakken. Er moet altijd wat te doen zijn.
Ik zie wel wat ik doebepaal het gelukkig zelf allemaal. Ieder zijn eigen toch?
Mwoah, t is en blijft toch gewoon persoonlijk welke je mooier vind. Ik vind bijv de EVO mooier dan een impreza (de nieuwe modellen van beiden zijn overigens spuug en spuug lelijk). Maar je komt toch regelmatig de ouwere evo's nog tegen in de zelfde prijsklasse als zon subje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
Maat van me heeft ze allebei gehad (wel meerdere ook) en hij is toch bij Impreza blijven hangen.
De Evo's waren wel betrouwbaarder en met een wat luxere uitstraling (hij had Evo VII) maar Preza's zijn kennelijk toch iets aparts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |